לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2018

חתולה על גג פח דולף 2


Ok. החלטתי שאף אחד לא יטפל בחתולה עד שאני חוזרת. אי אפשר להתחיל אנטיביוטיקה ולהפסיק באמצע. אם היא סוחבת את הדלקת הזאת חצי שנה היא תסחוב אותה עוד שלושה שבועות. הוא יכול לקחת אותה לטיפול ברחובות אלא שהוא לא רוצה. בתור אחד שמחזיק כלבים סתם כך הוא מרגיז במיוחד. פתאום יש לו לימודים יש לו עבודה יש לו בתזוג אז הוא לא יכול. עלוב ממדרגה ראשונה. הרי היתה לו חתולה והיה לו כלב והוא רצה לקחת את הכלב של אחותה של חברתו. אפילו שמר עליו כמה פעמים אבל כשזה מגיע לחתולה שלי שהיא בעצם שלו הוא לא יכול.



בינתיים הגיע הבעל בית של השכן מירושלים. הוא עלה על הגג ותיקן בעצמו את הנזילה. אבל הרי אמרתי שהוא חרא של בן אדם ושומר נפשו ירחק ואכן לאט לאט הוא הכניס את הארס שלו. מה עם ועד הבית? הוא שאל. זה היה הדוד  שלך? כן זה היה הדוד שלי. אז למה היה צריך להתווכח על זה? כי הדייר שלי אמר שאת לא משלמת. נכון. אין ועד בית ואני לא משלמת. גם לי לא משלמים. אם אני מסיידת את הגג לא משלמים לי ואם אני עושה משהו בגינה לא משלמים לי. גם לא מנקים את חדר המדרגות בקומה שלי אז מה אתה רוצה? הוא התחיל לצטט לי את חוקי ועד הבית. טוב בסדר הוא מצטט חוקים הדייר שלו מצטט חוקים מצא מין את מינו. אז שילך אתי למשפט אם הוא כל כך חכם. שיראה לי מי ועד הבית שיראה לי את הקבלות שיראה לי קבלה שהמנקה של חדר המדרגות מקבלת ואחכ יבוא אלי. את חכמה הוא אמר. כן אני יודעת. בינתיים הוא חזר לירושלים ללא נזק אבל השאיר תחושה של מיאוס.


גם הבן חזר לרחובות והשאיר תחושה של מיאוס. הרי אסתדר בלעדיו כמו שאני מסתדרת בשנתיים האחרונות. אבל מישהו ישלם את המחיר.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/7/2018 19:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתולה על גג פח דולף


הצרות לא מפסיקות

אתמול בשכבי לתומי על הספה הרגשתי לפתע טיפת מים. אני מסתכלת למעלה אוי הגג דולף. מה זה יכול להיות? המזגן דולף מלמעלה או איזה דוד התקלקל. במקרה היה אצלי טכנאי שתיקן את המתג בחדר המדרגות, הוא עלה על סולם לגג אמר שיש דוד שדולף והוא של השכן מלמטה. הלכתי לשכן מלמטה להודיע לו שהדוד שלו דולף. פתחה לי השכנה, אמרה שהיא תודיע לבעל הבית וזהו. אלא שבן זוגה הופיע בפתח דלתי. כן מה רצונך? את הטלפון של הטכנאי שאמר שזה הדוד שלי. אמר והרים את קולו. מה אתה מרים את הקול. אתה גורם לי לנזילה ועוד מרים את הקול? כי אם זה לא שלי אני אזמין טכנאי ואת תשלמי. אני אשלם? תגיד תודה שאמרתי לך שהדוד שלך דולף. אתה תשלם על כל טיפה שנופלת על הראש שלי. רוצה לוודא תעלה על הגג בעצמך. חוצפן.

כאן התערב הבן שלי מרחובות. תני לו תני לו את המספר. לא לא אתן לו. שיבקש יפה. הוא חוצפן והוא ישלם על כל טיפה. מה הוא חושב אם הוא סטודנט בטכניון מותר לו להתפרץ ככה? הוא לא יקבל ממני כלום. יכולתי לתת לו את הטכנאי הזה הוא היה מתקן ב300 שח. עכשיו שילך לחפש את החברים שלו. אבל בינתיים הגג דולף. לא נורא הוא ישלם על כל טיפה.

הוא הלך לדבר עם השכן. על מה? רק אלוהים יודע. אל תהיה טוב על חשבוני. כבר ראיתי את השכן הזה. הוא מדבר ומדבר ולא נותן לאיש לדבר. וכך היה עם השכן כך היה גם עם השכנה הזקנה מוועד הבית שאומרת שהיא לא ועד בית. עם כולם הוא ניסה לדבר. שתוק כבר שתוק כבר. באת לדקה אל תחולל לי כאן מהומות. בלעדיך אני מסתדרת מצוין.  את הבעל בית של השכן אני מכירה. זוועה של בנאדם. הוא גר בירושלים. כדי לטפל בדליפה הוא צריך לבוא מירושלים כך אמר השכן. שיבוא מירושלים. לא עניין שלי. עניין שלי הוא רק שהם גורמים לי נזק והם ישלמו על זה.

