לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

היא לא נותנת לי מנוח.


אתמול הלכתי לים עם סוסון.

בלכתי כך בשלווה על חוף הים הזדעק הסלולארי.

מה הוא רוצה עכשיו?

הקטנצ'יק שנשאר בבית הודיע לי: הגיע לך משהו מבית המשפט.

לא שהופתעתי

מה הגיע?

היא פתחה לי תיק חדש עם בקשה לצו הגנה חדש

מה טענותיה הפעם?

שאני עוקבת אחריה ובולשת אחריה.

היא טוענת שאני מפעילה נגדה בלשים ומתקשרת אל בני משפחה בחו"ל לאיסוף מידע על אורחות חייה.

בנוסח הבקשה נרשם:

הנסיבות לפיהן דרוש מתן הצו במעמד צד אחד הינו הנזק הבלתי הפיך הנגרם למבקשת ולילדיה מידי רגע, החשש לחייהם והפחד הנורא בו הם נתונים לאור מעשי הבילוש וההתחקות אחר תנועותיהם ומעשיהם.....יודגש כי המשיבה חזרה ומטרידה את המבקשת בכך שהיא פונה לקרובי משפחה המתגוררים בחו"ל על מנת להתחקות ולבלוש אחר תנועות המבקשת ותנועות ילדיה....

כב' ביהמ"ש יתבקש לחייב את המשיבה בתשלום הוצאות בקשה זו לרבות שכ"ט עו"ד בצירוף מע"מ כחוק.... ולצוות על המשיבה להפקיד ערובה כספית בשיעור גבוה להבטחת הן קיומו של צו ההגנה והן להתנהגות טובה, הכל להבטחת שלומם של המוגנים.

היא גם חוזרת על הבקשה הקודמת בטענה שאני שולחת לה כל הזמן סמס מאיימים ומפרסמת אותה באינטרנט. היא צירפה שוב את תצלומי הבלוג הקודם ובאה בטענות ליח' הסיוע המגשרת שלא קראה את החומר. ובכך תירצה את אי הופעתה...

 

נראה לי שאני צריכה להוציא צו הגנה....

  

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/8/2006 07:32   בקטגוריות מלחמת חכמי חלם  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/9/2006 22:53
 



שקר בפרסום


אודותינו

 

מכון "לא חשוב" הוקם בשנת 1978 ומתמחה במתן פתרונות ללקויי ראיה . לצוות המכון יש ידע מעמיק בתחום והתמחות בטכנולוגית מכשור הראיה, המבוססים על לימודים בחו"ל וניסיון של שנים במתן מענה למגוון בעיות הראיה.

 

המכון מציע את מיטב מכשירי הראיה והציוד הנלווה הקיימים בשוק, ומספק שירותי מעבדה ללקוחות בכל רחבי הארץ תוך מתן שירות אישי ומסור לכל לקוח. מכוננו הוא אחד מבין רשת של שישה סניפים הפרושים ברחבי הארץ.

 

 

 

את הדברים האלה העתקתי מתוך האתר שלה.

רק שעיני צדה כמה פרטים שכדאי להתמקד עליהם.

 

1. 1978 - בשנת 1978 היא היתה בכלל חיילת. חיילת שעתידה לא היה ברור לה כלל. היא היתה רחוקה כרחוק מזרח ממערב בעיסוק באופטיקה. את הכשרתה באופטיקה היא רכשה בגרמניה כאשר נסעה לשם  ב-1980 עם חברה שהפך לבעלה הראשון. היא התחילה שם כמתקנת עדשות. לזה היא קוראת לימודים בחו"ל. ב-1982 היא חזרה ארצה לבדה וניסתה להקים כאן מכון אופטיקה. היא פתחה עסק לבדה ואף לקוח לא הגיע. כעבור זמן קצר היא סגרה את העסק.

כאשר התחתנה בשנית היא הקימה עם בעלה עסק אחר בשנת 1988.

הם התגרשו לפני שנתיים ואז העסק הזה התפצל. היא לקחה לעצמה סניף אותו הקימו ב-1997 והוא לקח לעצמו את כל היתר.

המכון עצמו הוכרז כעסק עצמאי בשנת 2003

אם להיות אמין היא יכולה יפה מאוד לכתוב שהיא הקימה את המכון בשנת 1988. זה יהיה מספיק יפה ומשכנע. אבל היא חייבת לשקר.

 

2. 6 סניפים - מאיפה יש לה 6 סניפים? ממתי יש לה 6 סניפים?

