לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

היום הארור ההוא


זה היה הלילה האחרון של סוסון ים הקודם שלי... היחסים עם הבעל היו על הפנים. התכוננתי בסוף השנה לעזוב אותו ולחזור ארצה. היתה לי כבר תוכנית די מעוצבת. היה לי איזה סטוץ לפני כן שהסתיים באופן לא נעים. הייתי די אומללה. גנבו לי גם ארנק עם 200 $, הילד איבד שעון... הלכתי לישון לידו ואמרתי 'רק אתה נשארת לי , אותך לא יקחו ממני לעולם תמיד נשאר ביחד'. למחרת הוא כבר לא היה.... היום לפני 16 שנה.

את מה שקרה באותו יום ארור התחלתי לספר כאן.

זה היה יום רגיל לחלוטין, לא היתה לי שום הרגשה ושום תחושה לגבי מה שעמד לקרות...

עד שקבלתי את אותו טלפון ארור משליח העליה: 'הבן שלך נפל מאיזה חלון'

לא חשבתי שקרה משהו רציני. JCC זה בניין בן קומה אחת. מה כבר יכול לקרות שם.

'אני באה' אמרתי.

באתי עם האוטו, ראיתי התקהלות, התקרבתי, אמרו לי לא לבוא לשם אמרתי אני האמא.

סוסון שכב שם על האספלט, בוכה. אמרתי אמא פה הוא לא הגיב. הוא עשה פיפי במכנסיים ודם ירד לו מהאוזן.

זו לא היתה קומה אחת. הוא שכב במגרש החניה ודווקא שם היו 3 קומות. פרמדיק טיפל בו ואני שאלתי מה קרה? עדיין לא חשבתי שזה רציני. סיפרו לי שהוא נכנס לכיתה אחרי ההפסקה. ילדים שנכנסו אחריו התפלאו לא לראות אותו. הוא התיישב על החלון, נשען עליו, החלון היה פתוח, דבר שלא נהוג באמריקה, הוא לא שם לב, נשען על הרשת הרופפת ונפל למטה.

מסוק פינה אותו לבית החולים לילדים.

אני עליתי לכיתה ממנו נפל... אולי לא קרה לו כלום....זה לא כלכך גבוה...

איליין ושליח העליה לקחו אותי לבית החולים. הם היו מאוד מודאגים ואני נדבקתי מהם...

 

'הוא סובל מפגיעה מוחית' אמר הרופא שיצא מחדר ניתוח 'יש לו פגיעה בגודל כדור גולף'....

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/4/2007 00:53   בקטגוריות 30.4, התאונה, סוסון ים  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/4/2008 23:26
 



ועדת וינוגרד


לקראת פרסום דוח ועדת וינוגרד הינכם מוזמנים לקרוא את יומן המלחמה שלי בקטגוריה מלחמת חכמי חלם.

תודו שצדקתי. מההתחלה.

 

 

 

רק להבהרה.

מרגע שפרצה המלחמה אני, הימנית המיליטנטית התנגדתי לה נמרצות, כמו להתנתקות..

לא ראיתי שום הצדקה לשום מלחמה, לא ראיתי שום עילה למלחמה ושום תועלת. לא חשבתי שאני צריכה לספוג קטיושות בגלל ששני חיילים נחטפו, לא הבנתי איך רוצים להחזיר אותם בדרך זו. התוצאות מדברות בעד עצמן. החטופים עדיין לא בבית.

היה נראה לי הזוי לחלוטין המהלך הזה. בעוד שבימי הפיגועים צהל לא עשה כלום מול ארגוני טירור כמעט לא חמושים הרי נגד ארגון מודרני וחזק כמו חיזבללה אנחנו יוצאים בראש חוצות אבל שוב, במקום להרוס את כל המערך הצבאי שלו צהל מפציץ את ביירות בתקווה שנסראללה יוציא את הראש שלו מהבונקר.

הכל היה נראה לי הזוי ומטורף כמו הסיסמאות הנבובות של מנהיגינו

היתה תמיכה רחבה במלחמה הזאת בעיקר של תושבי המרכז שלגמרי לא הרגישו אותה.

