לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

היי הג'יפ


עשיתי את השטות ובאתי אליה. ידעתי שהיא קרבית ובכל זאת באתי. לא שלחתי את הילדים באתי בעצמי עם תמונות וחוויות מפולין. באתי לקחת את מה שהיא הבטיחה לי, איזה כרטיס שמקנה הנחות אבל היא בכלל לא מצאה אותו. אז מה את מזמינה?

רק חזרתי מפולין וכבר אני נוסעת לאילת. קלאבוטל הזכור לטוב. הפעם אני לא טסה. נוסעת באוטובוס. אין לי כסף לטיסות. הדולר על הפנים ועלי זה מאוד משפיע

גם אחותך נסעה באוטובוס לאילת. לא קרה לה כלום. ובכלל היא אומרת שזה כיף לנסוע באוטובוסים ומוניות. היא נעשתה יותר עממית - כך אמא

כן- אמרתי- הגיע הזמן היא הרגישה כמו אלוהים ואני אין לי עסק עם אנשים שעושים מעצמם או מהם אלוהים.

כן, היא היתה 3 חודשים בשלילת רישיון והיא אמרה שהיא מאוד נהנית לנסוע באוטובוסים ומוניות. זה בכלל לא נורא.

אבל כבר החזירו לה את הרישיון נכון? היא עדיין נוסעת באוטובוסים ומוניות? הרי היא מכרה את האוטו

היא כבר קנתה חדש. היא אמרה שהיו לה הרבה בעיות עם האוטו הקודם אז היא קנתה חדש. היא קנתה ג'יפ.

חדש?

חדש

מאיפה...? אהה אז היא כבר לא ככ עממית. אם כל כך נחמד לנסוע באוטובוסים למה היא לא ממשיכה כך?

היא צריכה לסחוב

אז זה לא כזה כיף לנסוע באוטובוסים ומוניות פשוט לא היתה לה ברירה הרי היא היתה בשלילה

אני לא מבינה למה היא קנתה ג'יפ. אמרתי לה לקנות מאזדה 3 אבל היא התעקשה על ג'יפ, לפעמים אני באמת לא מבינה אותה היא שוב נכנסה לחובות. היא רוצה להתחרות עם האקס שלה.

מאיפה....?

אני נשבעת לך שלא נתתי לה כלום, רק נדמה לך שאני נותנת לה.

 

טוב, לא התעמקתי יותר מדי בג'יפ הזה. סתם חרא לי שאין לי כסף לטוס ואני נסחבת באוטובוסים. אבל הבוקר כבר חשבתי אחרת. אני אין לי כסף לטיסה והיא יש לה כסף לג'יפ חדש. הנה עוד משהו שאני רק יכולה לחלום עליו. כבר אמרתי שכל מה שאני חולמת עליו יש לה. נזכרתי בפניה העגומות ביומולדת של בתה. ואיך עכשיו? היא כבר לבשה את חיוך מיליון הדולר המפורסם שלה?

בשביל מה בכלל השלמתי אתה. כל כך לא נעים לי להיות בקשר אתה. אני מרגישה כלכך עלובה לעומתה. אבל אמא אומרת: אתן צריכות להיות חברות טובות. לא מספיק לה שהשלמנו, ועדיין לא שכחתי את מעלליה אבל אמא רוצה יותר.

 

תפסתי עצבים שחבלז ואת הכל הוצאתי על החייזרון. לא שלא מגיע לו. הוא תכשיט לא קטן ובהחלט מעצבן. אמא תקני לי אמא תעשי לי הוא לא לומד, הוא כל הזמן שוכח וגם הפעם שכח משהו חשוב וכל הזמן מתווכח אתי. הוא החליט שהוא לא הולך היום לבצפר וצרחתי עליו שיצאה לי הנשמה. גם כשהוא חזר הביתה צרחתי עליו. הוא שוב ביקש ממני כסף. בסוף הוא יצא מהבית והלך לסבתא

