לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2019

2 הן ולא יודעות


שתי מקהלות נפלו עלי או יותר נכון אני נפלתי לשתי מקהלות ואני בהיסטריה.

למה? כי יש לי 2 הופעות. אחת ב-13.4 ואחת ב-16.4. כל הופעה עם מקהלה אחרת.

לא יודעת איך אתארגן ועוד ב-19.4 סדר פסח אז בכלל.

אנחנו מתחילים כבר להתארגן וזה פרסום ומכירת כרטיסים.

את מי לפרסם? בשביל מי למכור כרטיסים? תגידו בשביל שתיהן אבל בואו נהיה ריאליים זה לא הופעות של זובין מהטה עם הפילהרמונית ולא הופעה של להקת כוורת. סהכ ההופעות מתנגשות ואחת סוחבת קהל מן השניה. אני למשל רוצה להזמין אנשים ואני לא יודעת לאן. אני יודעת שאף אחד לא ילך ל-2 הופעות בהפרש של 3 ימים. אני לא הייתי הולכת.

בנוסף יש פעילות של מאחורי הקלעים. ב-2 ההופעות משתתפת גם מקהלה גרמנית. אחת מהן אנחנו מארחים, אחרי שהם ארחו אותנו בגרמניה. יש טיולים ארוחות וחזרות. לגבי המקהלה השניה אין לי מושג אך ודאי גם שם יהיו טיולים ארוחות וחזרות. והכל ביחד והכל לפני פסח וגם לסוסון יש יומולדת.

טוב המזל הוא שאני לא בצרה הזאת לבד. יש עוד חברים ב-2 המקהלות כולל המארגנים. אולי יחד נגיע לאיזה פתרון

 

ככה באו לי צרות טובות

שתיים הן ולא יודעות

זאת על זו וזועל זאת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/2/2019 10:45   בקטגוריות שורת המקהלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה עם פסק הדין?


פסק הדין מתמהמה. כבר חצי שנה מאז שהגשנו סיכומים ולא נראה שום דבר באופק. כבר 4 שנים שאמא מתה. כבר 4 שנים שהיא מחזיקה בדירה באופן לא חוקי. מקבלת שכר דירה והכל סבבה. אני מנדנדת לעורכת דין מידי פעם. היא עונה חכי בסבלנות. אני מחכה. 

מידי פעם עולים לי כל מיני רעיונות שיפוציים כמו אתמול . אני מעלה אותם בפני העורכת דין והיא די מקבלת אותם. אתמול חשבתי על כך שאחותי מחזיקה בנכסים ולמעשה כל עוד אנחנו במחלוקת אין לה זכות. פניתי לעוד בבקשה להוציא צו שמונע ממנה שימוש בדירה כל עוד אנחנו במחלוקת. היא לא ענתה לי מיד וזה כבר מעורר תהיות אחכ ענתה לא. התעצבנתי. זהו.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/2/2019 12:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/2/2019 15:27
 



יום חולין


אז מה נכתוב היום?

על מגז האוויר?

יום יפה היום. שמיים כחולים

החורף נגמר? 

הוא בהאטה היום אבל לפי לוח השנה זה עדיין חורף חורף

הבעל נמצא כאו בארץ והפעם יהיה לחודשיים

הוא אמר שהוא רוצה להמלט מהחורף האמריקאיאה?

הבן אדם נמלט מחורף?? זה חידוש בשבילי

אני זוכרת איך הוא רדף אחרי החורף

בימים מושלגים הוא היה נמלט מהחום שבבית ויושב על המרפסת

מה קרה לו? הזדקן הבחור

אבל האמת הוא עשה בשכל

איזה קור שם באמריקה...

עוד מעט הוא נוסע גם לוייטנם וקמבודיה

לעת זיקנה הוא חורש את העולם

ומנין הכסף

הוא הרוויח הרבה ממותה של אשתו השניה

ביטוח חיים, קיצבת שארים...

הוא קנה דירה להשקעה מהביטוח חיים הזה

איך הוא אמר: אני מודה לכל הנשים הטובות שמצאו לנכון להשקיע בי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/2/2019 08:48   בקטגוריות הבעל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)