לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

כנגד ארבעה נושאים חמים דיברה תורה


אחד חכם

אחד רשע

אחד תם

ואחד שאינו יודע לשאול

 

חכם מה הוא אומר? מה העדות החוקים והמשפטים?

אלה דיירי האח הגדול לדורותיהם שהחליטו לחשוף מה מסתתר מאחורי התוכנית ותעשיית הריאליטי בכלל. מצטערת לומר שקוויתי שהתוכנית היא אוטנטית, שהמריבות הן מריבות, שהאהבות הן אהבות, צר לי שהכל מבוים. אולי גם ההדחות מבוימות. אחרי הכל מי באמת יודע מה הצביעו הצופים? אותי מעניינת יותר פרשת הכדורים הפסיכיאטרים מאשר ההדחה של אביבית. אותו אילן רבינוביץ שמוכר לי מהתוכנית של ורדה רזיאל ז'קונט בה שניהם מחלקים כדורים כמעט לכל מאזין בלי להתחשב בתופעות לואי, בלי להתחשב בסטיגמה ובלי להתחשב מה באמת עושות הרשויות עם אנשים שלוקחים כדורים. ברור שהם מדווחים למשרד הבריאות ומשרד הבריאות יכול לשלול מהם זכויות כמו החזקת רישיון נהיגה ועד ניהול חשבון בנק. לוורדה עצמה אין שום סמכות לחלק כדורים פסיכיאטרים. בתוכניות האחרונות שלה היא באמת נמנעה מלשלוח את מאזיניה לפסיכיאטר ועל כך תודה מיוחדת לסער שיינפיין. מה יהיה עכשיו? אני מניחה שההפקה סימנה את קותי כמי שיזכה. גם כאשר אביבית נמצאת בבית. היא לא היתה זוכה בשום מקרה. אני לא יכולה לסבול את קותי. יכול להיות שזו התוכנית האחרונה או שההפקה תלהק אנשים יותר נורמאלים לתוכנית כמו בעונה הראשונה. שיפרה אין קותי אאוט. גם תמיר וג'קי מנחם אאוט.

 

רשע מה הוא אומר? מה העבודה הזאת לכם? (נקיון פסח); מה זה החופש הזה לכם? לכם ולא לו ולפי שהוציא את עצמו מהכלל כפר בעיקר.

מצטערת. זו אני. לא מנקה לפסח ומיום שילדי סיימו את בית הספר אני בכלל לא זוכרת מה זה חופש פסח.

 

תם מה הוא אומר? מה זאת? ואמרת אליו בחוזק יד הוציאנו.

כן ציפי ליבני בחוזק יד הוציאוה מהמערכת הפוליטית. ציפי ליבני בחוץ.

ציפי ליבני התחילה את דרכה הפוליטית בליכוד. כבת למשפחה ימנית רוויזיוניסטית היא המשיכה את הקו המשפחתי

אבל היא החליטה לשנות כיוון, ובעצם לא ברור מה היא החליטה. הקו המדיני של קדימה הוא אורים ותומים. רבים מקדימה הם ליכודניקים לשעבר ששברו קצת שמאלה, אולי, כיוון שגם הליכוד שבר שמאלה לא ברור מי רוצה מה ומי עושה מה. דבר אחד כן ברור וזה מאבקים על רקע אישי בלי קשר לשום אג'נדה פוליטית. ציפי ליבני למעשה עמדה עד עכשיו בראש המפלגה הכי גדולה. העובדה שהיא לא הצליחה להרכיב ממשלה ולהיות ראש ממשלה הכניסה אותה לאובססיה להפיל את נתניהו. היא ניסתה בכל מקום ובכל דרך ללא אבחנה. בשריפה בכרמל, במחאה החברתית. היא שכחה שמנגד אורב לה אויב יותר מסוכן מנתניהו. מופז. יש משהו טראגי בהפסד שלה למופז. היא היתה ככ קרובה להיות ראש ממשלה... אולי עכשיו היא תשב קצת בבית ותעשה חשבון נפש. אולי עכשיו היא תאמר לעצמה: אולי השתגעתי קצת. זה מתאים ליחסים אישיים אך לא לפוליטיקה. בפוליטיקה צריך קצת יותר שיקול דעת. ציפי ליבני איבדה לגמרי את שיקול הדעת שלה. אני עצמי מוכר לי קצת הטירוף הזה. אבל אני לא מנסה אפילו להיות ראש ממשלה. לא עשיתי ולא אעשה צעד בגודל ננומטר בכיוון. לי מותר לעוף ככה על מישהו. לציפי לא. גם לי זה לא הביא יותר מדי תועלת.

 

ושאינו יודע לשאול. את פתח לו

זוהי יובל דיין שלא שאלה אף אחד והחליטה לפרוש.

לא אהבתי. אני יודעת שרבים מעריצים את הצעד הזה. אני לא. כמועמדת פייבוריטית היא הרסה את התוכנית. היא הרסה את המנטור שלה שהשקיע בה והיה מועמד לזכיה כמוה. זה לא הגיע לו. הוא איש טוב. נשמה. ראיתי את התגובה שלו וכאבתי איתו. היא איכזבה רבים וטובים, את כל מעריציה, את בני משפחתה, זה לא הגיע להם. אני אישית כחובבת קונספירציות ידועה שואלת מה הקטש. סהכ הגברת הזאת עברה את כל שלבי התחרות. נותר לה עוד שלב. האם היא באמת לא יכולה לעמוד בזה? הרי היא פייבוריטית. בלעדיה התחרות לא אמיתית והזכיה לא אמיתית. תמיד תשאל השאלה אם יובל דיין היתה מתחרה מי היה זוכה? קצת מוזר שפייבוריטית פורשת לפני השיא, רגע לפני השיא. האם היא החליטה לבד? או אולי איזה גוף שמן כמו שידורי קשת חתם איתה על חוזה עם תשלום מכובד. אנחנו עוד נראה.

