לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

חג שמח


שבועות

לא שמח לי משום מה

די די לקטר. כל הזמן את מקטרת. אני אומרת לעצמי

נכון. כל הזמן אני מקטרת. מה לעשות

אז תנסי לשמוח. אף אחד לא צריך לדעת שחרא לך. לכולם חרא. הם עוטים מעטה ועושים עצמם שמחים

לא נכון הם באמת שמחים

תלבשי חג כמוהם ותשמחי גם את. מזג האויר נפלא. השמיים מאירים. לא חם מידי עדיין. 

חג שמח

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/5/2017 11:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/6/2017 01:20
 



געגועים


לרגע אחד 

חזרנו אל בורות המים

לשוק ולככר

שופר קורא בהר הבית

בעיר העתיקה

 

איפה הם הימים שלא ישובו עוד

לא הם לא ישובו לא לא

 

היה שבוע של אופוריה

טראמפ היה פה והבטיח

ירושלים חגגה 50 שנה לששת הימים

שמענו את שולי נתן שרה בקול צלול עדיין את ירושלים של זהב

אבל זהו טראמפ עזב

בתקשורת שלנו מתגעגעים לאובמה

היאוש חזר

השמאל שוב מפגין...

לא הם לא ישובו לא לא.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/5/2017 19:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/5/2017 09:17
 



מוגבלת


רציתי לבקר את הבן שלי במבשרת. אם ההר לא בא אל מוחמד מוחמד יבוא אל ההר או להיפך.

אבל זה ככה. אמצע השבוע הוא לומד והוא עסוק סופש אין תחבורה ציבורית ואין לי דרך אחרת להגיע לשם

ואז נזכרתי שהורי דווקא ביקרו אותי כשגרתי רחוק מהם.

הם באו בסופי שבוע. עלו על הרכב ונסעו.

הם ביקרו אותי במעונות הסטודנטים ברחובות. אבא קטף אשכוליות והיה נורא מבסוט

הם ביקרו אותי כשסוסון היה קטן. הביאו אוכל

הם ביקרו אותי כשסוסון היה יותר גדול. ותמיד בסוף שבוע ותמיד עם האוטו.

ואילו אני לא יכולה לנסוע מרחקים עם האוטו.

לפני האירוע יכולתי לנהוג לכל מקום

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/5/2017 10:12   בקטגוריות החייזר, העיקר הבריאות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/5/2017 15:19
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)