לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

סוף האושר


החתולה של הבן שלי נדרסה

אוי כמה כואב...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/11/2017 08:56   בקטגוריות החייזר, חתולים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המסמך


בסוף שכנעתי את סוסון לתת את המסמך

לא הרגשתי טוב עם זה וגם סוסון לא הרגיש טוב עם זה

זה רק מסמך אמרתי לו, זה לא כסף.

זה יותר חשוב מכסף. זה הנשמה שלי. ומה יוצא לי מזה

אם לא תתן את המסמך אני אצטרך לתת לו כסף. רוצה? בסופו של דבר אתה עוזר לי.

אני עוזר לכולם ומי עוזר לי? שאל סוסון. כולם חוגגים על הנכות שלי. אני נכה והוא ילמד. אני לא רוצה שילמד. לא על חשבוני. הוא לומד אני לא הוא יש לו רישיון לי אין אני לא רוצה לעזור לו כדי שיהיה לו מה שאין לי.

זה נכון אבל הוא ילמד. אני בסהכ רוצה שהוא ילמד ויתקדם בחיים. אני אתן לו את הכסף שאין לי. ככה המדינה תתן לו. 

הוא בסוף השתכנע אבל לא בטוח שפעלתי נכון

אילו הייתי צריכה לתת לאחותי מסמך שיקדם אותה הייתי נותנת?

ואיך הוא יתנהג אחרי זה? הוא הרי לא התנהג יפה בלשון המעטה.

אני אשתפר, הוא אמר. כן אבל אני כבר יודעת איך הוא יהיה. אם היא תרצה שהוא ישתפר הוא ישתפר ואם לא לא.

על כל פנים הוא הזמין אותנו לבקר אצלו.

לא יודעת... בימים תקינים הייתי באה אבל בימים אלו שאני לא רואה ככ טוב ולא הולכת ככ טוב אני מפחדת לנהוג עד לרחובות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/11/2017 12:52   בקטגוריות החייזר, סוסון ים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/11/2017 23:10
 



מה אתה חושב לעצמך


חודש שלם הוא לא בא לא התקשר לא וואטסאפ לא כלום

כן אני כבר רגילה לזה.

אולי יצאנו לסרט לפני חודש ופעם אחת היא שלחה את אמא שלה לאסוף כאן דואר שנשלח אלינו מאמזון אבל זהו

כך שלא היתה ברורה המתקפה של סוף השבוע

אתמול היא מתקשרת אלי ומספרת כמה המצב רע. הוא לומד נורא קשה ובסופי שבוע הוא עובד במלצרות וחוזר בלילה. הוא קורע את התחת והיא נמצאת בהכשרה ויש להם משק בית משותף

אהה רוצים כסף

לא. לא כסף. הם רוצים מילגה ולשם כך הוא צריך מסמך מסוסון. הם כבר בקשו ממנו והוא לא רוצה לתת

לא יודעת אבל בשביל לקבל משהו ממישהו הם צריכים לתת לו קצת יחס. גם סוסון לא אוהב את ההתנהגות שלהם. כל פעם הוא הולך ומתנתק רק כשצריך משהו מאיתנו הוא יוצר קשר. הערתי לו על זה בעבר. גם ממני הוא היה צריך דברים ויצר אתי קשר רק כדי לקבל אותם. אבל אתם יודעים אני אמא ואמא נותנת. אולי לא בלב שלם אבל אמא נותנת למרות שהיא מקבלת כל הזמן יריקה בפרצוף אבל סוסון... אם הוא היה מתנהג כמו בנאדם אני הייתי משכנעת את סוסון לתת אבל זה ביניהם. אם סוסון רוצה הוא יתן אם סוסון לא ירצה אני כאן לא מתערבת.

טוב אז הם באו אתמול שניהם והתחתלנו לדבר. על הכל.

ושוב דברתי על היחס שאנחנו מקבלים מהם בן אדם לא בא לא מתקשר לא שולח וואטסאפ שום דבר ורק כשהוא צריך משהו הוא נזכר להיות נחמד. אבל זה לא עובד ככה. היא אמרה שהיא חשה לא רצויה. מי נתן לה את התחושה הזאת? זה מה שהיא הרגישה בהתחלה והיא שמעה את הצעקות. אמרתי לה שכל הצעקות היו על כך שהיא לא באה. היתה לו יומולדת לפני שנתיים אכלנו במינה טומיי ומאז לא ראיתי אותה . לא היה שום רמז שהיא לא רצויה. בסוף היא אמרה שהוא לא רצה שהיא תבוא כי הבית קטן והם ישנים יחד בחדר. אהה. הוא מתבייש בי ובסוסון .

כן, ככל שחולף הזמן הזעם עולה בי. היה נחמד שהם באו והיה נחמד לשוחח אבל כשמערכת העיכול עובדת אני חושבת שהשיחה הזאת הזיקה יוצר ממה שהיא הועילה. לכולם.

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/11/2017 11:26   בקטגוריות החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/12/2017 12:41
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)