לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

אנרגיה חיובית


תקופה ארוכה שאני חשה חסרת אנרגיות. לא בא לי כלום. אני כבר לא מבינה, קיץ, אין גשם, ימים ארוכים, השמש במלוא עוזה. מה יש לי לכל הרוחות? האם זה המשפט המתמשך עם אחותי? או אולי זה הבן הצעיר שעזב את הבית ומתנכר. אולי זה בכל זאת המצב הפיזי המוגבל שלי. לא יודעת. אולי יש יותר מידי תוכניות על הפרק, הופעות, נסיעות, ואני כבר לא יודעת מה קודם למה.

אז פניתי לערן. בדיוק התפוצץ משהו עם הבן. הוא היה כאן בסוף השבוע ולא טרח להודיע לי. לא כל שכן לבוא. 

ברוכה הבאה למועדון אמרה הערנית. זה לא נעים אבל ככה זה. את אמא ואת במקום האחרון אצלו. היא קודמת לך. את צפית להיות חברה אתה. מה פתאום? את מבוגרת היא צעירה ואת זרה לה. הוא מהחברה הטובים. הוא סטודנט, הוא לומד קשה, יש לו גם הרבה נסיעות. עזבי אותו. הוא עושה ככל יכולתו להיות איתך בסדר. יש לו הרבה על הראש. אני יודעת שאת כועסת ובצדק אבל אלה החיים הוא דבק בה ותשמחי על כך שהוא מחזיק אתה זמן רב ולא מחליף בחורות כמו גרביים. תדעי לך שאם הוא היה צמוד אליך הוא היה לא בסדר. סיפרת שבעלך היה שונה. בגלל זה אתם גרושים. הוא דבק באמו ואת לא אהבת את זה. תמיד יהיה חוסר איזון בינך לבין אמה. הבת קרובה יותר לאם והאישה קובעת. אלה החיים. תקבלי את זה. למרות שזה כואב.

מה לעשות. אפילו כשהכל נורמלי זה כואב. אלה הם החיים.

היא סיימה וחיוך גדול התפרש על פני

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/6/2017 14:41   בקטגוריות החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/6/2017 06:19
 



חדר בריחה


אתמול הייתי לראשונה בחיי בחדר בריחה.

שמעתי רבות על הדבר הזה. סיפרו לי בערך מה זה. הייתי חייבת לנסות

ובכן יצאנו אני ושני בני אל הים הפתוח, גילינו צוללת, לא מצאנו בה שום דבר מיוחד אך משרצינו לצאת הדלתות נסגרו והיא החלה לטבוע.

כך מתחיל סיפור הצוללת שבמפרץ חיפה.

תוך שעה היינו צריכים להחלץ ממנה אחרת גורלינו יהיה כמו הצוללת דקר.

טוב אז בעזרת רמזים נחלצנו. והאמת זה היה מגניב.

הבן שלי הצעיר מצא מפתח לא יודעת איך ומצא רמזים במהירות גם אני לא יודעת איך. הוא פתח איזו קופסה ומצא שם חלקי פאזל. גם באניה שבחדר הסגור מצא חלק פאזל ופנס uv שבעזרתו הוא מצא מספרים על הקירות. פה נתקענו. עזרו לנו קצת מבחוץ וכך יכולנו לפתוח את הדלת... בסוף יצאנו. את רוב החידות פתר הבן הצעיר, סוסון גם פתר קצת ואני נו המחשבה שלי כבר לא הכי. קצת מהר מידי הכל. לא נתנו לי להתקרב.

 

זה הזכיר לי את ה quest הראשון שלי הלא הוא king's quest 7 . בסך הכל זה אותו עקרון רק שבזמנו פתרתי את החידות במחשב ולא במציאות ללא הגבלת זמן. הא. איזה משחק גדול זה הking quest. כל כך הרבה שנים ולא נס ליחו. אז סהכ חדר בריחה זה king quest בקטנה. 

זה היה חדר הבריחה הראשון שלי. יהיו עוד

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/6/2017 16:43   בקטגוריות kq7, החייזר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היבול


ובכן החלטתי לעשות את הכל מההתחלה

א. פניתי למי שערכה את הצוואה, היתה מנהלת העיזבון וגם ייצגה את אחותי. בפעם שעברה היא אמרה לי לדבר עם העוד שלי. הפעם היא אמרה שהיא ערכה את הצוואה לבקשת אמא ויותר היא לא מוסרת פרטים רק בבית משפט. היא יודעת על הסכסוך ביני ובין אחותי והיא לא תמסור פרטים לאף אחת מאיתנו

ב. ספרתי לבעלי לשעבר שנמצא עכשיו בביקור בארץ על השתלשלות העניינים. הוא אמר ללכת עם העוכרת דין. היא יודעת את החוק היא מייצגת אותי וקשה לו להאמין שהיא עושה משהו לא נכון. סהכ זה יפגע באמינותה

ג. מצאתי סוף סוף עורך דין שיהיה מוכן לעבור על התיק למרות שיש עוד אחרת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/6/2017 12:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)