 

ולמה הבן בא מרחובות? לא בשביל לראות אותי חלילה. זה כיוון שאחד השכנים (נחשו מי) הודיע שהוא יקח את החתולה שלנו לצער בעלי חיים. זה משום שהיא משתינה בחדר המדרגות, דבר שהוא בהחלט לא נעים אך גם לחתולים יש זכויות. חשבתי שעניין ההשתנה הוא נושא לווטרינר שכן חתול נורמאלי משתין בארגז חול או בחוץ. אז הבן לקח את החתולה לוטרינר עשה לה בדיקת שתן ונמצא שהיא סובלת מדלקת ויש לה שתן מאוד בסיסי ph9. אז צריך לתת לה אנטיביוטיקה ולתת לה אוכל מיוחד. אבל מה אני נוסעת לחול ולא אוכל לתת לה את כל מנת האנטיביוטיקה. מי יתן לה? ההוא מרחובות לא יכול. יש לו בחינות, יש לו עבודה, יש לו בת זוג. גם סוסון לא יכול. מאמינה יותר לסוסון. הוא מוגבל. אולי הוא לא יזכור והוא יהיה לבד בבית. אולי ירצה לנסוע לאיזה מקום. בקיצר אף אחד לא רוצה לעזור אף אחד לא יכול לעזור. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/7/2018 18:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיטורים


כנראה שהבלוג הזה קיים בשביל לקטר. איפה אוציא את מה שמצטבר?

ובכן הימים האלה הם לא ככ איאיאי. 

היום למשל העוזרת לא באה. דווקא.

כל השבוע וחצי האחרונים היה כאן בלגן גדול. החלפתי את המדיח ואני לגמרי לא בטוחה שהייתי צריכה להחליף אותו. הוא הפסיק לעבוד ויצאו ממנו מים. אחר כך הסתבר שהצינור שמנקז הלך. אז יכול להיות שהוא לא עבד טוב בגלל שלא נכנסו אליו מספיק מים. אבל בינתיים פיניתי אותו וקניתי חדש והצינור הדפוק הזה נשאר וצריך להחליפו. 

באמת אין לי זמן לכל הדברים האלה. אני נוסעת עם המקהלה לחול ודוקא עכשיו הכל קורה. החלפת המדיח היתה מכה שלא כתובה בתורה וזה עוד לא נגמר. הייתי צריכה לחכות שבוע שיביאו לי אותו. אחרי שהביאו לי אותו הייתי צריכה לחכות עוד שבוע שיתקינו לי אותו ואז הופיע איזה בחור צעיר בלי ציוד. אני לא אמור לתקן לך צנרת כך הוא אמר פחות או יותר. אז בשביל מה הזמנתי אותך יכולתי כבר להתקין אותו לבד. להוציא מהאריזה גם אני יודעת. כן אבל את מאבדת את האחריות. קודם לכך שבכלל ביקשתי לתקן את נמדיח הקודם. הישן. אז אמרו לי שהטיימר הלך וכדאי לקנות חדש. באו שני מתקנים כל אחד מהם רצה למכור לי מדיח חדש. בסוף הלכתי לחנות מוכרת וגם נדפקתי ושוב אני בכלל לא בטוחה שהטיימר הלך. זה בעצם פרשת המדיח שלא הסתיימה. ואני לא יודעת אם תסתיים עד שאסע, בינתיים אשאיר ככה את סוסון לבד בלי מדיח ובלי עוזרת. ככה לחזור מארהב. הייתי עושה אחורה פנה לארהב אם הייתי במקומו. ושוב אני מבכה את המעשה הנואל אותו עשיתי בשנת תרפפו שחזרתי מארהב ורק חרא אני אוכלת פה. כן היום 17.7 . בדיוק היום.

כן ואני צריכה לעשות ביטוח לרכב וסיכומים בבית המשפט וככה לא בא לי בכלל לנסוע לחול.

יש עוד משהו? כן בסופש באה אלי החברה של הבן שלי. היא מרפאה בעיסוק והיא איבחנה משהו שלא משמח אותי בכלל. ותשאלו איפה הבן? לומד לומד ולומד. אין לי כוח כבר. 

טוב. איך נצא מזה אני לא יודעת

אגב, סוסון חזר הביתה מארהב וזה באסה בשבילו וגם המונדיאל הסתיים וזה גם כן באסה בשבילו. מצטערת שאני לא יכולה לשמח את הבנים שלי. הם גם לא משמחים אותי.

יהיה טוב.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/7/2018 10:42   בקטגוריות העיקר הבריאות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)