לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2019

דאגה בלב איש ישיחנה


סוף סוף אני אחרי הכל. כבר לא זוכרת מה זה הכל. זה היה מתיש ברמות על.

אז אני אחרי סדר פסח. היה נחמד. חגגנו אצל אמא של החברה של החייזר. כן כן והיה מאוד נחמד. היו שם כ-24 איש חלקם לא הכרתי. כשאני נזכרת בסדר של המשפחה הדפוקה שלי... הרי כל פעם היה סיפור... משפחה שכזאת.

יום לפני כן הלכתי לעוד לחתום על ערעור. הפעם לא הייתי לבד. לקחתי את ע׳ איתי. הוא הרי תמיד יודע להגיד לי מה לעשות. אם אני עושה טוב, אם אני עושה רע. חד משמעית הוא נגד העוד שלי אבל כשהבאתי אותו לשם הוא השתפן לגמרי. מה שאומר לא לשמוע לעצת אחרים. כל אחד הוא גיבור בפני דמות וירטואלית אך כשהוא נתקל בה באמת הוא נוהג בדיוק כמוני. לא מספיק שהוא השתפן הוא התקשר לומר כל מיני דברים. תודה רבה. יכולת להגיד אותם ישירות לעוד. שאהיה יותר ספציפית לקחתי אותו כדי שיעזור לי להחליט אם להגיש ערעור או לא ובאיזה תנאים. הוא מבין משהו בענייני משפט ויכול לומר לי אם העוד עובדת על הרגש או באמת יש לה קייס. בתום הפגישה שאלתי נו תכלס איך זה נראה לך? הוא אמר זה סיכון ואני אוהב סיכונים. Ok אז החלטנו ללכת על זה, רק שאתמול הוא אומר לי שהיא לא בסדר. יאללה תפסיק לבלבל במוח..

גם עם המקהלות נגמר הסיפור. יצאתי מזה מותשת עד אפיסת כוחות. הבעיה גם שעם אחד המנצחים יש לי קטע וזה עושה את הסיפור לבלתי אפשרי בעליל. במחשבה שניה זה כיף לא נורמלי ואני צריכה להודות על זה במקום לקטר. וכך שוב הכתיבה פתרה לי את הבעיות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/4/2019 19:50   בקטגוריות הוא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/4/2019 10:54
 





109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)