לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

29 בפברואר


29 בפברואר, פעם ב4 שנים. אין דברים כאלה.

פעם חשבתי שזה מגניב להוולד ב29 בפברואר. זה ככ מיוחד. היום אני חושבת שזה גם קצת עצוב.

בארץ יש פחות מ-5000 איש שנולדו ב29 בפברואר. בישרא יש רק דף אחד לחוגגי יומולדת בעוד שבכל יום אחר יש בין 5 ל-7 דפים. אפילו פחות מ1/4 .

29 בפברואר יש פעם ב-4 שנים למעט שנה עגולה.

 

היום 29 בפברואר. מרגיש לי יום מיוחד כמעט כמו יומולדת.

אפילו שהוא יום רגיל לחלוטין

החמה זורחת כמו בכל יום

העננים מכסים אותה כמעט כמו בכל יום בחורף הזה

הבטיחו לנו סערה

גם 2004 שהיה בה 29.2 היתה שנה מאוד גשומה והכנרת עלתה על גדותיה...

אני קמה כמו בכל יום

שותה קפה כמו בכל יום

קוראת עיתון כמו בכל יום

מה בעיתוני הערב מבשרת הכותרת?

דורית בייניש פרשה בדמעות

הדלק יעלה הלילה בחצות

ואני צריכה למלא את המיכל

סתם כאילו עוד יום

ועכשיו הוא יוצא לדרך

 

הגשם יורד לו

מי זה שנכנס אלי לבלוג כל בוקר מהבלוג של בני?

יצאתי למלא דלק הרוח כמעט העיפה אותי עדיף לשבת ביום כזה בבית. לא יכולתי לצאת מהאוטו. אולי אמלא יותר מאוחר

איפה סוסון מסתובב ביום כזה?

חיפשתי מפורסמים שנולדו בתאריך הזה

הנה אחד - רוסיני שעבורו שינתה גוגל את הלוגו שלה. נ*גה מצאה בשבילי

 

רוסיני כתב אופרות מפורסמות כמו הספר מסביליה ווילהלם טל

בשבילי הוא הכי מזוהה עם העורב הלקחן

 

נסיתי שוב למלא דלק הפעם הצלחתי yehhh !!!

בחוץ 9 מעלות אני חושבת שזה היום הכי קר בשנה אולי ירד גם פה שלג... פליייז

איזה רכב נתקע בגדר הפרדה. לא נעים

צריך לסדר את הבית

צריך לחכות רגע קט...

סוסון לומד טריגונוטריה. אני מזה שכחתי.

טלוויזיה

שידור חוזר מהשטיח האדום

איזה חוסר תאימות בין טעם הקהל לבין בחירת האקדמיה. הקהל אהב את העזרה ואצ ג'ורג' קלוני. משעמם.

מעדיפה את ערוץ ההיסטוריה או ניישונל גיאוגרפיק

חדשות

מזג האוויר, עליית מחירי הדלק, האיום האיראני, שנה לרצח באיתמר, גניבה מצהל, הראל סקעת רוצה ילד, תינוקות שנולדו היום

כדורגל ישראל אוקראינה 3-2 לאוקראינה, שוב חדשות, אותו הדבר, כמעט. סתם כתבות למרוח את הזמן והמון פרסומות, זמרת אופרה שביתה נשרף, תחפושות ביתיות, קליידרמן, רק שהפעם זו יונית לוי ולא עודד בןעמי

the voice - התוכנית המרוחה הזאת.

האח הגדול live

כן עוד מעט היום נגמר, יום לגמרי רגיל, אפילו כיפי.

זהו, ביי ביי 29.2 להתראות בעוד 4 שנים, אולי עדיין אהיה בישרא ואוכל להשוות בין אז להיום. גם לפני 4 שנים כתבתי ובאמת כמה דברים השתנו מאז, היה לי אז אבא, היתה לי אז חתולה, היה לי מאמן אישי, ישרא היה נראה אז אחרת, היו כאן אנשים אחרים. כמה דברים בכלל לא השתנו והייתי רוצה שישתנו.

היה כיף היום המיוחד הזה. מחר חוזרים לשגרה.

מקלחת ולישון

לילה טוב

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/2/2012 07:26   בקטגוריות תאריכים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/3/2012 20:30
 



יומו של הסיס


כל שנה ב - 28.2 הוא מופיע סיס החומות. בדיוק ב28.2 שמי העיר מתמלאים במעופם ובקולותיהם הרמים של הסיסים. אין ספק האביב כבר כאן גם אם לא הגיע רשמית וגם אם עוד נכונו לנו סערות. מחר הבטיחו עוד אחת מקווה שלא תגיע. נדידת הציפורים החלה.