זה קצת מתחבר לסיפור האישי שלנו. כזכור היו לה 2 סניפים והיא מכרה אחד. אמרו שקשה לה לנהל 2 סניפים, זה רחוק, יש לה ילדים קטנים...אז עכשיו יש לה 6 ???? וואוו. היא לא סתם הידרה. היא הידרת על. ההידרה המיתולוגית היתה מצמיחה ראש אחד במקום זה שנכרת. ההידרה המוכרת לי הצמיחה 2 ואילו ההידרה הזאת מצמיחה 5...

רק איפה הסניפים שלה? היא לא נתנה רשימה....

המתחרים שלה רושמים את כל הסניפים שלהם. היא לא.

היא יכולה לרשום שיש לה 20 סניפים באותה דרך...

 

 

 

טוב זה לא כך. אין לה 6 סניפים. היא חלק מרשת בת 6 סניפים. ולמי שייכת הרשת???

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/8/2006 08:26   בקטגוריות העסק  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/9/2006 11:43
 



בצפר (שם זמני)


אחד מבני לומד בבצפר יוקרתי. אני חיה עם זה בשלום בד"כ ורק לפעמים לפעמים נזכרת כמה הרגשתי רע עם זה. אחרי הכל אני לא כזאת יוקרתית, לא עשירה, למה הבן שלי צריך ללמוד עם הסנובים הכי גדולים  ולמה אני צריכה לשלם שכר לימוד בגובה משכנתא ולמה ולמה ולמה.

 

היום אני כבר לא שואלת. הוא שם, הוא די מצליח, הוא די מסתדר שם, וקיבינימט הכל.

 

איך בכלל הגענו לזה?

 

זה התחיל לפני אולי 4 שנים. כשאמא באה אלי ואמרה כך בשקט. אני אתן לך 50,000 $ ותקני דירה בכרמל. איך זה נראה לך?

חייכתי לי במבוכה, אני לא יודעת אני אבדוק את זה....

זה היה פתח לבלאגן גדול גדול

אבל השאלה הראשונה שעלתה במוחי אם אני עוברת לכרמל איפה הילד ילמד?

לאן להעביר אותו? איך למזער את הנזקים מהמעבר?

ואז חשבתי לי שבבצפר עירוני רגיל יש חברה מגובשת שהוא יצטרך להשתלב בה וזה יהיה קשה.

אולי אשלח אותו לבצפר היוקרתי הזה שיש בו תלמידים מכל מיני מקומות....

...עכשיו הוא מתחיל את החטיבה, בעוד שבבצפר עירוני רגיל אוספים את כל הילדים מכל בתי הספר באיזור ומפזרים אותם בכיתות כאן מגיעים ילדים מכל מיני מקומות....כך שיהיו הרבה ילדים חדשים כמוהו...

כך הגיעו לביתי טופסי הרשמה לבצפר היוקרתי, ואני רוצה לומר שהם הגיעו לכולם בדואר, לא רק אלי באופן ספציפי.

ביד רועדת התחלתי למלא אותם...מה כבר יכול לקרות...

ביד עוד יותר רועדת נסעתי למסור אותם. מה כבר יכול לקרות. אולי הוא בכלל לא יתקבל לשם. לא כל אחד יכול ללמוד שם. עושים לשם מבחני קבלה. מישהו אמר פסיכומטרי? אז כך, כן בערך. יש גם ראיון אישי.

הוא התקבל.

ועכשיו מה? הוא ילך לשם בכלל? אני בכלל עוברת לכרמל? מה הוא רוצה?

את הבלאגן שהיה לי במוח קשה לתאר.

עד פתיחת שנת הלימודים לא ידעתי לאן הוא הולך. לבצפר היוקרתי או לחטיבת הביניים שבעירינו. לא היה אחד שלא שאלתי אותו. וכמספר האנשים מספר התשובות. רשמתי לי רשימות יתרונות וחסרונות וככל שרשמתי יותר הייתי מבולבלת יותר.

בסוף החלטתי: הילד יחליט.

נפגשנו עם המחנכת בבצפר היוקרתי

נפגשנו עם המחנכת בחטיבה המקומית

הילד הלך לגיבושון בבצפר היוקרתי

הילד הלך לגיבושון בחטיבה המקומית

והילד החליט: בצפר יוקרתי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/8/2006 08:48   בקטגוריות בית ספר, הדירה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/8/2006 09:09
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)