לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2019

סוד כמוס


היום אני נוסעת לחול. זו בסכ הכל בנליה כי נסעתי הרבה פעמים לחול ובכל זאת הנסיעה הזאת שונה מכל קודמותיה. אני בהחלט מתרגשת ונפעמת וגם חוששת ופוחדת. אנחנו צריכים לשמור על דיסקרטיות מקסימלית ונורא קשה לי עם זה. עד היום החזקנו מעמד יפה ואיש אינו יודע דבר אבל להיות כל יום יחד ולהציג שלא קורה כלום זה די בלתי אפשרי מבלי שאחד מאיתנו ייפגע. טוב אני אשפית בלהסתיר. גם את בעלי שהיה הסתרתי. למדנו יחד באוניברסיטה, עבדנו יחד בסולתם ולא ידעו עלינו כלום. כן גם עכשיו. כל המקהלה נוסעת ואוי ואבוי לי אם מישהו ידע שיש משהו ביני ובין המנצח. זה לא חבר מקהלה זה המנצח בכבודו ובעצמו וצריך להזהר שבעתיים מכל הלשונות הרעות. טוב, נמתיק לנו סוד ואני מקווה שיעלה בידינו
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/6/2019 08:32   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזיכרה


אתמול היתה חזרה ראשונה אחרי התאונה הנוראת ההיא. זה עדיין בלתי נתפס שהיא לא תחזור אלינו יותר. הכסא שלידי נותר פנוי. אני זוכרת איך בזמנו היא רצתה לשיר באלטיות כיוון שלא היו חברות מהמקהלה שלה. אנחנו מקהלה מורכבת מכמה מקהלות ומתקבצים יחד פעם בחודש בערך. היא שרה בסופרן. אמרתי לה אז בואי שבי לידי אנחנו לא אוכלים אנשים וכך היה. ועכשיו הכסא ריק. תמונה על הקיר ונר נשמה מזכירים שהיא אכן לא תחזור. היתה דקה דומיה, כמה חברה הקריאו קטעים וחזרנו לשיגרה. כמובן גם הפצועים נעדרו. אחד מהם מאוד חיוני...

... כולנו רקמה אנושית אחת אומר השיר

ואם אחד מאיתנו הולך מעימנו משהו נשאר ומשהו משתנה...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/6/2019 08:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התלבטות קשה


בסוף החודש אנחנו נוסעים לחול ואנחנו הכוונה למקהלה הפגועה והמנצח שהתחיל איתי. אני לא כל כך רוצה לנסע. אני מזמן לא רוצה לנסוע ונמצאת בהתלבטות. התלבטות קשה שפשטת צורה ולובשת צורה. חלק בי אומר לנסע. מה ׳כפת לך העיקר נוסעים לחול אבל חלק אחר אומר: אל תסעי את תסבלי. היום גובר החלק השלילי. אז מה הבעיה? לא אסע וגמרנו. לא אסע לא אסבול לא אבזבז כסף, אסע עם הבנים או לפחות בן אחד. שם בטוח לא אסבול. ובכל זאת אומר הקול השני את רוצה לנסוע. יסעו הרבה אנשים לא רק הוא. אל תשימי לב אליו אם הוא יתנהג לא בסדר. ומי אמר שהוא יתנהג לא בסדר? אתם חצי שנה יחד ורק פעם אחת הוא התנהג לא בסדר. וכל הפעמים שהוא התנהג בסדר זה לא מובן מאליו. אז... כנראה שאסע

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/6/2019 08:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)