סיס החומות הוא ציפור ממשפ' הסיסאים שבאה לבקר אותנו ב 28.2 ונשארת כאן עד יוני. היא נחשבת ציפור מקייצת והיא מקננת כאן בארץ. סיס החומות נמצא רוב הזמן בתעופה, ניזון מחרקים תוך כדי תעופה, עושה הכל בתעופה כולל שינה. מבנה גופו היחודי , הכנף הצרה בצורת מגל, הזנב הממוזלג הקצר מאפשרים לו לחיות כך . זנב ארוך למשל מאפשר ניווט טוב אך מכביד על התעופה. מקור חד מאפשר אכילת חרקים לעומת מקור עבה שמותאם לאכילת זרעים.  באנגלית הוא נקרא swift

 

 

קובץ:Apus apus cm01.jpg

 

 

נוטים להתבלבל בינו לבין הסנונית. גם הסנונית באה אלינו בקיץ, גם הסנונית נמצאת הרבה בתעופה, גם לה מקור צר והיא אוכלת חרקים, גם לסנונית זנב ממוזלג אך ארוך יותר וזה אומר שהיא נחה לפעמים. ניתן לראותה על חוטי חשמל מה שלעולם לא נראה את הסיס. הסנונית שייכת למשפ' ציפורי השיר ונמצאת אצלינו עד סוף הקיץ. צבעיה שונים והיא לא מתעופפת בין החומות לא מתקבצת בלהקות וטסה יותר נמוך. לצופה הבלתי מיומן לסיס בטן שחורה ואילו לסנונית בטן בצבע חום בהיר ואין לטעות בזנב הסנונית המיוחד. באנגלית נקראת swallow

 

 

 

 

 

סיס בתעופה

 

 

 

 

סנונית בתעופה

 

 

 

עוד על סיסים

 

טקס קבלת הפנים לסיס בכותל מגניב

תמונות מהטקס

מעופו של הסיס

סיסים בתל אביב

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/2/2012 07:01   בקטגוריות תאריכים, טבע  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/2/2012 10:43
 



אוסקר




 

 

 

 

פרס האוסקר יחולק היום.

אני לא אהיה שם

פעם כמעט הייתי שם. בלי צחוק, הגעתי הכי קרוב שאפשר

זה היה במסגרת הטיול האחרון. ביום האחרון לטיול היינו ב LA . הלכנו לישון במוטל לקראת החזרה בטיסה לוושינגטון. אותו ערב התרחש הטקס 25.3.1991. אין לי מושג למה לא הלכתי לצפות בכוכבים על השטיח האדום. באמת שאין לי מושג, הייתי קרובה לשם מרחק פסיעה והחלטתי שזה לא מעניין אותי. לא מבינה למה החלטתי שזה לא מעניין אותי.

דווקא התעניינתי בכוכבי הוליווד, הלכתי לראות את הסמל הגדול של הוליווד, הייתי ביוניברסל סטודיוס, הלכתי לבברלי הילס לראות איפה הם גרים ולפי מפה ידעתי איפה כל אחד ואחד גר, קיוויתי שמישהו יצא מביתו ויעשה לי היי, אבל הכל היה ככ שקט,

 







 

הלכתי לצפות בהקלטה של תוכנית טלוויזיה, זוכרת שעברתי ליד ביתה של ליז מונטגומרי האגדית, מכל כוכבי הוליווד אני זוכרת דווקא שעברתי ליד הבית שלה. אולי אחד מהבתים האלה הוא שלה, אני כבר לא זוכרת, אולי גם של ג'ולי אנדריוס, ג'ק ניקולסון, רוברט דה נירו.

 

ליז מונטגומרי האגדית התפרסמה בסדרת הטלוויזיה bewitched סדרה נהדרת , מעלה חיוכים נוסטלגיים, מי שלא מכיר בקשה

 

 

 ומנגד הסידרה הזאת שפחות אהבתי

 

 

קצת נסחפתי...

 

אניווי תחת זאת העדפתי לשהות במוטל ההוא, לצפות בטלוויזיה, נראה לי שהתקשורת עסקה אז בהכאת כמה שחורים עי שוטרים לבנים ופרשת או גיי סימפסון התפוצצה. גם לא הרגשתי שהחמצתי משהו, האוסקר נראה לי הדבר הכי משעמם בעולם, גם מדונה על השטיח האדום, כאילו מה זה מעניין בכלל לראות את מדונה עם שמלה משונה, וגם הטקס עצמו שנמשך כמה שעות כמו עינוי סיני כאילו מה זה הפרס הזה על עיצוב תלבושות או צילומי רקע. ואיש נרגש שאיש לא שמע עליו מודה לכל השושלת המשפחתית שלו. אפילו לא ראיתי אותו בטלוויזיה גם אם הוא משודר שם בשעות נורמליות

קצת מצטערת היום שלא הייתי שם. לפחות היה לי מה להראות לחברה'

 

והיום, עוד כמה שעות שוב זה יקרה

מבין המועמדים השנה ראיתי את היורשים

ובהצלחה לנציגינו שהפעם לשם שינוי לא הביאו סרט שדן בסכסוך הפוליטי שלנו 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/2/2012 07:35   בקטגוריות אמריקה, טיולים, אקטואליה, תמונות, קליפים, עולמות אבודים, טלוויזיה, סרטים, חו"ל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/2/2012 17:47
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)