לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

להעיר נמר רדום


כשקלטתי את זה רתחתי מזעם. זה לא היה פשוט. הרי ישבנו בבית הורי וצחקנו. צחקנו הרבה. היתה אוירה נהדרת. קשה לי להסביר את התחושה שלמרות הצחוקים הקל וג'קל זוממות משהו, שהצחוקים והכיף זה רק סיפור כיסוי שלמעשה נקראתי לדגל כדי לעזור לבנה למצוא עבודה או פתרון לבעיה. היה לי ברור ששוב נפלתי בפח ושוב זה פח שאני יצרתי לעצמי שהרי אני בסופו של דבר הייתי מוכנה לפגוש אותה. למען האבא החולה, למען כל דבר אך בסופו של דבר שוב כריתי לעצמי את הבור.

רתחתי מזעם. על הכל. על עצמי שכבר 12 שנה אני לא מצליחה להפטר מהאחות הזאת, על האמא הזאת שכל השנים עושה ביננו חיבורים במקום להפריד וכאשר יש חיבור הן זוממות משהו יחד. רציתי לפוצץ אותם. את עצמי. אפילו כתבתי איזה מכתב שלא שלחתי כי עובדתית רק ישבנו וצחקנו, אין לי הוכחות שהן באמת ישבו וזממו משהו, זו רק תחושה שלי.

החלטתי לשבת בשקט. לא להגיב. עד יעבור זעם. גם הם היו שקטים ומתוך השקט הזה היה ברור שכולנו מבינים את הכל. אמא מבינה שקלטתי את ה catch . הייתי שקטה. חשבתי שאילולא אבא היה חולה הייתי פותחת שוב במריבה מסורתית. כן, אבא חולה, מקבל כימו, זה לא נעים, צריך להתחשב, רק שזה לא יהפוך לעוד צדיק בסדום.

כעבור שבועיים היא התקשרה: 'דפנה יש לי שניצלים בשבילך וגם כרוב. תבואי לקחת'. כן עכשיו הכל הכל ברור.

אתמול באתי. כרוב כבר לא היה. חשבתי בשקט לשוחח על העניין ההוא. הערתי לה על ה catch . היא לא הכחישה

ג' מצא עבודה? -שאלתי

ג' זה צרה צרורה היא אמרה. הוא לא רוצה לעבוד. הוא לא רוצה כלום.

מן התשובה הזאת אני מסיקה שדוקא הוא כן מצא עבודה. אבל איך אומרים, עדיף לא לדעת.

- החייזרון לא יותר טוב ממנו. הוא משגע אותי בזמן האחרון.

- מה הוא רוצה?

- לא יודעת הוא רוצה כל מיני דברים שאני לא יכולה להשיג לו ועושה לי עונשים. הוא רוצה חדר משלו כמו שיש לילדים של אחותי הוא עכשיו רוצה ללכת להישרדות ושאני אסדר לו דרכון ובגלל זה הוא לא עשה בדיקות לפני גיבוש לצבא, הוא משגע אותי, הוא לא מביא חברים הביתה בגלל שאין לו חדר משלו

- הוא רוצה חדר משלו.. הא - אמרה אמא

הא, חשבתי לי. את דאגת שלילדים של אחותי יהיה חדר לכל אחד. לילדים שלי לא דאגת. את האחרונה שצריכה להגיד הא.

- לא קניתי לה שום דירה - כך אמרה אמרה כאילו קראה את מחשבותי.

הופה, שוב היא לא קנתה לאחותי שום דירה.... אני רק לא בא לי להתווכח על זה.

 

 

וכך ישבנו לנו במרפסת ביום חורפי שטוף שמש באוירה פסטורלית כאשר אנחנו מדברים על האוכל הפולני.

האוכל הפולני הכי טוב. כולם צוחקים עליו שהוא תפל ולא חריף אבל הוא הכי טוב. חבל שהוא לא זוכה לקצת יותר כבוד. הייתי פותחת מסעדה פולנית. אין בארץ מסעדות פולניות. בטוח שהייתי עושה על זה שוק טוב, רק שיש לי רעיונות טובים ביצוע אין

- צריך גם כסף בשביל זה - אמר אבא.

- צריך הרבה דברים - אמרתי צריך יוזמה, צריך כסף צריף שף צריך עובדים צריך הכל.

