לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

יחידת הסיוע


אתמול הייתי ביחידת הסיוע. ב 2006 קראתי לזה גישור. לא הבנתי אז כלום והיום אני לא בטוחה שאני מבינה יותר מה זאת יחידת הסיוע ומה רוצים ממני שם. נכנסתי לשם עם העורך דין שלי, היתה שם אותה עובדת סוציאלית, אז קראתי לה מגשרת. היית פה פעם? שאלו אותי כן לפני 8 שנים. ומשהו השתנה מאז? לא שום דבר לא השתנה, אותה כתובת אותו סכסוך אה כן, מס הסלולארי שלי השתנה... וגם זה לא לגמרי מדויק....

היא לא באה אחותי. היא לא היתה אמורה לבוא. זה הולך ככה. העובדת הסוציאלית נפגשת עם כל אחת מאיתנו לחוד ורק אחכ יש פגישה משותפת. אלא מאי היא לא באה לפגישה שנקבעה לה כבר מקודם וגם אי אפשר לאתר אותה. לזה התפללה העורכת דין שלי. (אמא של העוד שבא אתי) שהיא לא תבוא. שאני אבוא והיא לא....

האוירה היתה די ידידותית. כן, מה יש לנו כאן? תהתה העובדת ועיינה במסמכים. כן תביעה על בזיון בית משפט. 

אחותה הוציאה צו, אמר העוד, אבל היא לא קיבלה אותו לידיים ולכן אין שום בזיון בית משפט

אוקיי. ואני הוספתי, אני בכלל לא יודעת על מה היה הצו. מאז שאבא נפטר אני לא מדברת איתה. בערך שנתיים. היה לי רק ויכוח איתה, אבל את הצו היא הוציאה לפני הויכוח. היא הכניסה את אמא לבית אבות אז כנראה זה קשור. אז כביכול הפרתי את הצו, שלא ידעתי עליו, המשטרה חקרה אותי ושלחה אותי הביתה. גם הם הבינו שלא היתה הפרת צו. היא הוציאה לי צו כאשר אני בכלל לא מדברת איתה מבחירה.

על מה אתן מסוכסכות? שאלה

על הכל. על כסף, על רכוש, על ירושה, על דירות, על הכל

אבל אתן לא גרות קרוב, איך...

אנחנו לא גרות קרוב אבל היא עושה כל מיני קומבינות מאחורי הגב שלי ומשתלטת על כל הכסף והרכוש שנמצאים בידי אמא. היא כבר לקחה הכל, היא קיבלה ייפוי כוח, אני לא יודעת אם מלא או חלקי, הכל כבר בידיה אך כדי שלא יגיע שום דבר לידיים שלי היא הוציאה צו. לא מספיק היא לקחה את הכל עכשיו היא מוציאה צו, בזיון בית משפט, רוצה להפוך אותי לפסולת דין... בדיוק כאשר היא מכניסה את אמא לבית אבות. הויכוח היה על זה שהיא לא סיפרה לי על המצב של אמא.... ואיזה מילים עפו שם. בסוף היא מתלוננת. היא גם כתבה שאני מפחידה את הילדים שלה. הם כבר יותר גדולים ממני... מוזרה

טוב, אז היא לא באה לפגישה, אתן לא מדברות שנתיים, והסכסוך הוא על כסף. אני רושמת את זה ואחזיר את התיק לבית המשפט

סבבה

פעם שעברה זה היה משהו עם אינטרנט. אמרה. אתה יודע מה היא עשתה? פנתה לעוד, היא פתחה בלוג וכתבה עליה כל מיני דברים, כך אמרה בבדיחות הדעת. את זה אנחנו זוכרים עוד מלפני 8 שנים. זה היה אז מיוחד

אבל היום זה מקובל, אמרתי

כן, את הקדמת את זמנך

כן, על זה היא הוציאה לי צו, גם כן מוזרה, לא נאה לך מה שכתבתי, תגישי תביעת דיבה, רק הבעיה היא שכתבתי על עצמי כתבתי אמת וזה מותר על פי חוק...

