לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010


hi everyone

i supposed to be home today but i'm still in thiland

me and my younger son've got sick cause we've eaten rotten seafood

hopefuly we'll get back soon

i'm writing from a hospital terminal. no hebrew

right this time we were supposed to be in natbag

bye bye and purim sameach

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/2/2010 07:39   בקטגוריות תאילנד  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/3/2010 10:23
 



עידכונון


שלום לכולם.

אני נמצאת כרגע באי הקסום קופיפי, הנקרא בלשון המקומיים פיפי עם דגש בפ', כן בדיוק כמו הדבר ההוא.

אני נמצאת בסוכנות נסיעות לישראלים, הכל כתוב כאן עברית, רק חבל שהסוכנים כאן עוד לא למדו עברית. גם זה יקרה. כך שמי שמגיע לכאן בטעות מומולץ להגיע לסוכנות בשם BIG

תאילנד מוצפת ישראלים בכל מקום. זה פסדר.

כשאחזור אצרף תמונות. סיפורים זה לא מעניין.

בינתיים ביי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/2/2010 05:25   בקטגוריות תאילנד  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-19/2/2010 22:47
 



גילוי נאות


מאז חתכתי ביומולדת של אחותי אני בעצם לא שמה עליה שיט. אני סתם מפרסמת פוסטים. אולי מפני שיש לי איזו מחויבות כלפי עצמי לספר את הסיפור הזה שעוד לא הגעתי לפואנטה שלו אחרי 4 שנים בישרא. יתכן ולעולם לא אגיע. זה כבר היה מזמן וזה לא מעניין אף אחד. זה גם לא נעים אז למה להיות שם.

ואולם יותר נעים לי לפעמים להיות שם מאשר כאן ועכשיו. לפעמים - עד הפעם הבאה.

 

היום הבן שלי הולך לעבודה בפעם האחרונה.

בקרוב הוא מתגייס לצהל.

הוא היה צריך לעבור גיבוש ליחידה מובחרת אך הגיבוש נדחה ולא נהיה כאן. באסה.

כן, בשעה שאחרים מדברים חופשי על השתמטות ועל הזכות להשתמט הבן שלי מדבר על יחידה מובחרת

אולי זה תוצאות של הדיעות הימניות שרווחות בבית, או האוירה הכללית של בית ספרו, כי לבית ספרו יש היסטוריה מפוארת של מפקדים בצהל. כל חבריו כבר התגייסו למעט בעלי בעיות רפואיות חמורות כגון סכרת קשה. הוא הכי צעיר בשכבה וסביר שאין לו עם מי לעשות מסיבת גיוס כי כולם כבר לא פה. קצת עצוב לי שמכל 700 חבריו בפייסבוק אין לו עם מי לעשות מסיבה

אני מתה מפחד. הבטחתי שאם גלעד שליט לא יחזור הוא לא יתגייס. אז הבטחתי. הוא לא שואל אותי.

אנחנו נוסעים לתאילנד לכבוד הגיוס

שום דבר עוד לא מוכן.

אני אוהבת לנסוע. אני שונאת לארגן טיולים. ואת כל ההכנות מסביב.

טוב, קצת אופטימיות לא תזיק

יהיה טיול נהדר גיוס נפלא ושירות קל ונעים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/2/2010 06:59   בקטגוריות צבא, תאילנד  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה בתאילנד ב-18/2/2010 12:24
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)