לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הולנד 2


אבא

 

קצת לפני הנסיעה להולנד התבשרתי שאבי חולה במחלה הארורה ההיא שלא אומרים את שמה. תמיד תהיתי למה לא אומרים את שמה אלא מכנים אותה בכל מיני כינויים כמו מחלה קשה עד שהגעתי הלום. זה היה כך שחזרתי הביתה ומצאתי את סוסון מבואס. מה קרה סוסון? סבא. יש לו XXXX . התקשרתי לשאול פרטים. האיש נראה ונשמע כתמול שלשום רק שהדבר הנורא הזה מקנן בו. חשבתי אולי לוותר על הנסיעה אבל הוא נראה בסדר גמור.

את הצרה הזאת שיתפתי עם חברת המקהלה שלקתה באותו דבר. היא מיד מסרה לי שמות של רופאים ונתנה לי הנחיות כיצד לפעול, כי הימים הראשונים מאוד מבלבלים. כל חייך אתה בריא ולפתע אתה עובר לצד השני של המיתרס וזהו עולם אחר לגמרי.

מסרתי להורי את הפרטים והכל זז מהר בצורה מטורפת. עוד באותו יום הם נפגשו עם הרופא שנחשב עוגן במערכת וכבר אבא קיבל הפניות. לפני הנסיעה באתי להפרד. שוב הסתכלתי על האיש המגודל הזה בן 82 נראה בריא כמו שור אבל הוא כה חולה והניגוד הזה בין הפנים והחוץ עשה לי עצוב. עכשיו הוא נראה בסדר אבל יש סיכוי שבמהלך שהותי בהולנד הוא יעבור ניתוח להסרת הגידול. מי יודע.

וכך נסעתי לי כאשר המחלה הזאת והמחשבות עליה מעיבות. אבא שלי. אבא שלי חולה. כמה זמן יש לו. אני מדמיינת אותו כמו מטוס נוחת. ולמה דווקא הוא? אני חושבת על נרות חנוכה. 8 נרות + שמש. את השמש מדליקים קודם אבל הוא לא זה שהולך ראשון. אני אוהבת להסתכל על נרות חנוכה שנכבים לאט לאט. איזה נר הוא אבא שלי? חשבתי שהוא יגיע לגיל 100 כמו נתניהו הזקן.... מי יודע....

ביקשתי שיעדכנו אותי מה קורה כשנסעתי. הם לא עדכנו. חשבתי שהכל בסדר אם לא מעדכנים אבל כשהתקשרתי נאמר לי שאבא מאושפז בבית חולים ובקרוב יעבור ניתוח. כן, הם ממשיכים עם השטויות שלהם. למה לא מעדכנים אותי? אני נתתי רופא וזהו? הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת?

כן החתול הלך העכברים יצאו מהחורים. אמא שלי במשך הזמן ניצלה את ההזדמנות והפגישה את ילדי עם אחותי. היא הזמינה אותם לארוחת צהרים כשאחותי היתה שם. אחכ הם נסעו כולם לבקר את סבא. אמא גם סיפרה לי שסוסון החליט לעזוב את הבית ולגור בשכירות עם עוד 2 בחורים.

חתיכת כלבה אמר החייזרון. סבתא עשתה לנו תרגיל מלוכלך. היא לא מכבדת אותך בגרוש. אם היו עושים לי דבר כזה לא יודע מה הייתי עושה. אם אני מחליט לא לראות מישהו ולא להיות בקשר עם מישהו אני הייתי מתפוצץ אם היו עושים לי דבר כזה מאחורי הגב. - אז למה נסעת איתה? - כבר היינו שם אבל היא ניסתה שוב להפגיש אותנו ולא הסכמנו. נסענו לבקר את סבא באוטובוס. אנחנו לא נבגוד באמא.

העדפתי לא להגיב על זה. אשה קטנה ועלובה נשארת אשה קטנה ועלובה. היא לא תשתנה.

אבא עבר את הניתוח וכשחזרתי הוא היה כבר בחוץ. בבית. טוען שאחרי הוצאת הגידול הוא יותר חזק ויכול לעשות דברים יותר בקלות. אבל כרגע הוא נמצא במן בית הבראה עם רופא צמוד. גם על זה התבשרתי במקרה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/7/2009 07:28  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/7/2009 22:50
 



הולנד


יצאתי להולנד עם המקהלה במסגרת אירופה קנטט

בצענו שם במסגרת סדנא את היצירה המופלאה stabat mater של karl jenkins

 

 

בקליפ ניתן לשמוע את הפרק הראשון של היצירה

למי שמתעצל לפתוח , מיד עם השמיעה הראשונה היה לי ברור שזו לא ממש יצירה קלאסית אלא תערובת חביבה של קלאסי עם פופ. משהו כמו אָמֵנוׁאו משהו אחר יותר מוכר של קארל ג'נקינס Adiemos

 

 

שהיה בשעתו להיט גדול.

הדיעות על היצירה בקרב חברי המקהלה היו חלוקות. חלק לא יכלו לסבול את היצירה וטענו שזאת לא מוזיקה חלק אהבו את היצירה בתוכם אני. היצירה כולה מורכבת מקטעים שונים בסגנונות שונים: ערבי, מזרחי, מחזמר, קורלים של קריסמס, רוסי, ישראלי נוסח דוד זהבי, אנגלי (ג'ון בארי) ומזרח רחוק. היא גם מושרת בשפות שונות, לטינית אנגלית, ערבית, עברית, ארמית ויוונית.

עוד על היצירה כאן ו כאן

 

את רוב הזמן בילינו בחזרות והופעות.

היתה לנו ההופעה של  ג'נקינס.

והיו לנו עוד 3 הופעות של המקהלה שלנו, 2 הופעות רחוב ואחת בכנסיה. המקהלה שלנו היתה מקהלה מורכבת  מ-3 מקהלות בניצוחו של זולי פרנק. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הזה

 

http://zolifrank.com/2009/06/28/europa-cantat-utrecht-2009/

את הביצועים המהממים שלנו ניתן לשמוע כאן וגם לראות

 

בסדנא של ג'נקינס השתתפו אנשים מכל העולם. קבוצות עיקריות היו מפורטוגל צרפת הולנד וכמובן ישראל, לא רק מהמקהלה שלנו. וזו כמובן היתה חויה. המנצח על הסדנא היה איש חביב מפינלנד בשם פָסי היוקי שאפילו הוציא דיסק עם היצירה הזאת. כן, אני מרגישה אבק כוכבים. הוא באמת חמד של בחור, נאה משעשע ומאוד מקצועי אך הדבר הבולט בו הוא שהוא סופרניסט -  גבר ששר סופרן. הוא הגיע לזה ע"י פיתוח קול מיוחד. הוא למעשה יכול לשיר את כל הקולות. מבס עד סופרן ואני מוכרחה להודות שיש בזה משהו משעשע.

 

רוב הזמן כאמור השתתפנו בחזרות והופעות כך שכמעט לא היה לנו זמן לדברים אחרים.

אמרתי כמעט וזה אומר שבכל זאת הסתובבנו קצת. קצת באוטרכט העיר המארחת. קצת באמסטרדם וביום האחרון היה לנו טיול כפרי.

 

יש עוד הרבה מה לספר, החלק העיקרי אבל זה מספיק להיום.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/7/2009 08:28   בקטגוריות מוזיקה, טיולים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/7/2009 06:48
 



רק רציתי לומר


 שחזרתי מהולנד ואני עוד כאן. בערך.
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/7/2009 10:08  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/7/2009 22:23
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)