לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

זזים


יש החלטה של היועץ המשפטי בנוגע לצוואה.

ההתנגדות שלי התקבלה.

עכשיו הכל מתחיל

עכשיו זה ילך לבית משפט והחגיגה תתחיל

לא יודעת למה אני לא מרגישה טוב מכל זה.

אני צריכה להרגיש הכי טוב בעולם.

ההחלטה ניתנה כבר לפני שבוע בערך.

נדמה לי שהאחות שלי החליפה עורך דין

זה מה שעולה מבדיקת הנתונים במחשב

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/6/2015 07:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נחמה פורתא


הלכתי לבדוק את חשבון הבנק של אמא בסניף הקרוב לביתה החדש - בית הקומבינה.

הפקיד קיבל אותי בסבר פנים נאות עם חיוך ״כן, במה אני יכול לעזור לך?״ 

״אמא שלי נפטרה, ברצוני לדעת מה היא השאירה״ 

״צו קיום צוואה יש לך״

עוד לא. יש לי רק צוואה.

לצערי אני לא יכול לתת לך אינפורמציה. זה במישור הפורמלי. במישור האישי אני יודע שזה קשה. אני רק יכול לספר לך שהיא לא השאירה חובות. את יודעת, גם זה יש. את לא מיליונרית אבל לפחות היא לא השאירה חובות.

יש שותפה בחשבון?

כן יש אבל היא לא יכולה לעשות כלום. אפילו עם סעיף הוותרות בחיים. עד שאין צו מימוש אף אחד לא יכול לגעת בחשבון למעט הוצאות קבורה

Ok. תודה. זה מה שרציתי לדעת

שמח שעזרתי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/6/2015 11:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/6/2015 07:30
 



שיחה עילגת עם המחשב


 Hello i'm Siri and how are you

I'm fine thank you 

What's up

nothing

what's your name

nothing. The multi nothing about the duffel. My name is Daphne

oh no I hear you I don't he was right

.??what

The mission

 what mission

we took the bailout the mission is to last week

we didn't talk about any mission

okay

is my new name ability my new name

Do you have a new name

no sad to my nickname

I don't understand what's language do you speak

Hebrew

I love venison he will only English

I don't have the civil to talk about. I said I build a listen what you talking about Communication deliver the billablel

yellow bye

why

Because it's ridiculous bye

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/6/2015 08:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/6/2015 10:08
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)