לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2023    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2023

30.4.2023


הנה הגיע היום שחצה את חיי לשניים

אני לא אם שכולה אך בכל זאת אני שייכת למשפחת השכול

אמרו שהמשיכו הלאה אך שום דבר לא שמח יותר. גם אני. שום דבר לא שמח והשמחה אינה שמחה. וגם לא תהיה

ואז נזכרתי בשירים ששרתי אחרי התאונה. בן יפה נולד. מה אברך. ופתאום הם נשמעו לי ככ מובנים כמו שלא הובנו מעולם

היום 32 שנה אחרי המקרה ההוא והוא עדיין כואב. תחושה של החמצה. הוא לנצח יהיה שונה

לפני 32 שנה היה הכל כרגיל. הוא הלך לשיעור עברית קטן בלונדיני שובב ולא חזר משם. לעולם לא חזר. ימים רבים שהה בבית חולים. עד היום הוא אחר. כמה הייתי נותנת כדי למחוק את היום ההוא...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/4/2023 07:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צעדת גבעת המורה


אני מצטערת שלא יצאתי היום לצעדה. ממש מצטערת 

נכון. אחרי צעדת יוקנעם שנה שעברה נשבעתי שאני לא הולכת יותר לצעדות. זהו. זמני עבר. אבל זה לא הזיז לסוסון. הוא החליט שהיום הולכים לצעדת גבעת המורה. רק 3 קמ. אני יכולה ללכת 3 קמ לא?  אני עייפה וכואבות לי הרגלים. אין מצב. סוסון ממש כעס. צעק עלי ברח מהבית לא דבר אתי. כל זה היה אתמול. היום קמתי ואמרתי אולי בכז אלך. זה רק 3 קמ והרגלים כואבות פחות. יאללה נלך. התלבשתי התכוננתי ושאלתי עד מתי צריך להיות שם. עד9:44. נספיק? לא נספיק? יאללה מהר. אבל מסתבר שהיינו צריכים להרשם והיום בבוקר ההרשמה כבר סגורה. טוב. אז לא. רק תדעי לך שויתרתי על יום עבודה. רגע רגע רגע. למה עכשיו אתה מספר את זה? ולמה לא נרשמת? ככ הרבה טעויות השאירו אותי בסוף בבית. זהו. עמך ישראל מטייל ואני יושבת בבית. וסוסון? הוא ברח לאיזה מקום. לפחות הוא לא ישב בבית

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/4/2023 17:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית ב-15/4/2023 08:04
 



שוב המצברוח הזה


שוב המצברוח הזה. למה למה למה. מאיפה הוא בא למה הוא לא הולך? אני רוצה להפטר ממנו. להיות כמו שתמיד הייתי. אוופס...

כל שנה יש לי מצברוח בפסח. ובכלל יש לי מצבי רוח. מה היום מיומיים? נדמה שהוא אף פעם לא ייגמר אך כמו שהוא מתחיל ככה הוא נגמר ובכל זאת למה יש לי אותו בכלל? 

ראשית המצב הפוליטי. הוא ככ גרוע שאני לא יכולה לדבר עליו

איתו יש לי ירידה דראסטית. אני לא מתלהבת ממנו יותר. 

אין לי יחסים עם אף אחד. מבחירה. 

אני לבד. פלא? לא. אבל זה הדבר שמציק לי כל הזמן. הלבד הזה. 

כן. זה תמיד. אבל בכל זאת מה עכשיו? מה עכשיו ספציפית?

ספציפית אני יכולה רק להצביע על המצב הבטחוני מצב המדינה

אולי להזכיר שהסדר היה אצלי והיו בו אני סוסון חייזרון אשתו ואמא שלה. היה בסדר. עברתי את המשוכה אך מאז לא שומעים מהם. סוסון סיפר לי שהזוג חזר לרג בגלל החתולה ולמחרת חזר לצפון כי אמא שלה הזמינה. ושוב אני רואה לנכון להתלונן על כך שהזמנתי אותה לסדר והיא לא מצאה לנכון להזמין אותי חזרה. אפילו שוברת קרח לא תשבור את הקרח הזה ביננו גם לא ביני לאשתו וגם לא ביני לבני. הכל היה בסדר. קיבלתי מתנות. גם עזרו לי בסוף אבל הקור הזה מקפיא. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/4/2023 17:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)