לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

אנרג'ייזר


זה לא ממש הטריד אותה. עכשיו היא שוב הפקירה את אמא ונסעה לקלאבוטל

שום דבר לא יעצור את האנרג'ייזר. it keeps going and going and going . אין לה אחריות על שום דבר. רק לבלות ולהנות ושימות העולם. תינוקת מגודלת. כך היא נוהגת באמא שלה שעשתה לה הכל והתייחסה אליה כמו לאלוהים. ייצור מחליא. רק לנצל ולנצל ולנצל. את כל מי שזז.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/3/2014 09:17   בקטגוריות עזרה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/4/2014 08:48
 



קרמלין


טוב, עד שיסגרו את ישרא ב.3.5.14 אני אמשיך במסע המשפחתי שלי, אני כמובן מקווה שלא יסגרו, ואני חושבת שכדאי שאדפיס את הסיפור הזה.

טוב, השנה היא שנת 2005 ואני כועסת על הטיול המשותף של אמי ואחותי בגרמניה. מחליטה להתנקם. כי ככה זה אצלי .שכר ועונש. השאלה אם הנקמה היא באמת נקמה. אני מחליטה לנסוע לקרמלין של תורכיה כנקמה בדיוק ביומולדת של אמא וכאשר יש גם איזו מתיחות עם חשיפת תא טרור בתורכיה. אמא מודאגת, מנגד גם הילדים של אחותי נוסעים עם אביהם לסיני. אמא עוד יותר מודאגת. מגיע לה.

 







 

היתה חופשה מופלאה. בלי קשר. האוכל היה נהדר, הכל כלול, הם עשו בולונז מבשר כבש , דבר כזה טעים אין, תוכניות הבידור שלהם היו נהדרות, בעיקר בסופש, על שפת הים בלילה, עם מופע של אקרובטיקה ימית, ריקודים במעגלים מקבילים, הפרחת בלונים עם זיקוקים . גם יצאנו לטיולים בסביבה במסגרת החבילה. זה כיף אבל זה לא נקמה

כשחזרנ חגגנו לאמא יומולדת. ככ הרבה צביעות היתה שם, להקיא. אבל זהו. זה מה היה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/3/2014 09:54   בקטגוריות תמונות, טיולים, יומולדת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/3/2014 11:19
 



סוגרים את ישרא


גם עבור ישרא השעון מתקתק. הידיעה שהולכים לסגור את ישרא לא הפתיעה אותי. במשך 8 השנים שאני נמצאת פה ראיתי איך האתר הולך ודועך. אנשים עוזבים, עוברים לפלטפורמות אחרות, סתם נעלמים, one by one כל אחד בדרכו שלו. אני בעצמי רציתי לעזוב כמה וכמה פעמים. בניגוד לרבים ישרא לא הבית שלי. ישרא היא/הוא פלטפורמה בה אני מעלה את הגיגי, פלטפורמה נוחה למדי ואני בהחלט אשמח לעבור לפלטפורמה אחרת. 

האמת שמציתי כאן את העניין בשורות אלה. יכולתי לקונן על החברים שעזבו כאלה שבאו לכאן לפני, כאלה שבאו לכאן אחרי, כאלה שסגרו ונעלמו לחלוטין, כאלה שעברו למקום אחר, סלונה בלוגספוט כאלה שויתרו על נושא הבלוגים ונשארו ברשת, כאלה שהורידו פעילות וחוזרים מידי פעם נוסח מזמן לא הייתי כאן ואני מבטיחה לחזור אך לא חוזרת, כאלה שכותבים אך הפסיקו להגיב. יש הכל. הולי סניה סיכם את הסיפור באחד הפוסטים שלו ונראה שצדק. הדף הראשי השתנה ונעשה פחות ידידותי, הצוות המנהל השתנה וכיוון שאני לא מכירה אף אחד מהם אני מנועה מלדבר על דרך ההתנהלות שלהם מבחינתי כולם בסדר כל עוד הם עושים את מה שאני לא עושה ולא חושבת לעשות...

לי זה חבל ובעיקר נשאלת השאלה מה עושים עכשיו. מה אני עושה קודם כל כדי להציל את הבלוג שלי. את כל מה שכתבתי כאן, את הרשימות בצד ,את כל מה שנכנס לקטגוריות את כל התמונות הקליפים. לי מרגיש כאילו הולכים למחוק חצי חיים שלי שהרי תעדתי אותם מימי ילדותי עד היום ונוח היה לי לעשות ציר זמן לכתוב בתפזורת מתקופות שונות ולערוך על ציר הזמן. לי זה נתן פרספקטיבה טובה ודרך טובה להתמודד עם בעיות לא קלות. אני יכולה להתגייס להצלת ישרא. לי הכי נוח שהאתר ישאר כמות שהוא. זכור לי שכשהגעתי לכאן האתר היה בידי ידים פרטיות, יריב חבוט, ורק אחרי זה הוא העביר את האתר לעמותת ישראבלוג. אולי יריב עצמו יבוא להציל את הבייבי שלו יחזור לנהל אותו או יעביר אותו לידים אחרות, טובות יותר מנענע10, אולי תקום צעקה גדולה בנושא חופש הדיבור כי אם ישרא תעלם לא רק אני אעלם אלא כל הכותבים כאן על שלל יצירותיהם וזוהי פגיעה בכל אחד ואחד מהם ואולי בכל זאת אני לא צריכה לחכות שיצילו את ישרא כי הרי בסופו של דבר זה לא בידי. אולי כדאי לפתוח אתר משלי, אולי לעבור לפלטפומה אחרת רק שאין לי מושג איך עושים את זה. איך מעבירים בלוג שלם למקום אחר. אם יש מישהו שיודע וכבר עשה זאת אשמח לקבל הצעות. בינתים ניסיתי גיבוי. זה נראה די בלאגן. אודה על עזרתכם

 

כרגע החלטתי להדפיס את הבלוג לפי סדר הרשימות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/3/2014 07:40   בקטגוריות הבלוגוספירה  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/3/2014 19:27
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)