לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שיחות עם אמא.


בעבר הלא רחוק אמא נהגה להזמין אותי לארוחת בוקר של יום שני ואני נהגתי לבוא.

השיחות התנהלו על מי מנוחות אבל כמה ארס היה בהן...

השיחה הבאה התנהלה מתי שהוא אחרי זה, אבל יכלה להתנהל בכל זמן אחר, או שלא. אולי זה לא היה מקרה אלא חלק מריטואל קבוע בו אנחנו רבות, אני כועסת או היא, יש ברוגז, משלימים, בהתחלה חיוכים, אחכ בא הארס ואז בא שוב כעס וחוזר חלילה (איזה תרפיה אני עושה לעצמי כאן...).

 

20.5.05

 

אמא: אני תכננתי לי את החיים וטוב לי. אני מאושרת

אני: איך אני יכולתי לתכנן? קרה לי משהו לא מתוכנן. לבן שלי קרתה תאונה.

היא: גם לי קרתה תאונה

אני: יש קצת הבדל בין תאונה שעוברת אישה בת 70 ששוברת רגל ובין ילד שנופל בגיל 9 על הראש ועומד למות.

היא: כל אחד קרוב לעצמו

אני: במה התאונה שלך שינתה את חייך? זה פגע בכושר העבודה שלך?

היא: כן

אני: את בכלל עבדת?

היא: לא.

 

את הפרשנות תעשו בעצמכם. בהמשך אציג את הפרשנות שלי..

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/9/2006 08:19   בקטגוריות התאונה, היציאות של אמא  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/10/2006 00:40
 



יומולדת חגיגה נחמדת


לא חגגתי איתם יומולדת. לאט לאט הרגשתי איך המועקה עלי גוברת. כן, לאחל להם שנה טובה מבית המלון באופן מינורי זה דבר אחד, וזה די והותר. מה גם שאני במלון ולא אצלם בבית, וזאת משום שמישהי יותר חשובה ממני נמצאת איתם; לחגוג איתם יומולדת כאילו לא קרה כלום זה משהו אחר לגמרי. נמאס לי מה'כאילו לא קרה כלום' הזה. קרו דברים. אני לא יכולה להתעלם מהם. אני לא יכולה לעשות להם פאן כאשר אני ככ כועסת עליהם.

אזרתי אומץ והתקשרתי. אבא ענה

- אבא, אני לא יכולה לחגוג איתכם יומולדת. ניסיתי. אני לא יכולה, אני יותר מדי פגועה ממה שעשיתם לי.

הוא לא ענה לי. הוא מסר לי את אמא. אמרתי לה אותו הדבר.

- מה עשינו לך?

- את יודעת מה עשיתם לי.

- אבל מה? מה? אני רוצה לדעת מה?

- את באמת לא יודעת מה?

- לא אני לא יודעת.

- במלחמה

- לא אנחנו לא עשינו לך שום דבר, הדודה מגבעתיים ביקשה ממני לא לספר לך אז שאני אספר?

- למי את חייבת יותר לי או לדודה? אני בת שלך.

- אני לא אשמה שהיא החליטה לקבל את אחותך ואותך לא. היה לכם פעם איזה עניין והיא לא רצתה אותך ואת גם אמרת שאת מביאה חתול אז היא לא רצתה שתבואי אליה עם חתול

- יכולת להגיד לי את זה בדיוק. ולא לבוא אלי הביתה במלחמה ולספר לי כל מיני סיפורים ולהסתכל לי בעינים. יכולת לספר לי את זה ושאני לא אגלה זאת דרך גרמניה. ועוד אחרי שהיא ישבה לה בטח במרכז הארץ היא הגישה נגדי תביעה ואתם שותקים. מי סיפר לה שאני יודעת שהיא היתה במרכז?

- את פרסמת אותנו באינטרנט

- זה לא קשור. זוהי תביעה אחרת. היא טוענת שאני עוקבת ובולשת אחריה בשעה שאת זאת שפותחת את הפה. אם לא רצית שאדע שהיא במרכז למה סיפרת לדודה בגרמניה ואחכ את כועסת עליה שהיא מדברת? היה לך איזה הסכם עם הדודה בגבעתיים שאת לא מדברת. ואת כן דברת אז צריך לתבוע אותי על זה שדברת?