 

מממ.. אולי זה נושאים קרררים... בררר...

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/3/2012 17:58   בקטגוריות טלוויזיה, אקטואליה, חגים, פסח  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/4/2012 15:04
 



ההפתעה


למחרת אחותי מתקשרת

חג שמח

חג שמח

אז איך היה?

נחמד.

רציתי לבוא. כמעט באתי אליך

אז למה לא באת?

בסוף המשפחה של בעלי הזמינה אותנו. היו כאלה צחוקים

(אהה, בגלל זה ההורים הגיעו אתמול בזמן.)

יפה.

כן, אחרי שנה של נתק היא התקשרה. אני כבר לא זוכרת על מה דברנו, רק בסוף הגענו למכתב ההוא שרציתי לשלוח לה ולא שלחתי. קראתי לה אותו.

אה, זה הכל? צחקה

כן זה הכל

והרי התחלה מחודשת של ידידות מופלאה....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/3/2012 07:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/3/2012 14:19
 



סדר כהלכתו.


כן, שוב החג המשפחתולוגי הזה מתקרב ושוב השאלה הנצחית איפה עושים את הסדר. אני החלטתי השנה ללכת לסדר ציבורי. אמא אמרה שהיא תלך עם מי שתזמין אותה. הצעתי לה להצטרף. זה עולה רק 20 שקל לבנאדם. היא אמרה שאחותי הזמינה אותה ושאלה אם אני רוצה להצטרף. זו נבלה וזו טריפה. להיות אצל אחותי זה לא נעים וגם סדר ציבורי זה לא נעים בפוטנציה. אף פעם לא הייתי בסדר ציבורי של חב"ד רק הרעיון שהמשתתפים הם אנשים שאין להם משפחה ואין להם כסף לא בדיוק גורם לי להזיל ריר, אבל גם המפגש עם אחותי ונספחיה לא גורם לי להזיל ריר. בקיצור זו נבלה וזו טריפה.

אמא קצת התנצלה שהיא הולכת איתה ולא אתי, אמרתי לה שמבחינתי זה מובן שהיא תעדיף את אחותי על פני סדר ציבורי ואז נשאלה השאלה למה אני בעצם לא עושה סדר בבית ומזמינה... באמת למה.

 

אניווי בימי חיי רק פעם אחת עשיתי סדר בבית. זה לא היה ככ נורא בסופו של דבר. הזזתי את השולחן מהמטבח לסלון, אפילו קניתי צלחת פסח, ערכתי את השולחן, גם לבשל ארוחת פסח זה לא ככ נורא, אמא הביאה געפילטע פיש וקניידלאך אני הכנתי את כל היתר ואלוהים עדי אם אני בכלל זוכרת מה הכנתי אניווי זה לא מעניין. אבל הרקע לזה  היה לא נעים כלל. כרגיל.

 

אני ואחותי לא דברנו אז במשך שנה, אחרי הפיגוע במצה. ואז הגיע ליל הסדר. נו מה יהיה? כבר היה לנו ליל סדר אחרי שלא דברנו תקופה ממושכת. קראתי לזה אונס קבוצתי. לא רציתי שזה יחזור. האם שוב נשלים בגלל ליל סדר? לא רוצה. אז מה עושים? הוחלט בהתחלה לעשות נגלות . לעשות אצל אמא, קודם אני אחכ אחותי או קודם אחותי ואחכ אני. כבר על זה התעורר ויכוח. יודעים מה? אם פעם קודמת בגלל ויכוח כזה היה בסוף הסדר אצל אחותי מן הראוי שהפעם הוא יהיה אצלי. וכך התחלתי עם ההכנות. ידעתי שאמא לא ככ מרוצה מהעניין שהרי היא נאלצת לוותר על אחותי, דבר שמאוד קשה לה. חששתי שהיא תנסה לטרפד. ואכן כמה שעות לפני התחלת הסדר אמא מודיעה שהיא תבוא מאוחר. אל תבואי בכלל אמרתי לה. אני יודעת שאת הולכת לאחותי. אני הזמנתי אותך את תבואי אלי בזמן. אנחנו לא נחכה לך בגלל שאת רוצה לראות את אחותי. תבקרי אותה מתי שבא לך אבל אלי את באה בזמן. חשבתי לי הנה אני עובדת כמו חמור והיא עושה לי קונצים. בסוף היא באה בזמן. לא מפני שהיא ויתרה על אחותי. אחותי ויתרה עליה. היא הוזמנה למשפחת בעלה. נורא כעסתי על הזקנה. אפילו שהיא עושה את הסדר אצלי היא מעדיפה את אחותי. אז בשביל מה עבדתי?

 

למחרת הגיעה הפתעה אבל על כך בפוסט אחר

 

 

מה קורה שוב עם הנושא החם?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/3/2012 07:55   בקטגוריות חגים, פסח  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/3/2012 16:42
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)