לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016

מרגש


מרגש לראות את כל הבאים להלוויה של פרס

מרגש לראות את אובמה נוחת עם פמליה של 80 איש

מרגש לראות את הנסיך צרלס 

מרגש לראות את הולנד את קמרון 

קלינטון נשיאת ליטא אבו מאזן רני רהב אאאוופס

אפשר לשנוא אותו אפשר לאהוב אותו אך אי אפשר להטיל ספק בגדולתו

בולטים בהעדרם חברי הכנסת הערבים

זוהי מכה מתחת לחגורה בנושא השלום

אולי זה ילמד את כל החולמים על שלום

שעוד ארוכה הדרך.

זהו מסר לכל ממשיכי דרכו

זהו המנהיגים מתפזרים כל אחד לארצו

פרס נשאר על ההר

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/9/2016 09:09   בקטגוריות אקטואליה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/10/2016 00:56
 



חגים


ראש השנה מתקרב ואני שוב בדילמה הנצחית והלא נעימה: איפה עושים את החג? 

ישנה אפשרות שסוסון יבלה את החג עם משפ׳ אביו. אבל הם לא הזמינו אותי

מנגד הקטן יכול לבלות עם משפחתה של חברתו. גם כן לא הוזמנתי.

לא נעים לי לא להיות מוזמנת לשום מקום.

סוסון אומר שהוא לא יסכים שהחייזר יבוא עם משפחתו גם אם אוזמן

הוא גם לא יסכים ללכת לחברתו של החייזר גם אם נוזמן.

טוב אם אני לא מוזמנת יש לי 2 אפשרויות. או לשבת לבד בחושך ולפזר את הילדים או כמו כל שנה ללכת למסעדה עם שניהם.

אני הייתי שמחה להיות מוזמנת..

אולי אני יכולה להזמין... אני כבר לא צעירה וחגיגות עושים אצל מבוגרים

רק האם אני מסוגלת לאסוף את כולם?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/9/2016 12:05   בקטגוריות ראש השנה, סוסון ים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/10/2016 01:05
 



פרס מת


פרס מת. האיש האלמותי הזה הלך לעולמו.

כמה בדיחות היו על אורך חייו...

ועד שהתקשורת תעשה מיש מש ממותו וחייו

ותפמפם לנו אותו עד מוות, כבר החלה בעצם

אני מכריזה על יום של אבל.

ולמרות שהיה איש שנוי במחלוקת ועבר תהפוכות בחייו.

יהי זכרו ברוך

*** 

התקשורת חוגגת. אני רוצה להיות נקיה. בלתי מושפעת

בפייסבוק יש כאלה שמנאצים בצורה בוטה. אל יהא חלקי עמהם.

הissue המרכזי של התקשורת: למה הערבים לא באים. אופנהיימר אומר שביבי אשם. אולי ראוי לציון הנושא הזה שכן פרס הקדיש את ימיו האחרונים לשלום אך הערבים לא שוכחים את ימיו כנץ. אבל לא היום.

ואני חושבת שהוא היה איש גדול שראוי לכל הכבוד הרב שרוחשים לו דיפלומטים זרים.

בארהב ירד הדגל לחצי התורן וזה בעצם אומר הכל. 

קשה לומר שמותו בא לו לפתע. אני כל הזמן חשבתי מה תעשה התקשורת כשהוא ימות.

אנא כבדו את המת. נכון הוא טעה בהרבה מקרים אבל זאת לא העת לדון בכך.

גם אל תגזימו.

***

מחר ההלויה. כבר מתחילים להגיע שועי עולם

קלינטון כבר כאן.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/9/2016 09:45   בקטגוריות אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/9/2016 08:09
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)