לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2023    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2023

מבולבלת


אני מבולבלת. כך אני מרגישה היום. מישהו או משהו ערער אותי. המאורעות אנחנו חווים אינם פשוטים. דומה שאיזה הר געש עומד לפרוץ ורק מחכה לפירצה. אמש נהרגו בפיגוע 2 אחים. היתה תגובה לא מקובלת בה שרפו מכוניות ואולי עוד משהו. אמרתי יופי ככה מגיע להם לחוליגאנים. על כל הרג צריך להגיב כך. מספיק לבכות. לא הרבה הגיבו כך. האם אני אלימה? ודאי. כולם אלימים אך עדיין לא הוציאו מעצמם את האלימות. הם הולכים באלימות בדרכים של נועם. מה זה הפגנות? מה זאת מחאה? זו אלימות לשמה. השמאלן לא מקבל את הכרעתו של הבוחר לכן יוצא להפגנות. לו יכול היה היה רוצח. אבל יש לו מספיק בלמים כדי לפעול בדרך אחרת. לגיטימית. הפגנת מחאה קיבלה לגיטימיות האף שהיא אלימה. פה ושם אנשים לא עוצרים את עצמם ופולטים שטויות. זה לא שטויות. זאת האמת שלהם. מפה לשם סולחים להם על זה. אבל הם אלימים אלימים אלימים. 

אז מה מבלבל אותי בכל זה? אני מתנגדת להפגנות. נקודה. אז מה מערער אותי? מה? אולי ביבי עצמו. נכון אני לא רוצה להפגין. אך האם זה משום שאני באמת לא רוצה להפגין או נושא ההפגנה לא מעניין אותי. אני בעד הריפורמה. למה? האם היא תשפר לי את החיים או לביבי? האם אני תומכת בביבי או תומכת ימין? ביבי אמר לכבות את הלהבות לא לקחת את החוק לידיים הוא יצר פיסגה שבה נקבע שיפסיקו לבנות. מטרת הפיסגה היתה להנמיך את גובה הלהבות לקראת הרמדאן. זה לא מה שאני רוצה. אני בחרתי מפלגת ימין על מלא כדי שימשיכו לבנות להרחיב את הארץ הקטנה הזאת ושלא יפנו ישובים. אני מקבלת מפלגת ימין שמפנה שטחים ומפסיקה לבנות. דווקא מפלגת השמאל לא פינתה שום שטח המשיכה לבנות ולא התקפלה בפני איומי חמאס. צריך לשנות דיסקט. אני צריכה להיות שלמה עם עצמי לפחות בעניין הזה. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/2/2023 14:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רשימת מטלות


לקחתי לי היום יום מנוחה אבל מנוחה אין

אמרתי יהיה לי זמן אטפל בכל הנושאים שדורשים טיפול. זמן יש לי אבל לטפל אין לי חשק

אז מה צריך לעשות 

לטפל במראה של האוטו. זה מסובך מכפי שזה נראה. על פניו נראה שקצת דבק יחזיר את המראה למקום אבל איפה מוצאים דבק? הלכתי לפני חודשיים לפחח שלי. הוא סדר לי את המראה עם נייר דבק. עד עכשיו זה החזיק. אבל מה עושים עכשיו? נסיתי להדביק כמוהו. זה החזיק 24ש בלבד. אז מה עושים מה עושים?? הולכים לפחח אחר. איזה? חברת הביטוח המליצה לי על 2 פחחים. לא זוכרת אותם. אולי אתקשר אליהם שוב. אחד מהם זה שגריר מיוחנן הסנדלר. איפה זה יוחנן הסנדלר? אבל השני יותר טוב. יתן לי הנחה של 200 שח בהשתתפות עצמית. אני רק לא יודעת אם בשביל להדביק מראה צריך חברת ביטוח. דווקא חב׳ שגריר לוקחת לי את האוטו ותעשה לי הנחה 150 שח. נו אז אפילו אני לא צריכה לצאת מהבית. אבל אם היא לוקחת התיקון לא יהיה מידי...

להתקשר עם מלי ולשאול אותה מתי יש לי תור. אלא שמלי לא אוהבת שמתקשרים אליה

בקיצור אנוח היום. מחר יש יום חדש. גם לקנות פירות יבשים רציתי ולא אקנה. אולי כדאי ללמוד את המילים של השירים בהופעה שתהיה עוד שבועיים. באמת שהמקהלה יותר מידי מלחיצה. 

טוב כאמור מחר יש יום חדש ואני מקווה שלא אהיה עצלנית כמו היום

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/2/2023 14:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



123


טוב. כיוון שפייסבוק חסמו אותי עוד פעם אני נאלצת להביע את עצמי כאן

אז היום מלאו 20 שנה ל01.02.03. תאריך יפה לכל הדעות 

אלא שביום הזה קרה אחד האסונות המזוויעים שקרו לנו ובכלל. התפוצצות הקולומביה

אני זוכרת איך אביו של אילן רמון ישב באולפן וחיכה. אילן לא חזר

אני זוכרת איך בפלורידה ישב הקהל וחיכה. עד שערד ניר אמר יש כאן בעיה

לי זה הספיק. לא רציתי לשמוע את הסוף. יצאתי מהבית. אמרתי לא יכול להיות...

אילן הלך גם אסף הלך גם רונה הלכה וגם אביו הלך. הם לא איתנו יותר. יהי זיכרם ברוך

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/2/2023 10:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)