לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2021

שנה לקורונה


עוד מעט מסתיים היום הזה החודש הזה. ומתחיל החודש הבא. לפני שנה היה לנו עוד יום. 29.2.2020. השנה הוא איננו. אבל זהו יום השנה לקורונה. אפילו יום השנה לקורונה נעלם. כן אני זוכרת את היום הזה. יומיים לפני עברתי ניתוח קטרקט והבן שלי בא מרחובות. ביום ההוא נסענו לכנרת לראות אותה מלאה. היה תענוג לראות אותה כך. אך משהו ריחף באוויר. היתה כבר אניית הקורונה. כבר נתגלו חולים בארץ. היתה קבוצת תיירים מקוריאה שנתגלתה חולה. אנחנו היינו בירדנית. היתה שם קבוצה של מלוכסנים. ׳אל תתקרבי אליהם׳ אמר הבן. לא ייחסתי לדבריו חשיבות יתרה אבל הוא נעמד רחוק מהם. אחכ אמרו בחדשות שקבוצה מקוריאה נתגלתה חולה. לרובם סימפטומים קלים אך בביח פוריה אושפז אדם ממזרח ירושלים שמצבו קשה. הוא היה הנהג שלהם. אוי לי, רק שלא נתקלנו בהם. אולי נתקלנו. אולי לא...

הוא נשאר עוד יומיים בחיפה ובתום הביקור הוא לקח איתו את wawa. וכאן נפרדנו ממנה. 

הספקנו לחגוג את פורים. היתה לנו הופעה באלמא ואז הכל נסגר. עוד הספקתי גם לפגוש את הבחור ואז ננעלנו בבתינו. זהו זה. והשאר היסטוריה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/2/2021 23:37   בקטגוריות החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/3/2021 10:46
 



&#129313;&#129400;&#129395;


שוב מחשבות. אתמול רציתי לכתוב משהו. בעצם התחלתי אבל זה ברח לי. עבר זמנו בטל קורבנו. מה היום פורים? היום יום הולדתה של כלתי לעתיד. כן כך אני קוראת לה. בכל זאת היא היחידה שתעניק לי נכדים. נזכרתי בו שוב שהוא אמר שאני גיבורה כי אין לי משפחה. כל אחד תופס אותי אחרת. נכון יש לו 3 ילדים ולכל אחד מהם יש ילדים משלו אני לא זוכרת כבר כמה אבל לא משנה. איך שלא יהיה מה שלא יהיה תמיד מגיעים בסוף אליו. טוב מה לעשות הוא מאוד משמעותי בחיי. 

כן המחשבות רצות בטירוף. הייתי היום בים. מלא זפת. מכל חור היא צצה. קניתי כוס קפה ולפתע גיליתי שהיד מלוכלכת ולכלכה את הכוס. איפה לכל הרוחות התלכלכה היד. הביתה הביתה אין לנו מה לעשות כאן. 

אז על מה רציתי לכתוב? רציתי לכתוב על הפינה שיעור פרטי ורציתי לכתוב של הספר של גליה עוז. לא קראתי אותו אך מספיק הנושא הזה שאבא מכה כדי לעורר אותי. גם אני חטפתי מכות מאמא שלי עד שהיא מתה. ברוך דיין אמת. אז מה היה בפינה שיעור פרטי? הנושא היה תפקוד המוח. מסתבר שהוא מתפקד ב💯% ולא ב10% כפי שסברו. זא אם חלק ממנו נפגע זה נפגע לנצח. אין מאיפה לקחת תאים שמתפקדים שיחליפו את התאים הפגועים. רק צריך לשמור שלא יפגעו עוד חלקים וההשחרה לא תתרחב. אללי לי. מצבי יכול להיות רק יותר גרוע. 

זהו? בערך. אה אתמול אודי סגל ראיין את נתניהו. נתניהו יצא עלוב. הוא דיבר בסיסמאות כרגיל ואודי לא קנה את זה. מה אני יגיד

טוב יום שישי יורד עלינו גם השבת. הוא שוב שותק. יש לו בעיות עם האחוזה. אז מה? אין לי כוח אליו. יאללה פורים שמח שבת שלום

 

🪅🪆🧸🥂👑🎓💃🧑‍🎤🤡👺👾🥳🥸

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/2/2021 18:16   בקטגוריות הוא, החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/2/2021 11:48
 



סוף סוף


אתמול הוא התחסן. ההגיון גבר על ביל גייטס
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/2/2021 11:02   בקטגוריות הוא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/2/2021 11:30
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)