לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2021

יומן יומולדת


יום הולדת לי היום


רציתי לעשות סיכום שנה באותם אירועים שעשיתי רוח ולא סיפרתי איך הם הסתיימו אבל זה המון עבודה וספק אם יש לי זמן וחשק לעשות זאת. טוב נתחיל


1. פסח. זה היה מזמן מי זוכר אבל בסוף היינו אצלו


2. הזוג הזה. הכוונה לזוג שנהרג ברכבל באיטליה ובנם ניצל. לא תיארתי לעצמי שמאחורי הזוג היפה הזה יש כלכך הרבה כיעור. כיעור קיצוני. את הסאגה המכוערת הזאת התחילה גלי. פתאום היא אומרת לתקשורת לא נוותר על הילד. אה? מה? הוא שלך בכלל? לא היה שלך וגם עכשיו הוא לא שלך. הוא חי באיטליה נפצע באיטליה החלים באיטליה ואחרי שהחלים את מתעוררת. באמת תני לילד הזה מנוחה. הוא עבר מספיק. לא עבר זמן והילד נחטף. זוועה של סיפור. פשוט זוועה


3. החתונה. נו טוב ישרא החליט לעשות לי קונצים דווקא סביב החתונה. לא נורא. בסופו של דבר היה מקסים מקסים מקסים. לא באו הרבה אנשים אך מי שרציתי בא. היתה אווירה נהדרת. גם המקום לבש חג ונראה יפה. הוא נחשב לאחד המקומות היותר מוצלחים. אחרי האוכל כל הזקנים עזבו ונשארו רק הצעירים. יש לנו מזל שהבן שלי בחור מאוד חברותי והחברה נשארו לחגוג עד 2:30. רובם החברים הותיקים מהצפון. אז רקדנו שרנו קפצנו לבריכה גם שפחתכם הנאמנה קפצה. מובן שהבאנו בגדי ים ונעלי אצבע . הוא כמובן בא לחתונה.


4. ראש השנה. את ראש השנה ביליתי בבית בחברת בעלי לשעבר. הזמנתי אותו לארוחה ולרגע היינו כמו פעם. אין סיכוי שנהיה כמו פעם. אני במקום אחר הוא במקום אחר


5. יומולדת. אה זה היום. חגגתי איתו עם הפסנתר ועם אורחים. היה נהדר

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/9/2021 18:41   בקטגוריות הוא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/9/2021 16:35
 



רגע למעלה רגע למטה


בא לי לבכות. בא לי למות. אני מקווה שזה רגעי ויחלוף כמו שזה בא. אין לדעת. לא. לא אספר מה היה. קומדיה של טעויות. זה מה שהיה. מתכננים ככה יוצא הפוך. כל רגע אלוהים משנה את הדעה שלו עד שבסוף זה נגמר במפח נפש. אולי יהיה שינוי קיצוני היום אבל היום זה יום חדש. מזל חדש. 


זהו. נרגעתי? לא יודעת. עכשיו עצוב לי. אולי זה ישתנה. כמו אתמול. פסגות ותהומות. כמו מזג האוויר באביב. רק בסוף הוא מתיישר ונהיה קיץ. אבל אתמול זה נגמר בחורף. עכשיו סתיו. היום הראשון של הסתיו. הסתיו הוא לא כזה הפכפך. אני מקווה שהכל יסתדר בסוף כמו שאנחנו יודעים



ובאמת הכל הסתדר

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/9/2021 06:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/9/2021 16:40
 



טסטינג 3 4


טוב. נכנסתי מהנייד. לא הכל עובד

עכשיו 12:30 כן

תודה לג׳ואנה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/9/2021 08:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)