לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

ילד דחוי


לפני כמה ימים היה לו יומולדת

בן כמה הוא בכלל?

אני לא יודעת עליו כלום היום. רק שהוא בתל אביב ומנגן באיזו להקה שעשתה סיבוב הופעות באירופה.

אני רק נזכרת איך ירדו לחיים שלו

היה זה ביום הולדתו

חגגנו לו במסעדה במרכז הכרמל

אחותו הקטנה ביקשה שיתן לה את המנה שלו

הוא לא רצה

הוא חטף טוב על הראש.

כולם לחצו עליו : תן לה את המנה, היא ילדה קטנה איזה מן אח אתה

הוא לא נכנע

בסוף הוא חטף מכות.

ראית, דפנה, ראית איך הוא מתנהג?

לא הצטרפתי לעליהום.

אמרתי אז שאני צריכה ללכת לסדר משהו עם חבורת הזמר והלכתי.

זו לא היתה הפעם היחידה שירדו עליו במפגשים.

היה איזה קטע עם מקל

כבר לא זוכרת מה היה רק כל הזמן אמרו מקל מקל מקל מקל מקל עד שהשתגעתי.

שתקו מה יש לכם עם המקל הזה? זה רק מקל. באנו להיות כאן ביחד ולהנות

הם הסתכלו עלי בתיעוב...

סליחה..

לא בכדי החרמתי את המפגשים האלה.

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/6/2014 10:40   בקטגוריות יומולדת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/6/2014 14:47
 



סמבה ברזילאית


טוב, עכשיו מונדיאל, הייתי שולחת פוסט לבלוג המונדיאל אבל זה בלוג של טליק

זה גם הנושא החם אך כיוון שהבלוג פרטי אני לא יכולה לשלוח לשם כלום

אז נרקוד לבד בחושך. או לא נרקוד. נשמע מוזיקה ברזילאית יפה.

תיאורטית אני יכולה לפתוח את הבלוג. אבל כמו עם החיידק העמיד צריך להזהר.

 

 

 

 

 

 

 

 

ובחזרה למשחקים

הערב ברזיל נגד חרא

אם השחקן קאקא היה משחק

היה קקה נגד חרא

בינתים חרא תקע גול עצמי

וגם פספס פנדל (penalty)

שלח את צילה הביתה

ואת ברזיל לשלב הבא

מסכן

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

 

 

חרא

דווקא בחור נחמד

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/6/2014 07:46   בקטגוריות שירים שאני אוהבת, מוזיקה, ספורט, הבלוגוספירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/6/2014 18:11
 



ביקור חולים


אמא בבית חולים בבידוד

אני לא באה לבקר

אני פוחדת

אני שואלת את האחות מה שלום אמא

היא אומרת בסדר

היא שואלת למה אני לא באה לבקר

אני אומרת אני פוחדת

אין מה לפחד היא אומרת. תתלבשי טוב ולא יאונה לך כל רע

אני לא סומכת על דבריה. ומה אם כן אחטוף את הקלבסיאלה הזאת?

היא תיקח אחריות?

אם זה היה הפוך היא אומרת בטוח שאמך היתה באה לבקר אותך

אני לא ככ בטוחה, אני אומרת...

ומתרגזת. מה את יודעת? מה את יודעת על אמא שלי

אמא אף פעם לא ביקרה אותי בבית חולים

וגם לא את הילדים שלי, הנכדים שלה

היא אמרה שהיא פוחדת

שהיא לא רוצה להדבק במחלות

היא לא ביקרה אותי כשעברתי את הניתוחים עם האצבע, 

היא לא ביקרה את החייזר כאשר אישפזתי אותו עם סטרידו

היא לא ביקרה את החייזר כאשר אישפזתי אותו עם אסטמה

וגם לא עם קלקול קיבה

וגם לא אחרי ניתוח שקדים

איש מאיתנו לא היה בבידוד

עוד אמרתי לה, אם לא תבואי לבקר אותו בניתוח לא אבוא אליך

אנחנו החולים היחידים שבני המשפחה לא באו לבקר אותם...

הייתי רואה משפחות עם ממתקים, עם פיצה, אצלינו זה לא קרה

רק חברות שלי באו

ואף אחד לא אמר לה שום דבר

אבל האחות כבר יש לה מה לומר... כשלא צריך פתאום יש להם מה לומר

העיקר שהם לא מתערבים

 

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/6/2014 13:53  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/6/2014 14:55
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)