לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2017

אוף...


נצא לדרך. אבל אני עייפה

היום 31.10 ואני לא יודעת איך להתחיל 

כנראה שאני בהיסטריה מוחלטת. 

בסוף יולי הועברו סוף סוף המסמכים להעברת הדירה (זוכרים מה זה בכלל?)

הסתבר שאחותי העבירה את הדירה על שמה 3 חודשים אחרי מותה של אמא.

לא יודעת אם זה לגיטימי או לא.

העו״ד אמרה שנמשיך במאבק אבל לא עשתה כלום עד אחרי החגים.

החלטתי לדרבן אותה. שאלתי אם עשתה משהו היא ענתה שהגישה בקשה לשופטת

אמרתי יופי נחתי שבוע ואחרי שבוע שאלתי: אני יכולה לקבל את הבקשה שנשלחה?

לא היתה לה ברירה - כתבה את הבקשה ושלחה לי

קבלה שעוד חודש אני צריכה להגיש תצהיר עדות ראשית כולל מסמכים

אוי כמה עבודה שנפלה עלי עכשיו

למי יש כוח לזה. כבר נימאס לי כל הסיפור הזה. אבל ככה זה רוצים דירה צריך לעבוד. 

כן ככה זה לא קורה כלום אני מקטרת. מתחילים העניינים לזוז אני מקטרת.

צריך לאסוף חומר ויש לי רק חודש בשביל זה

יש ככ הרבה חומר וצריך לעשות בו סדר.

התחלתי לעבור על הבלוג. זה עבודת פארך

ויש לי גם השבוע 2 הופעות 

אין, אין מנוחה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/10/2017 10:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבטחות הבטחות


ככ הרבה דברים אני מבטיחה לעצמי.

שום דבר אני לא מקיימת

אני אומרת כשיהיה זמן כשיחלפו החגים

אני אני ואני. אני יעשה כך ואני יעשה כך (אני יודעת שאומרים אעשה)

ושום דבר לא קורה

אני אחליף ספה אני אחליף צנרת אני אחליף דירה אני אגש לבנק אני אלך לרופא אני אעשה פיזיותרפיה אני אלך לקנות...

כנראה שאני חיה טוב במצב הנוכחי

או שלא...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/10/2017 12:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוסון רוכב שוב


הו סוסון ים. בדרך כלל הוא בסדר או שכבר התרגלתי

אבל לפעמים באמת אני לא יודעת מה לעשות אתו

ובכן סיפורנו מתחיל אי שם בשלהי אוגוסט שעה שאני הייתי בפולין.

השארתי את הילדים הקטנים פה לבד

החייזרון היה רוב הזמן מחוץ לעיר סוסון היה פה בבית. אמרתי רוב הזמן לא כל הזמן ואכן החייזרון גם היה פה בבית השתמש באוטו שלי והחליט להחנות אותו במגרש סתרים. כי זה היה לו פשוט נוח. לא אהבתי את זה, גם סוסון לא אהב את זה והחליט להביא את האוטו הביתה. אמה מה.. איפה האוטו לכל הרוחות? בסופו של דבר סוסון מצא את האוטו והחזיר אותו הביתה. רק לא סיפר לי שהוא ערך חיפושים נרחבים כדי למצוא את האוטו. הוא חיפש את האוטו בלב המפרץ ועורר את חשדה של המאבטחת. מה עורר את חשדה לא ברור לי. היא רק אמרה לו עוף מכאן והוא לא עף.

היום הוא הלך לסרט בלב המפרץ ונתקל באותה מאבטחת. היא לא נתנה לו להכנס לקניון.

מה קרה שם אני באמת לא יודעת כא מספר לי משהו אחר

סוסון מספר שהיא בדקה אותו נזכרה בו ולא נתנה לו להכנס. הוא הזמין משטרה היא ספרה למשטרה שלפני שבוע הוא עשה בעיות, חיפש במכוניות.

התקשרתי למח׳ אבטחה. שם אמרה לי אשה אחת שהבן אלים מחפש במכוניות, נכנס למקומות שאסור להכנס וכששאלו אותו מה הוא מחפש הוא ברח. שאלתי אותה את היית שם? אמרה לא. אמרה שעכשיו הם הזמינו משטרה ונאמר לבחור לא להכנס לקניון ואם עוד פעם הוא יבוא לשם הוא יעצר. המשטרה לקחה אותו הביתה.

היה איזה מס טלפון על האייפון שלי. התקשרתי לשם, היתה שם אישה שסיפרה שהביאה את סוסון הביתה כי לא היה לו כסף. הוא חשב להוציא מהכספומט בקניון אך לא נתנו לו להכנס. הוא מרר שם בבכי והיא ריחמה עליו... אלוהים אדירים בחור בן 35 ממרר בבכי... ואני חשבתי שהוא כבר יצא מזה.

התקשרתי עם האחראי משמרת של המאבטחים. הוא אמר שהבן שלי אלים ומסתובב בין המכוניות וכל היתר המשטרה תגיד לי. שאלתי אותו מה קרה לפני שהמשטרה הגיעה. אמר שהוא לא יודע וזה לא באחריותו. רק שלא יחזור ללב המפרץ כי הוא יעצר.

מכל הסיפור אני מבינה שסוסון לא ספר שהוא מחפש את האוטו שלי.

אבל מה לכל הרוחות היא נזכרה חודש וחצי אחרי האירוע

מי הזמין את המשטרה

להזכיר שזה לא הסיפור הראשון שלו עם מאבטח ואולי יש דברים בגו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/10/2017 01:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)