לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

הולך ופוחת


כן אני מזדקנת. והגיע הזמן לעצור.

לפני שנתיים עוד היה הכל בסדר. כאילו. סוסון איבד את הרישיון שלו וידעתי שלא הכל בסדר. וצריך לשים אליו יותר לב. הוא נשכח קצת בין הצרות שאחותי עשתה לי. חודש וחצי אחר כך שברתי את האצבע. הסיפור הזה עוד לא נגמר וספק אם יגמר אי פעם. ובעוד אני מטפלת באצבע קרה לי האירוע המוחי הזה.

ככה זה. מזדקנים. גיל 61 הוא לא גיל 60 הוא לא גיל 59 וכל שנה יש לנו פחות ופחות. בעוד אנחנו שואפים קדימה בא אותו כח מלמעלה עם אותות האזהרה שלו. 

נכון, יש אנשים בריאים ממני וזה מקרה פרטי אבל כל אחד יכול לספר סיפור דומה על מחלות שפוקדות אותו, על הצורך שלו בתרופות. אז גם לי יש. ככה זה לצערי אנחנו לא הולכים ונעשים צעירים. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/11/2014 11:10   בקטגוריות העיקר הבריאות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/12/2014 08:21
 



שלום עם העולם?


חודש וקצת. אני עדיין תוהה איך העולם השתנה. יש דברים שאני אפילו לא רוצה לחשוב עליהם. והרי העולם לא השתנה. אני השתניתי.

אז ראשית כל בעלי היקר. מרגע שהיה כאן הוא ממש נרתם לעזרה. אני זוכרת את היום ההוא לפני שנסע. עוד לבשנו בגדי קיץ. הוא לקח אותנו לים ואכלנו במסעדה. בחבית. ואחכ הוא הלך לקנות מצרכים עם סוסון כמו מים ואומגה 3. אחכ נסע, אבל הוא מתקשר כל הזמן ומתעניין. הוא עשה לי ולסוסון מינוי לבריכה. 

במקהלה ממשיכים ללחוץ עלי שאבוא. אין לי חשק בכלל אבל אני באה. מישהו מביא אותי לשם. אחרת אני לא באה. שם עולם כמנהגו נוהג, מתכוננים להופעה של החג של החגים ולשאר פעילויות. בכל זאת הם יותר זקנים ממני. אני מזייפת חופשי. בכלל לא מסוגלת להגיע לגבהים שהגעתי. זה לא מפריע לאף אחד.

סוסון עצמו גם עוזר לי. לפחות איפה שהוא יכול. גם הוא דוחף אותי לעשות דברים. מוזר כל העניין הזה. עד עכשיו אני הייתי מטפלת בו. 

כל היתר אותו הדבר או יותר גרוע. ראשית אני לא נוהגת, זה הורג אותי. לא יודעת מתי אנהג ואם בכלל. אני צריכה ללמוד לחיות עם תחבורה ציבורית. יש כאלה שעושים את זה כל הזמן ונשארים בחיים. יש אפילו כאלה שהיה להם אוטו. נראה לי שמכל הדברים זה הדבר הכי גרוע שקרה  לי. אולי גם החורף. האוטו שלי עומד כאן כאבן שאין לה הופכין. מחכה לגאולה.

אחותי, לא זה לא משתנה. היא עדיין מנסה להדיר את רגלי מאמא בכל דרך אפשרית. המשטרה אמנם הפסיקה את החקירה בנוגע לפגיעה באוטו שלה אך זה מחסר הוכחות, לא מחוסר אשמה וזה מרגיז. אתמול סוף סוף אמא מצאה אותי. ספרתי לה את קורות חיי. היא לא התפלאה. גם הרופא לא. שניהם ידעו שאירוע מוחי אצלי זה רק שאלה של זמן. נראה עכשיו איך אחותי תגיב. אין לי שום מושג. 

החבר הזה, ע׳ התקשר לספר לי שסוף סוף אחרי כלכך הרבה שנים הוא זכה במשפט. זכה בדירה, בחנות ובחצי מיליון $. לא יודעת מה לומר על זה חוץ משאני משתתפת בצערו.

על הפיזיותרפיה, הרופא, הביטוח הלאומי, העובדת הסוציאלית, העוזרת, אוסטרליה נראה לי שעוד לא הגיע הזמן לדבר. גם לא על האוטו של אמא.

 

טוב, נסיתי לעשות שלום עם העולם....

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/11/2014 09:10   בקטגוריות הבעל, סוסון ים, שורת המקהלה, העיקר הבריאות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/11/2014 23:25
 



ברוגז


אני ברוגז. ברוגז עם כל העולם. עם הטובים עם הרעים, עם כולם. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/11/2014 12:18   בקטגוריות העיקר הבריאות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/11/2014 15:10
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)