לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

תם האח הגדול


זהו. נג-מר. חבל. או שלא.

היה די מעניין סך הכל. התוכנית האחרונה. כל התוכניות.

ועכשיו נחזור לשממון הטלוויזיוני הרגיל. כבר הרבה זמן שאין להם מה להראות ועם תום האח הגדול גם זה לא יהיה.

100 ימים הייתי מחוברת לערוץ 26. לפעמים הסתכלתי לפעמים לא, לפעמים היה משעמם לפעמים לא. ועכשיו יהיה הערוץ סיים את שידוריו. לתמיד. כל פעם שזה קרה התחרפנתי. גם הפעם. רק שהפעם זה לתמיד.

אני התחברתי הפעם עם שני.

מההתחלה עניינה אותי הדמות שאין לה חברים ואף אחד לא אוהב. נראה אם גם פה זה יהיה. זה היה בגדול. איך דמות מסוימת גורמת לכך שאף אחד לא יאהב אותה ומה היא סוחבת מהבית. האמת לא יודעת. רק בטוח שהרבה אהבה לא היתה לה בבית. גם אני אין לי חברים ואף אחד לא אוהב אותי. נסיתי איכשהו לפענח את הקוד. זה מסובך.

ולמרות הכל באהבת הקהל היא כן זכתה. היא כמעט זכתה. אבל רק כמעט. האמת היא היתה הרבה יותר מעניינת מאביחי. היא עשתה את העונה. אולי רק בגלל שהיא אשכנזיה ולא סובלת משום מצוקה כלכלית העדיפו לתת את הדירה לאביחי. לא בטוח. מכל מקום זאת היתה העונה שלה. הרומן עם דן הריב עם אורנה התהפכות כל הבית נגדה ולבסוף שרון גל. נו, אפשר לריב עם כל הבית ולהיות המודחת האחרונה. מצד שני לא נוטרת טינה. אם היא היתה יכולה להשלים עם כל הבית היא היתה עושה את זה. זה כלכך מוכר לי. בסוף בא עומר והרגיע קצת את הרוחות. בכלל.

אז זהו. זה נגמר ולא יהיה יותר. אולי בעצם כן. זה רק עובר לרשת. באופן כללי באמת הייתי מעדיפה שיהיה תכנים אחרים בטלוויזיה. חוץ מריאליטי אין כלום ותוכניות חוזרות על עצמן שוב ושוב ושוב. מאסטר שף 25 כוכב נולד הכוכב הבא הכוכב שהיה הכוכב שיהיה אקס פקטור xxx באמת שזה יצא כבר מכל החורים. פשוט אין משהו אחר 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/3/2017 09:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Good news


טוב, בינתיים הייתי אצל רופא עיניים. הכל בסדר. לא צריך ניתוח לא צריך להחליף משקפיים הכל טוב
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/3/2017 02:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/3/2017 19:22
 



בלגן פסח 2


בגדול אנחנו רוצים לנסוע לאיזה מקום. אני רוצה. ככה זה כשאין משפחה.

אני לא יודעת אם לשמח או לבכות על זה שאין משפחה. מצד אחד כשהיתה לי הם נורא הציקו לי. שנים שלא היה לי ליל סדר תקין. תמיד נכנסתי לויברציות. עכשיו הם אינם אז למה אני שוב נכנסת לויברציות? אי אפשר להעביר את הפסח בשקט? טוב נסיעה אף פעם לא עוברת בשקט. דרוש הרבה תכנון כדי שזה יצא אל הפועל. לבחור את היעד לראות איך הטיסות, למשל המקום שאליו אני רוצה לנסע מחיר הטיסה מאוד יקר בלי פרופורציה...

בינתיים קורים דברים רגילים רק ההתייחסות אליהם לא רגילה. מתוחה. כל דבר מותח. והכל ביחד הופך את התקופה הזאת למתוחה במיוחד. זה בסדר עוד מעט זה יעבור. אצל כולם זה בטח ככה. כל אחד מתכנן משהו. אחד ארוחה גדולה שני להתארח שלישי טיול...

כן, נעבור אותה. זה הכי חשוב

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/3/2017 12:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/3/2017 02:17
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)