כן, כך זה נגמר פחות או יותר בבדיחות הדעת... הסכסוך שלנו דומה לסכסוך במזהת. סכסוך ממושך, כל פעם קורה משהו, יש איזו מלחמה או מבצע, וכך גם זה יסתיים אמרה העובדת לבסוף...

אבל אני לא אופטימית... כאילו מה היה כאן... גם דיברנו קצת על הקשר עם אמא ולא יכולתי להסתיר שהקשר גרוע, זה לא טוב. דברנו גם על דירות, 4 דירות שאמא קנתה לה וגם לי יש דירות שבאו מהמשפחה, רק שהיא עפה על הדירה המסכנה שקיבלתי מהדודה אחרי שהיא קיבלה 4 דירות... יש הרבה חורים בפוסט הזה... אולי אוסיף במשך הזמן. זה היתרון של המחשב...

תחושה שלי, לא יצא מזה כלום. סתם זרקתי כסף... העורכי דין קיבלו את הכסף ועכשיו הם יעלמו לי כאשר אצטרך אותם או יבקשו עוד כסף. ע׳ הזהיר אותי מזה. מקווה שאני טועה. אומרים שזה טוב שהיא לא באה. אבל גם לפני 8 שנים היא לא באה זה לא הפריע לשופטת להוציא לי עוד צו... כלומר, למרות שאחותי מזלזלת בשופטת זה לא מפריע לשופטת להוציא לי צווים חד צדדיים בלי לבדוק מה באמת קורה... אני שוב לבד.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/7/2014 06:36  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/8/2014 10:58
 



לפתוח לא לפתוח


נגמר הצו. יהיה אחד חדש דנדש?
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/7/2014 13:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/7/2014 17:47
 



סופש ראשון


שבועיים אחרי הכניסה לשיקום חוזרים הביתה.

בשביל סוסון זו למעשה הפעם הראשונה שהוא רואה את הבית אחרי התאונה.

הבעל בא לקחת אותנו. אמנם האוטו אצלי אך זה מסוכן שאני אנהג וסוסון ישב לבד מאחורה.

כן חוזרים הביתה

בבית מחכה לו החבר שלו, המשפחה של החבר שלו, משפ הופמן, עוד נשמע עליהם...

אנחנו מחליטים לעשות על האש, ללכת לבריכה, ללכת למיני גולף...

סוסון לפעמים נראה כאילו לא קרה לו דבר והכל בסדר ולפעמים נראה לגמרי לא בסדר.

הוא משחק עם א׳ כרגיל. מנסה לטפס על המגלשה, היי אסור לך, אתה לא יכול.

הולכים לבריכה, הוא עצוב ולא מתלהב. מה קרה סוסון? אתה ככ אוהב בריכה ככ אוהב מים, משחר ילדותך אתה שוחה, אתה אלוף, אלוף שחיה, אלוף קפיצות. מה קרה? לא יודעת. מבאס.

במיני גולף הוא בכלל נכנס ללחץ וצריך לפנות אותו משם. הוא הלך עם אבא שלו ויכול להיות שהוא נעלם לרגע....

אבל הכי גרוע זה המריבות. כבר בסופש הראשון מתפתחת ביננו מריבה נוראה. על כסף, על מסים, על מי שומר על סוסון. על הכל. הופמן מנסה להרגיע. גם מצליח. כן, הבעל שלי חזר לעצמו, עוד כשסוסון היה בנוירוכירורגית הוא הראה סימנים. עכשיו זה נורא, אין לי כוח למריבות האלה. אני בורחת לוושינגטון לתערוכה של טילי פטריוט. כן, אנחנו אחרי מלחמת המפרץ desert storm האמריקאים קראו לה... המריבות רק הולכות ומחריפות... אחכ הוא מאשים אותי שאני הרחקתי ממנו את סוסון. חתיכת נבלה....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/7/2014 08:49   בקטגוריות הבעל, התאונה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)