לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2018

לגמרי לבד


זה שבוע שאני לגמרי לבד

סוסון נסע לארהב, חייזרון נמצא ברחובות וממעט לחזור הביתה

לא כיף. בכלל לא כיף

זה הזמן לשאול מה עושים איך מפיגים את הבדידות. מה עושות אימהות נורמליות שכל ילדיה עזבו את הבית. איך הן מסתדרות. נכון. רוב הנשים הן נשואות כך שהילדים עוזבים את הבית הן נשארות עם הבעל. לי אין בעל וכרגע אין לי ילדים ואין כלום. גם בני משפחה אחרים אין. מה עם חברות? אז גם זה חלש. כלומר אין לי אף חברת נפש כזאת שאיתה אני מדברת ומספרת הולכת לשתות קפה. אין לי עם מי לשתף כלום. אפילו את המשפט עברתי לבד. בשמחה אני לבד בעצב אני לבד... מעיק

אני יודעת שאפשר לשנות את המצב הזה. השאלה רק אם יש כוח וסבלנות. אני חברה בהרבה קבוצות ומכירה אנשים מכל מהלך חיי. יש כמה חברי ילדות שאני פוגשת לפעמים, שואלים מתי קפה שלעולם לא יוצא. יש לי את המקהלה, אך שום פעילות מעבר לפעילויות המקהלה לא קורית. יש לי את נאמן. אני מיודדת יותר עם נשות החוסים מאשר עם החוסים עצמם. אבל שוב בבית אני לבד. איש לא בא איש לא מתקשר. עצוב קצת. אני יודעת שחברויות נוצרות. איכ שהו אצלי זה מתפספס...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/6/2018 08:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/7/2018 00:35
 



ערעור


טוב אז היה ערעור והוא נדחה yeh!!!


הוא לא סתם נדחה


השופטת (אחת משלושה) אמרה שתנית הסילוקין הזאת יכולה להיות דו צדדית. אני תקפתי את הצוואה ולכן יש להפעיל את התניה, כלומר כל הירושה עוברת אליה אך גם היא תקפה את הצוואה בכך שהיא מחזיקה את הדירה אצלה והחלה את התהליך אחרי מותה של אמא כך שלמעשה אני צריכה לרשת את הכל. תגיעו להסדר חבל עליכן היא אמרה. והשופט הוסיף כיוון שהיא (אני) חזרה בה אין עליה תנית סילוקין והוא דוחה את הערעור. הם יעצו לנו שהיא תקבל 65% מהדירה ואני 35%. העו״ד שלי הסכימה. אני לא ככ. אבל גם הפצלוחה לא הסכימה. אפילו 200,000 שח היא לא הסכימה. רק 100,000. לזה העו״ד לא הסכימה. אז נשוב לבית הדין לענייני משפחה. 


הבעיה שהדיון שאמרתי עכשיו לא נרשם בפרוטוקול.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/6/2018 11:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/6/2018 06:43
 



גסיסתו של בלוג


האמת קשה לנהל בלוג בצורה כזאת. 

חצי מהדברים לא עובדים ואם זה עובד זה עובד לאט ולא בטוח

היום נשארתי לבד בבית ובאו אלי 2 בחורות מהמקהלה כדי למדוד שמלה.

כן בסוף החודש אנחנו נוסעים לאירופה קנטט וצריך להתלבש יפה.

ללא ספק המקהלה מאוד מעסיקה אותי וזה טוב. 

יש לנו עוד נסיעה לגרמניה בנובמבר ואחכ מי יודע. 

הקיץ כבר כאן. הימים ארוכים ארוכים.

שלשום היה היום הארוך ביותר. גם אתמול וגם היום. כך לפי הנתונים של weather channel .

בסוף החודש שעבר הייתי בלבוב.

משפחת אמי היתה גרה שם וכולם ניספו בשואה.

לבוב היא עיר גדולה. הרבה יותר גדולה ומפותחת ממה שציפיתי

היא די ידידותית ועקבות היהודים והשואה לא ככ ניכרים בה אף על פי שהיא היתה עיר יהודית, 25% מתושביה היו יהודים, היו כ-150,000 , נשארו אחרי המלחמה 800. היא היתה שייכת לפולין - גליציה והיום היא באוקראינה. האוקראינים בניגוד לפולנים אינם מכחישים שהם השתתפו ברצח יהודים ואפילו מודים שהם היו הרוצחים העיקריים. 

מקווה שהימים הבאים יהיו טובים

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/6/2018 12:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/6/2018 17:30
 





109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)