- את פרסמת אותנו באינטרנט. לכלכת עלינו. אני אפפעם לא לכלכתי עליך

- באמת!!! כל החיים את רק מדברת ומלכלכת עלי. מה ספרת עלי לכל החברות שלך? שאני לא עוזרת לך? ומה סיפרת לחברה שלי שהיא באה לצעוק עלי איך אני מתנהגת איתך זה לא לכלוך? תרגישי פעם אחת מה זה להיות מפורסמת לשמצה.

- דברים כאלה משאירים בבית

- באמת??? אם את עושה דברים שאת מתביישת בהם אני אפרסם ועוד איך. אני לא שומרת את סודותיך האפלים. אני אספר הכל.

 

בשלב זה אבא התערב ברקע. שם הוא גיבור - אני אמחוק אותך מהצוואה. את לא תקבלי כלום.

אני: אני לא בת ערובה של הצוואה שלך. כך אתה רוצה לחגוג יומולדת?

הוא: למה חזרת מארצות הברית?

אני: הייתי צריכה עזרה אחרי התאונה. אתם לא עזרתם לי כלום. רק לה אתם עזרתם.

אמא: לא עזרנו לה?

אני: בכלל לא. רק אתם כל הזמן עסוקים בלהסיע אותה ואת הילדים. רק ישנתם אצלה בבית כשהיא נסעה לחו"ל רק קניתם לה דירה, רק בניתם לה עסקים, רק שלחתם אותה למרכז הארץ להגן עליה ועל ילדיה מפני המלחמה ומה איתי? לא איכפת לכם שאמות. לא איכפת לכם שאני סובלת לא איכפת לכם ממני כלום אבל יומולדת אתם רוצים. חגיגות אתם רוצים. עזרה אתם רוצים. לא תקבלו את זה ממני. תראו איך אתם נראים. אמרתי לכם שנה טובה אתם כבר החלטתם שסלחתי לכם. ותראו מה קורה כשאני אומרת: לא רוצה לחגוג איתכם. אני חייבת לחגוג איתכם? מה זה חגיגה בכפיה? אחרת מה, תנשלו אותי מהירושה?

 

אמא התחילה לצעוק עליו: תעזוב כבר עם הירושה.

ואז דברנו קצת יותר בנחת

התחילה סיבוב חדש כמה היא בסדר וכמה היא לא אשמה ואני גם שיקרתי פעם למורה בבצפר ואני לא כזאת נקיית כפיים ובאמת היא היתה צריכה לסתום את הפה ולא לספר שום דבר לדודה בגרמניה.

- את לא מבינה את לא מבינה כלום אמא. היית צריכה לספר לי. הטעות שלך היא לא זה שסיפרת לדודה בגרמניה. הטעות שלך היא שלא סיפרת לי. על זה היית צריכה לבקש ממני סליחה. את לא מבינה כלום. ועכשיו ערב יום כיפור תעשי עם עצמך חשבון נפש נוקב. תסתכלי לעצמך בעיניים, אל תכחישי מעצמך שום דבר ורק אז תבואי לבקש ממני סליחה. כשבקשת הסליחה שלך תבוא מהלב אז אסלח לך. ואז נחגוג.

 

 

היו לנו כאן בשיחה עוד הרבה דברים שהועלו. הגענו רחוק עד גיל הגן, אבל הפוסט לא יסבול את זה. אולי הבלוג כן.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/9/2006 07:20   בקטגוריות יומולדת, ראש3, הדודה מגרמניה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/9/2006 01:49
 



החגיגות נגמרו.


היה שמח בתקופה האחרונה.