ושם חוגגים. לאבא שלי יש היום יומולדת. אני כבר לא זוכרת אם הוזמנתי או לא אך שלחתי את הילדים ושוב התחלתי להתווכח איתם. היא אומרת לי הזקנה תהיי חברה שלה תלמדי ממנה. אולי היא תעזור לך לקנות ג'יפ. היא מעיזה ואת לא בגלל זה יש לה ולך אין. אמא, יש לה כסף ולי אין. אין לי כסף לקנות ג'יפ. אבל את אמרת שוב שאין לה כסף והיא מסכנה והנה ג'יפ, פזמון חוזר. אני לא אהיה חברה שלה אמא. לא נעים לי להיות חברה שלה. יש פער עצום בינינו ואני מעדיפה להיות עם אנשים ברמה הנמוכה שלי. תהיי חברה שלה תלמדי ממנה חוזרת הזקנה. אולי תהיי כמוה היא גאונה. לא אמא אני פשוטי העם אני לא מתחברת עם גאונה מצטערת.

ואבא מוסיף גם הוא. אני לא אשכח איך דברת אלי

ואתה מדבר אלי יפה? אתה כל הזמן צורח, כל הזמן מנבל את הפה וצורח ואני בכלל לא יודעת למה, עשיתי לך משהו רע? פגעתי בך במשהו? אני מדברת עם אמא ואתה כל הזמן צורח. אני בכלל לא יודעת מה אתה רוצה ממני. כשהייתי ילדה לא העזת לדבר אלי ככה. אני בת 54 אני לא מוכנה שיצרחו עלי.

אבל אני אבא שלך

אז מה זה לא נותן לך זכות להתנהג אלי ככה. לא עשיתי לך כלום אני לא יודעת מה אתה רוצה ממני ואתה צורח....

 

בא לי למות... אני לעולם לא אצא מזה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/5/2008 00:04   בקטגוריות היציאות של אמא  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/6/2008 09:46
 



נדנד


היא קנתה ג'יפ חדש

 

לאמא היה פקק באוזן ועם זה היא הלכה למיון

 

 

הדולר על הפנים

 

 

 

 

הסיוט הזה לא רוצה להגמר

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/5/2008 00:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/5/2008 17:34
 



אמא יש רק אחת


בעודי מתלוננת על הפיספוס הגדול ומחפשת באתרי אינטרנט מידע על העיירות שפספסתי שואלת אותי אמא 'למה כל כך רצית להיות בטרנובז'ג וניסקו?'

 לא הבנתי את השאלה זה מסע שורשים והשורשים שלי שם אך עניתי לה היינו כבר בסביבה אז למה לא להיות שם?

כן כן אני כבר פה. חזרתי מ1939 לעתיד שהוא היום. חיפשתי את העיירות בהן היא גדלה והיום אני מוצאת את מה שגדל משם. היא מספרת שגם היא היתה שם בטיול ופיספסה את ניסקו כי היא חסכה כסף ובכלל רוב הזמן היא היתה בפראג והיא לא מבינה למה.

למה את לא באה אלי היא שואלת אותי

באתי . לא היית בבית

הייתי בשוק (תלפיות) את לא אמרת שאת באה.

אני אמרתי משהו? באתי בטענות? את זו שבאה אלי בטענות.

ואיך את מרגישה?

לא משהו נוזל לי דם מהאף

את יודעת הייתי במיון

נו

יש לי משהו באוזן מין שיתוק כזה

גם לי יש משהו

זה מה שאת אומרת שנרדם לך?

כן

אז גם לי יש את זה

טוב אני לא בת 80. אני הרבה יותר צעירה

היא התחילה שוב עם המחלות התחלואים והכאבים

אמא שאלת אותי מה שלומי לא שאלתי אותך מה שלומך. תפסיקי כל הזמן להגיד גמני.

ולמה את לא באה? בכלל

את באה אלי?

את רוצה שאני אבוא? (אהה, היא כבר מחפשת סיבה חדשה לכך שהיא לא רוצה לבוא. אני אשמה)

לא

אז מה....

רציתי פעם שתבואי. לא רצית עכשיו אני לא רוצה.

אז מתי את באה יש לי משהו לתת לך

לא יודעת אני מלמדת היום.

 

מה לעשות איתה?????

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/5/2008 10:25   בקטגוריות פולין  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/5/2008 14:31
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)