 

כל מה שאמרתי ביום הראשון למלחמה נאמר היום עי פרשנינו על דוח ועדת וינוגרד שטרם פורסם. אבל כבר עכשיו יש מסקנות. כולם כשלו כפי שאמרתי במהלך המלחמה, כפי שרבים לא הסכימו איתי ולא נעים להם להודות..

המלחמה הזאת היא כישלון רב מערכתי. כשלון של אולמרט, כשלון של פרץ, כישלון של הרמטכל שהסיק כבר את המסקנות כישלון של צהל שנחשף במערומיו וכישלון של עמך ישראל שחצי ממנו היה אדיש לחלוטין למה שקורה כאן לנו.

הדברים החמורים ביותר שאני מסיקה מהמלחמה הזאת זה לא ראש ממשלה לא מתפקד או שר בטחון שלא מבין דבר.

הכישלון הוא של צהל , החברה הישראלית והמוסריות המדומה שאפשר לקרוא לה יותר צדקנות ופחדנות. אין לנו צבא כבר הרבה שנים. רק לא ידענו זאת. אנחנו מרחמים על האויב במקום להלחם בו. אנחנו בוכים על חיילים שנהרגים ואדישים לנוכח אזרחים שנהרגים או סובלים. את כל זה כתבתי ביומן המלחמה שלי. אנחנו פוחדים מהעולם מה יגידו במקום לפעול עפי האינטרסים שלנו.

את זה לא יגידו לכם בשום ועדה אבל אני כבר מזמן אומרת שאנחנו פועלים כבר שנים רבות עפי האינטרסים של 'ידידתינו' הגדולה מהמערב.

מצטערת שאני חוזרת על עצמי. מה שאמרתי ביום הראשון של המלחמה יפורסם היום בדוח. אני רק מקווה שיתקנו את הטעויות ולא רק יתקשקשו.

ואכן אמר וינוגרד שהדוח לא מלא כדי לא לפגוע ביחסי החוץ שלנו. 

 

עדכון 1.5.07

 

את שידור דוח הועדה לא ראיתי. זה חשוב?

כולם אשמים. זה היה ברור מלכתחילה

אבל דקה אחרי שאמרו כי כשל

מתייצב החוצפן הזה חיוור פנים ואומר

בדיוק כמו אז:

זו היתה מלחמה צודקת

שהיתה מחוייבת המציאות

 

אין גבול לחוצפה

 

 

 

 

לא הסקת שום מסקנה מהדוח

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/4/2007 19:59   בקטגוריות מלחמת חכמי חלם  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/4/2007 19:35
 



דילמה מעיקה


ה-30 באפריל מתקרב. ב-30.4.91 נפל בני מהחלון ועדיין לא קם לגמרי וכנראה גם לא יקום לגמרי, למרות שהיו לי הרבה תקוות.

חזרנו ארצה שנה וקצת אחרי. אחרי תלאות מרובות שרק בשביל זה צריך לפתוח בלוג חדש.

חשבתי שכאן יהיה לי קצת שקט ואמצא סביבה חמה ותומכת. אך לא כך היה.

תברכי הגומל אמר אבא כשהגעתי. מתי תגידי כבר שטוב לך בחיים?

אבא אפפעם לא דיבר אלי כך.

 

באותה שנה בנו את קלאבוטל. הזקנים רכשו שם יחידה. שבוע 18. השבוע בו חל ה-30.4

למה ? למה דווקא ה-30.4 שאלתי?

כי לא היתה לנו ברירה ומה רע ב-30.4?

לא יודעת, ב-30.4 הבן שלי עבר תאונה, הנכד שלכם. לא?

אה, שטויות.

 

כעסתי. נורא כעסתי. אבל... האם אוותר על נופש בקלאבוטל אילת בגלל שזה ב-30.4?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/4/2007 09:10   בקטגוריות 30.4, קלאבוטל  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/4/2007 18:46
 



לדף הבא
דפים:  

109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)