לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

לא סוגרים את ישרא


לא סוגרים את ישרא? 

כפרה עליכם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/12/2017 14:46   בקטגוריות הבלוגוספירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/12/2017 20:07
 



צוואה הדדית


רגע לפני שסוגרים את ישרא בתקווה שלא אפרסם עוד.

ובכן שבוע קשה היה לי בעקבות הערעור ובעקבות הצוואה ההדדית.

העוד שהחליף את זה שערך את הצוואה מצא אותה והגיש לי אותה על מגש.

שמחה וטובת לב הלכתי לעורכת דין שלי להגיש אותה. זו עיינה בשתי הצוואות ואמרה: זו לא צוואה הדדית.

אז מה זה?

שתי צוואות זהות אך נפרדות.

לא האמנתי לה.

קודם כל זה עשה לי מצב רוח רע. אני לא מאמינה לעורכת דין שלי וזה לא טוב. ספרתי לחברה, סיפרתי לחבר החבר אמר שזו סופר צוואה הדדית החברה אמרה לי להתעקש על זה וזה באמת נורא שאדם שאמור להציל אותי בעת צרה מועל באמוני

אז הלכתי לרשם הירושות

זו לא צוואה הדדית אמרה הפקידה אלו הן 2 צוואות זהות אך לא הדדיות.

נגולה אבן מלבי לגבי העורכת דין

ונמשיך כרגיל

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/12/2017 11:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת לשבת בבית?


אני יושבת ומגבה ומגבה ומגבה. אין תקלה שלא היתה לי או נדמה שהיתה. פשוט כאב ראש לא נורמלי אבל אני אתן ליצירת המופת שלי ללכת כך סתם? נכון אמרתי שלא איכפת לי שהבלוג ילך אז אמרתי. אני סוף סוף מיבאת מוצרים לוורדפרס אבל הוא לא רוצה להדפיס את כל הגיבוי. לוקח לעצמו דף אחד או שניים וכל היתר בפח. כלומר על המחשב. אני חושבת שגיביתי כבר 1000 פעם. אוף המחשב הזה. לא יודעת מה יהיה בסוף. אני כבר כמה ימים לא יוצאת מהבית. מילא לא נורא. שום דבר לא מחכה לי בחוץ. 

בינתיים חנוכה עבר. חבל. היה נחמד עם הנרות האלה. לא עשיתי הרבה. נר ראשון בבית עם סוסון ועם המקהלה נר שני הייתי במסיבה מטעם נאמן נר שלישי לא הדלקתי נר רביעי לא זוכרת נר חמישי הדלקתי גם עם חייזרון שהיה סופשבוע בבית גם נר שישי. זה היה החג של החגים וגם חגגנו לחייזרון יומולדת יום ראשון הוא היה פה כל היום ולמד בערב הוא מחק לי את word 2010 בטעות ובעצם מיום ראשון אני לא יוצאת מהבית. בעצם הלכתי לקנות word חדש אז כן יצאתי והיום סידרתי את word אבל משהו כאמור בוורדפרס לא עובד. טוב קשה לומר שאני משתעממת בבית אך רצוי שאצא יותר. מזג האויר די נוח. טוב אני תמיד אהבתי לשבת בבית רק שזה מתסכל אותי. היה לי ניחום אבלים לא הלכתי, 2 חברות מקהלה מאושפזות, לא הלכתי. אחכ אני מתלוננת. אז הקיצר אני יושבת בבית מתוסכלת. טוב, יעבור. מחר אצא. מבטיחה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/12/2017 17:07   בקטגוריות הבלוגוספירה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/1/2018 14:11
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)