לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

דברים טובים


את הרשימה הזאת אני צריכה ליום סגריר ויש לי הרבה כאלה אפילו בקיץ

 

כוס קפה על הבוקר

מזגן

מחמאות

כסף

סרטים בתלת מימד

אגדות

מוזיקה טובה

דף הפנאי שבעיתון

זכרונות נעימים

מסיבה מוצלחת

בעיות שבאות על פתרונן

ירוק

פסק זמן מהחיים

הצלחה במשהו לא חשוב מה

עמידה בזמנים וביצוע תוכניות

שירות טוב

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/6/2010 08:29  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/6/2010 22:44
 



מאבקים


חומות שאל אותי מה אני הייתי עושה אילו הייתי הוריו של גלעד שליט וזאת משום שאיני אוהבת את דרכם המאופקת.

אני לא יכולה לומר בדיוק מה אני הייתי עושה וגם אם אומר כשהמציאות טופחת זה שונה ואני לא יכולה להתחייב

אני רק יכולה לספר מה עשיתי. כל אחד עם המאבקים האישיים שלו.

אצלי התחילו המאבקים כאשר סוסון נפגע בתאונה. כנגד אביו וכנגד הרשויות. כנגד אביו תמיד היו לי מאבקים לא חשוב על מה, על הכל, ועם הרשויות מעולם לא התעסקתי. עד אז. המאבקים התנהלו בכמה רמות ובכמה נושאים. אחד מהם היה נושא הטיפולים הרפואיים שמגיעים לסוסון.

בפוסט הזה תיארתי את התנהגות האקס בנושא.

מובן שלא שתקתי ופניתי לערכאות. אני אפילו לא יודעת איזו ערכאה בדיוק זו היתה. אולי התובע הכללי או המחוזי או האיזורי. אין לי מושג. רק שפניתי . באנגלית עילגת וסיפרתי שהילד נפגע בתאונה ואביו מסרב לספק לו טיפולים רפואיים כי נאמר לו שאין להם כיסוי רפואי. מה שאומר הם לא בסל התרופות של חב' הביטוח. אני דרשתי שבית המשפט יחייב אותו לספק את הטיפול מחוץ למסגרת הכיסוי. הילד חייב את הטיפול ולא משנה מי מממן אותו.

זה נשמע ממש טריוויאלי והגיוני אבל היה קשה לי מאוד לשכנע את המערכת. כתבתי מכתבים וברובם התקבלה התשובה שצריך כיסוי רפואי.

אני לא נכנעתי וכתבתי שוב ושוב ופניתי שוב ושוב עד שמישהי כתבה לו שהוא מחויב לתת טיפול רפואי לילד ולא כתוב בשום מקום שחברת הביטוח צריכה לכסות אותו.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/6/2010 09:00   בקטגוריות הבעל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/6/2010 18:47
 



STAY ALERT


העניין עם אחותי נרדם בזמן האחרון. זה טוב. או שאולי דברים קורים ואני נרדמת בשמירה.

עם אמא אני כמעט לא מדברת בזמן האחרון. מה נשמע מה נשמע שלום שלום.

עם אבא אני בכלל לא מדברת. זה תמיד ככה גם בימי מלחמה וגם בימי שלום.

נראה שכל אחד עסוק עם הצרות שלו. או העניינים שלו.

אמא טוענת שעכשיו היא בבעיה כי היא גרה בקומה שלישית וקשה לה. היא נחשבת נכה. אבא לא נחשב נכה למרות השברים בכתף ובעצם הירך והסרטן. ככה זה עם ביטוח לאומי. גם סוסון לא נחשב נכה. רק אמא נחשבת נכה ואת זה סידר לה העו"ד של אחותי.

למרות מעשי הנפלאות שלו אמא טוענת שאחותי לא מרוצה ממנו, הוא לא שווה הרבה והיא רוצה לקחת עורך דין מתל אביב. בחיפה אין שום עורך דין טוב כך הן אומרות.

ומה הבעיה שלה עכשיו?

כשהיא התגרשה היא קיבלה מזונות עבור כל ילד, העסק שלהם חולק, היא קיבלה סניף אחד ובעלה את כל היתר. עכשיו הילדים גדלו, היא לא מקבלת מזונות עבור 2 מהם ובעניין העסק היא נשארה רק עם הסניף הזה, ניסתה להקים סניף נוסף במקום אחר ולא הצליחה איתו,  ובעלה הקים אימפריה, סניפים בכל הארץ ואף מחוצה לה. עכשיו היא רוצה חצי אימפריה. היא טוענת שהיא הקימה את העסק הזה יחד עם בעלה, לא יתכן שלה יהיה רק סניף אחד ולו את כל האימפריה.

וגם לי יש איזה חלק באימפריה הזאת. אחרי הכל אני הגעתי לעסק כשהוא היה קטן מסכן ובלתי ידוע עם סניף אחד ואחרי עבודת שיווק שלי העסק הזה התפתח והפך לאימפריה....

ת'אמת אני חושבת שזה עניין בינה לבין בעלה לשעבר אבל יש לי הרגשה שאני צריכה להשאר עם יד על הדופק.

 

 

טוב, אני כבר יודעת מה פשר השקט הזה

מישהי מתעניינת במונדיאל וזו לא אני.

אני נפלתי מהכסא

טוב, שטויות.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/6/2010 09:29   בקטגוריות עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-28/6/2010 07:29
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)