זה התחיל ביום חמישי 21.9 עם קוקה קולה לייב. שני הבנים הלכו לשם. אחד קנה כרטיס ואחד התפלח. ממש גאון. ממש ראוי להערצה על הרעיון שעלה במוחו. אחד חזר בלילה, אחד חזר בבוקר. אחד ברח מהגשם אחד נרטב עד העצם. שניהם אמרו שזו היתה חוויה בלתי נשכחת. חבל שצריך מלחמה כדי להביא דברים כאלה לחיפה. מגיע לנו יותר.

למחרת ערב ראש השנה נסענו למלון "חוף גיא" בטבריה.  את זה שחזר בבוקר היה קשה להעיר. אחלה מלון. מומלץ בחום. יש שם בריכה מיוחדת לאורחי המלון בלבד, יש שם חוף ים, יש שם פארק מים ראוי להתכבד לקהל הרחב וכמובן לאורחי המלון. בפארק יש בריכת גלים גדולה, 7 מגלשות מים 2 לילדים קטנים, 5 לילדים גדולים 2 מהן מפותלות, 2 קמיקזות ואחת לבנה חבל על הזמן קמיקזת על - נפילה חופשית כמעט 90 מעלות מגובה רב. וואוו. מפחיד. הבנים גלשו במגלשה הזאת כמובן. אני הסתפקתי במפותלות וגם כך הייתי עוף מוזר.

יש שם גם ספא מפואר למדי, ג'אקוזי חם, ג'אקוזי קר, מפל מים בריכת שחיה, חדר כושר כמובן וטיפולים. זה יותר מתאים לי לא?

אכלנו שם כמלוא הבטן. ארוחת ערב ראש השנה, ברביקיו בחוץ על שפת הכנרת בשרים על האש, ארוחת דגים טריים, ארוחות בוקר עשירות, כל ערב מופעים וריקודים...

יצאנו גם לטיול סביב הכנרת. נכנסנו לכורסי, פארק הירדן, בגשר אריק ירדנו לשחות בירדן, המשכנו לכנסיית כפר נחום האורתודוכסית זאת עם הכיפות הוורודות...

אתמול חגגתי יומולדת. בבוקר עדיין במלון, היה לנו check out מאוחר וחזרנו להשתעשע במתקני המלון, אחה"צ חזרנו הביתה, חגגתי עם הילדים בקניון והם קנו לי מתנות יפות, בערב חגגתי עם חבורת הזמר...

 

אבל דבר אחד העיב על הכל ולא נתן לי מנוח. בערב ראש השנה התקשרתי להורי לאחל שנה טובה. כן, אמא ביקשה סליחה וחשבתי שמן הראוי לסלוח, אחרי הכל היא ביקשה סליחה, ואתם יודעים מה זה בשביל פולניה לבקש סליחה. אבל לא. אני לא יכולה לסלוח. רוצה ולא יכולה. הרגשתי אחרי האיחולים האלה איך האנרגיות השליליות הולכות ומשתלטות עלי. לא אני לא יכולה לסלוח. לא יכולה לסלוח שהם שלחו את אחותי למרכז ולי אמרו שאין לי מה לפחד מהמלחמה, לא יכולה לסלוח שהם שיקרו לי. לא יכולה לסלוח על צו ההגנה שהיא הוציאה בשעה שכל פשעי הוא שאמא סיפרה לדודה והדודה סיפרה לי. כאילו אני אשמה שהגיעה אלי אינפורמציה שהם לא רצו שתגיע. אמנם אין משמעות לצו ההגנה הזה אך זה בכ"ז מעליב. והם לא אומרים לה שום דבר. לא .אני לא יכולה לסלוח על זה.

אני ככ מצטערת שאיחלתי להם שנה טובה. עכשיו הם חושבים שסלחתי. הם  חושבים שאפשר לעבור הלאה. הם רוצים לחגוג אתי היום יומולדת במסעדה...אני יודעת מה יקרה אם אחגוג אתם. הכל יחזור למצב "כאילו לא קרה כלום" והם ימשיכו לפגוע בי.

אני יודעת גם מה יקרה אם לא אחגוג. הם יתחילו לצרוח ולאיים.

 

מה אני עושה עכשיו?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/9/2006 08:10   בקטגוריות יומולדת, הדודה מגרמניה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/7/2009 10:09
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)