לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בן 18, מהמרכז.. לא יותר מדי שנון, לא יותר מדי חכם, לא יותר מדי יפה (או שכן?), ובטח לא יותר מדי מעניין... ובכל זאת, אנשים נכנסים לפה... גם אני לא מבין למה :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

סיפור חיי...


חזרתי לכתוב..


מה שהיה פסקה רומנטית להפליא שמתישהוא בעבר כתבתי בכזה רגש וכוח, הפך בימים האחרונים לסיפור קצר, בן 3 עמודים בנתיים, שממשיך להתמלא בקורות חיים של ילד שלא נמאס לו.. חח ולא נמאס לי..


המוזה חזרה אלי, בדמותה של ילדה מדהימה שגרה עשרים דקות הליכה ממני.. ילדה שעוד משאירה אותי שפוי איכשהוא, רק השם יודע איך ( ..."אבלל אני חמודההה!!".. אחח בייבי...אם רק ידעת כמה...)...אני יושב וממלא שורות ריקות על גבי שורות ריקות במילים שלפני רק חודשיים יכלתי לחלום עליהם, יכלתי לקוות להם, אבל עכשיו? כאילו כלום, כאילו אני חיים נחמן ביאליק *הגזמה*, כאילו מאז ומעולם אני כותב את קורות חיי במשלב גבוה ובצורה ש.. ש... משקפת את מה שאני מרגיש מכל אספקט בחיים המבאסים האלה...


בנתיים זה לא יגיע לפה, אולי קטעים קצרים, וגם זה בספק... אבל רק הידיעה שאני קורא משהו, שכתוב בו עליי ועל מה שעבר עליי בחצי שנה (בערך) האחרונה, מנקודת מבט שלי, ומזווית הראייה שלי, משאיר אותי גאה ברמה שתקפיץ לי בכמה ס"מ טובים את האגו, אבל תוריד אותו בחצי כמות כשהיא תשלח את המצפון שלי חזרה הביתה, גם ככה הוא לא תפקד כמו שצריך במקרים מסוימים (אף אחד לא אמר שאני גאה בכל מה שעשיתי... בטח שלא אני)


מי יודע, אולי משהו כן ייצא ממני


אני יודע שאני צריך לפרט ולהמשיך, אבל לא עכשיו, לא ככה.. מבטיח מחר (סעמק כבר 5, וכולי מת פה )...


וואלה בייבי, תרגישי טוב.. מקווה שאת בסדר יפה שלי :P

וכן, את עושה לי חיים קשים

וכן, את אחד האתגרים היותר קשים שעברתי (אתגרים זה בריא, לא?)


וכן, את שונה מכל הבנות שהכרתי


אבל איפהשהוא, איפהשהוא את כמו מלאכית שומרת.. רק שמרי עליי, כן? ;)




אין לי שמץ של מושג איפה זה, רק שזה בישראל חח.. אבל תמונה חזקה, תודו, עוד אחת שמצאתי שהיא של גלעד בן ארי, הבן אדם פשוט תותח על.. פשוט מגביר לך את החשק ללכת לראות איזה שקיעה בים (רצוי לא לבד :P) :




עריכה מאוחרת:

קחו.. אחותי צילמה אותי.. אז אמרתי שנעלה את זה, למה לא...


נכתב על ידי , 5/3/2007 04:44   בקטגוריות סיפרותי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מי המציא את המילה אהבה? ב-10/3/2007 14:51



כינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה




8,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצלצילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצלצילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)