בלבי חשבתי על העסקים שאחותי בנתה. מי נתן לה את הכסף לעסק ההוא מהגיהינום? אמא אמרה שזה עלה 1700 שח. כמה באמת היא קיבלה להקמת העסק? וממי? וכשהעסק פשט את הרגל מי שלשל את הכסף לכיסו? כן נזכרתי בזה.

אבא חזר למיטה, המשכתי לקשקש עם אמא ופתאום היא אומרת לי

יש לי כזו בעיה. אנחנו גרים בקומה שלישית ואני בקושי סוחבת. חבל שקניתי דירה בקומה שלישית. לא חשבתי על כלום.

ושוב נזכרתי שפעם גרנו בקומה ראשונה בימים הטובים ההם והיא החליטה לגור בקומה שלישית כי אין שכנים מלמעלה שקופצים על הראש ושופכים מים על הכביסה. אפילו הבנות שלה גרות בקומה שלישית

אני רוצה לעבור לקומה ראשונה - היא המשיכה או קומה ראשונה או בית עם מעלית. קבעתי היום עם אחותך לחפש דירה, נו תראי איך שהיא באה. החלטתי לקנות דירה חדשה על שמי וגם על שמך ושם אחותך. כך לא תצטרכו לשלם מס ירושה.

- אני ואחותי ביחד? שיהיה לנו רכוש משותף?

- כן, ואחרי ששנינו נלך תשכירו אותה. היא טובה בהשכרת דירות אחותך.

 

זה מזכיר לי שהסיפור של אוגוסט שנה שעברה לא מת. הוא רק נרדם קצת. מבחינתי

אני יותר מידי מרחמת עליהם

 

נדמה לי שאני שוב צריכה לפנות לעורך דין

 

 

מה לכל הרוחות היה בקליפ הזה? הקל וג'קל אולי. אני אשים חדש

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/11/2009 07:43   בקטגוריות הדירה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/11/2009 08:32
 



מכירים את זה?


ראיתי את זה אצלו כבר מזמן. הוא לא הזמין אותי לפרויקט אבל איכשהו ידעתי שזה יגיע לנושא החם

אז הכינותי מראש כמה משלי

 

 

זוכרים את פינת החמד שלי מלפני שנתיים ומשהו?

 

 

 

אז ככה היא נראית היום

 

 

 

מצא את ההבדלים

 

 

השתפרה קצת... תודו.   האופנים מאחורה הורדו למחסן ונגנבו

 

 

והחתול הוא אמיתי. חתולה ליתר דיוק

 

את זה אתם מכירים?

 

 

 

ואת זה?

 

גם אתם רואים דבר כזה כשאתם נכנסים הביתה?

 

 

 

 

יש לכם מנוי לידיעות?

 

ואת ערימות הכביסה שמיועדת לגיהוץ אתם מכירים? זה לא יצא טוב בתמונה

ואת בליל החוטים מאחורי המחשב או הטלוויזיה אתם מכירים? גם זה לא יצא בתמונה. המצלמה נבהלה ופתחה בשביתה פרועה.

 

 

הצילו!!!!!

אני צריכה עוזרת

דחוףףףף!!!!

 

 

ועוד משהו מהשבוע האחרון

מכירים את זה שהבן שלכם נדלק על משהו ולא מרפה עד שיוצאת הנשמה?

מכירים את זה שבגלל הדבר השטותי הזה הוא לא ישן כל הלילה והולך לעבודה או לבצפר כמו זומבי? רק שמבצפר לא מפטרים?

מכירים את זה שרוצים כמה דברים בו זמנית?

מכירים את זה שכאשר צריך דרכון דחוף מגלים שנגמר התוקף? ובסוף מגלים שזה בכלל לא דחוף?

מכירים את זה שכאשר רצים לסדר את הדרכון אין קבלת קהל?

מכירים את זה שפתאום צריך להביא את אמא? למרות שעוד שבועיים לא יהיה צורך בה?

מכירים את זה שלאמא יש עיסוקים אחרים באותו זמן והיא לא תמיד פנויה?

מכירים את זה שלמרות שאמא לא פנויה עדיין מבלבלים לה את המוח?

מכירים את זה שבגלל שמתעסקים עם משהו חסר ערך שוכחים את הדברים החשובים?

מכירים את זה שצריך אישור רפואי כדי לצאת לטיול ונזכרים בזה בדקה התשעים וחמש?

מכירים את זה שבגלל שלא היה אישור רפואי נשארים בבית?

