לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2021    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2021

טו באב 24/7 . טפו באב


אתמול ב12 בלילה זה התחיל. אולי לפני. לא נעשה מזה עניין. היום זה יום חדש. בוקר. אני במיטה. לא רוצה לחשוב על אתמול ולא רוצה לזכור את אתמול. יום חדש. שבת. מה טומן בחובו?
8:00 נזכרתי בשיר שעמדתי לבצע ולא בצעתי בגלל האירוע. השיר הוא someone like you של אדל. מתאים להיום. מזכיר שאהבה זה כואב. תודה לאל אני לא במצב שלה אך לא רחוק משם
8:30 הווטסאפ משתגע. לאחד מהמקהלה יש יומולדת. 
 9:00 קמתי. יש שידורים מהאולימפיאדה. סוסון כבר תפס לי את הספה. באסה
10:42 השעמום מתחיל. אני סיימתי את משחקי העיתון של אתמול, סוסון פרש לחדרו. עכשיו מה?
12:00 השתפר קצת המצברוח. הזמנתי עוד אנשים לחתונה 
13:00 הלכנו למסעדת הבוקרים, לא היה שם מקום, הלכנו לחבית, אחרי זה הלכנו לאורך החוף, נכנסתי למים, חזרנו הביתה ב18:00. דווקא היה בסדר בסופו של דבר
טלוויזיה ספורט חדשות האח הגדול הכוכב הבא ולישון
זהו. כך עבר טו באב. ואיפה הוא? עדיף לא לדבר. 
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/7/2021 07:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנות


להזמין אנשים זה הכי קשה. לפחות לי
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/7/2021 16:42  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/7/2021 20:31
 



הערב הגדול בחיי


טוב יש כבר הזמנות ואני מסתכלת ולא יודעת מה לעשות איתן. האווירה היא של קליימקס ואנטי קליימקס. קשה לי להסביר. כנראה שזה ההבדל בין דימיון ומציאות. אני מדמה שזה הולך להיות הערב הכי גדול בחיי. כמו שאמרה חברתי למקהלה סוף סוף קורה משהו טוב בחיים שלי. אני מדמה את עצמי עם שמלה מחכה לאורחים עומדת מתחת לחופה הכי יפה בעולם... ובעצם זהו. אולי אחרי הכל יזרקו אותנו לבריכה. ארצה. ארצה. המציאות לא ככ זוהרת. הכל עלוב למדי. המקום די עלוב ההזמנות די עלובות החופה די עלובה אני עצמי צולעת אבל זה כבר לא תלוי בהם. הבחור עצבני כל הזמן צועק ומתווכח. שרק לא יהיה מפח נפש. כמו שהיה לי בערב טעימות שנקעתי את הרגל. ראיתי אז את המקום. נחמד. לא משהו. שיהיה. אני פוחדת לבוא לשם עם פרצוף תשעה באב אבל צריך לזכור שזו אחת מהאופציות. אופציה אחת היא להרגיש שזה הערב הגדול בחיי אופציה שניה להרגיש עלבון צורב ביחס לכל. אולי יהיה משהו באמצע. צריך לקחת את זה בחשבון. לא את זה רציתי לרשום אבל זה מה יצא
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/7/2021 12:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/7/2021 09:12
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)