ואם זה משהו יותר חשוב מסתם טיול. גיבוש ליחידה צבאית למשל?

מכירים את זה שבגלל אותו דבר חסר ערך צריך למצוא פתרונות יצירתיים כמו לחפש את רופא המשפחה במיון בית חולים?

מכירים את זה שבגלל אותו דבר חסר ערך שוכחים להודיע על היציאה לגיבוש ובבוקר מתקשר המורה לנהיגה ומודיע שהוא מחכה למטה ואומר שזו לא הפעם הראשונה שהבחור שוכח לבוא לשיעור?

מכירים את זה שבגלל אותו דבר חסר ערך מפסידים דברים בעלי ערך כמו למשל מכשיר סלולארי יקר ומנופץ?

המשך יבוא

 

אלה הן פחות או יותר קורותי בשבוע האחרון. אולי זה יסביר חלקית את זה ו זה

טוב. אני הלכתי

 

 

אותו דבר חסר ערך הוא הישרדות 4 .........

זו הגירסה הפרטית שלי אחרי עריכה.

 

הישרדות 1 על הפרק

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/11/2009 09:07   בקטגוריות צבא, עוזרות ומטפלות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/11/2009 20:59
 



דברים טובים


אני כידוע נמצאת בסכסוך עם הרבה אנשים ולא אגיד שזה עושה אותי מאושרת. נהפוך הוא. כל סכסוך וסכסוך הכי קטן ממש מעיב עלי.

אני חושבת על אותם אנשים שהסתכסכתי  איתם, האם הם באמת כאלה קטסטרופות? האם לא היה לי מהם שום דבר טוב שחסר לי?

אני מסתכלת על אחותי למשל. האם לא היה לי ממנה שום דבר טוב? בשנים האחרונות? שום דבר? מי למשל עזר לי למצוא אוטו אחרי שגנבו לי את האוטו הקודם? אז בזכות מי יש לי היום אוטו? ומי עזר לי לשלם אותו? ומאיפה היה לי האוטו הקודם שנגנב וחברת הביטוח שילמה לי את כל הסכום ואפשרה לי לקנות אוטו חדש? ומי נתן טיפולי דיבור בחינם לסוסון?

וההורים? הם לא עזרו לי שום דבר? שום דבר? אני כבר לא יכולה למנות כמה הם כן עזרו לי. אמנם זה נראה לא משמעותי, אמנם זה טיפין טיפין אך אי אפשר לומר שהם לא עשו בשבילי כלום.

ושולה שהיתה לי אוזן קשבת בתקופה קשה ונתנה לי הרבה אנשי שירות

ונינוצ'קה שהיתה כל הזמן שולחת לי מיילים יפים והיתה מוסרת לי מידע שחסר לי והיינו מסתובבות הרבה ביחד בכל מה שקשור במקהלה?

ואלכס שלמדתי אצלו פיתוח קול וזה היה כיף והוא גם היה נותן לי עיצות טובות בכל מיני תחומים?

אפילו בעלי היקר. מי לקח אותי לאמריקה למשל?

 

אצל כל אותם אנשים יש דברים רעים. אולי הרע עולה על הטוב אבל אי אפשר לומר שאין בהם שום דבר טוב ולא היתה לי מהם שום תועלת

כן, עם אחותי יש לי מריבות קשות. קשות ומרות אבל יש ממנה גם דברים טובים

כנ"ל עם הורי. אולי הם לא עוזרים מספיק אך אי אפשר לומר שהם לא עוזרים בכלל

שולה שהייתי מסיעה אותה עד שהיא עברה את הגבול עם זה

אותו הדבר נינוצ'קה. שתמיד הסעתי אותה אך כשבעלה הסיע היא לא לקחה אותי. והיא לא שילמה לי גרוש על ההסעות.

ואלכס שהסיפור שלו כבר ידוע.

כל אדם ואדם שעשה בשבילי משהו הכי קטן זוכר את זה טוב. בדיוק כמו שאני זוכרת מה עשיתי בשבילו. וכמו שאני רוצה קרדיטים על מעשי הטובים כך גם האנשים האלה רוצים...

אולי כבר לא אפתח איתם דף חדש, המים עכורים מידי, ההפסד כולו שלי. שלהם.

אך במקום בו המים  עדיין צלולים כדאי לחשוב איך לא ללכלך

בכל אדם יש טוב ורע.

בכל אדם יש טוב

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/11/2009 07:04  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/11/2009 10:16
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)