לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם בלוג


חיים של סתם אדם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

עובר בראש לעיתים


*בבקשה תצביעו לימין: הליכוד ביתנו, עוצמה לישראל והבית היהודי כל שאר המפלגות האחרות לא רלוונטיות או עלולות לסכן את המדינה הישראלית יהודית ולגרום לערבים לשלוט כאן בעזרת מרצ- לא יהיה צבא שיגן עלינו, הערבים הם מכה מבחינות גניבות במדינה , ברגע שהם יכנסו יותר לישראל יהיה פה אסון.


כל השוהים בלתי חוקיים כגון דרום תל אביב מסכנים אותנו ממחלות, אונס, פשע , צפיפות.. אם לא היה פה את בעיית הערבים והפליטים המדינה שלנו הייתה במצב מצוין לדעתי. 


*שיחות ו-SMS ממופז,ביבי ,שלי,מרץ,שס- הם הצקה בחסות החוק !! שנענה להם ונכנס למאגר שלהם או הם ידעו איך לשכנע אותנו,מעט מזה הולך לסקרים. יש אנשים שמקבלים הרבה הודעות מאותו גורם ואפילו בשעות לא נוחות כמו 2 בלילה או 6 בבוקר - הגזימו!!


* כל תיקון פשוט נדרש לשלם הרבה , חייבים לדעת לתקן בעצמנו דברים בסיסים ( נורה,תריס,ברז,מקרר) לעומת זאת חשמל(חוץ מלהרים להוריד מפסקים),שקעים עדיף לא לגעת ולא לנסות לשחק.. התוצאות יכולות להיות רעות ופוגעניות ...


*החזירים האלה  מקבלים משכורת-עושים מצווה כחלק מהשעות עבודה- אבל חיים על תרומות .


*איך יוצא שכל הזמן אנשים מתחשמלים - מה לא מבינים שאסור לטפס על עמודים וגם מי שמטפס ועובד איפה הראש שלו וכללי זהירות ?


*תאונות הדרכים הפכו למכת מדינה,חייבים ללכת לקורסי שטח,נהיגה מונעת, ת'בנאים אקלים שונים,תיקון רכב בסיסי כדי למזער נזקים עתיידים שעלולים להתרחש, כי לא הכל תלוי בנו אלה בעיקר בעברייני הכביש ,למרות זאת הגורל יקבע תמתרחש. הולכי הרגל לאחרונה הכי פגיעים הכי נהרגים בעיקר בציר המוות בפ"ת- חייבים לעשות לזה סוף!


*אופנוע זה מסוכן, אני חושב שרק לאוהבי אקסטרים,חסכון בדלק,חניה =זה נחוץ. יצא לי לסוע כמה פעמים בלית ברירה


* השנה עונת הכדורסל  - לעניות דעתי יש  בה שיפור ניכר ברמה ובשיוויון הליגה - מכבי לא מה שהייתה פעם , לא מאיימת ואפשר לחסלה בסיום העונה במשחק האליפות.


*שירות לקוחות של חברות החדשות בסלולר איום , מצד שני הישנות עושקות יותר כסף ופה בוחרים יקר לעומת שירות לקוחות כרגע למרות גלי הנטישה.


*הספורט בישראל מאוד חלש לעומת העולם- רואים זאת בביטוי של 0 מדליות- לא משנה כמה קרובים היינו בשייט או בכל תחום אחר מבחן התוצאה הכי רלוונטי- אולימפיאדה איומה לייצוג של ישראל.


*לדידי בבחירות ה הציונות וגוש הימין ינצח שוב (למרות שהם אנטי כלכלים לאזרח) בכל שאר התחומים פחות או יותר הם בכיוון הנכון.


*אי אפשר לתקן אבלות של שנים בכל המדינה.


*גיוס לכולם לעולם לא יתקיים ויהיו מלחמות אחים עם החרדים במקום עם הערבים השונאים אותנו.


*מי שחושב שיהיה שלום חיי באשליות רוב הערבים בארץ שונאים אותנו בתוך תוכם (גם אם לא מבטאים זאת).


*מלחמה עם אירן יכולה להיות מאוד בעייתית התוצאות יכולות להיות בלתי הפיכות ולא ניתן לחזות את כוחם הכל יכול להיות ( ישראל או אירן אחת תושמד עם פצצה אטומית בסופו של דבר ).


 *יש הרבה תפקידים בצה"ל שלא מוערכים ( כמו חיילי כיפת ברזל שישנים בשטח ללא תנאים מינמלים ) ועוד.


*עם כל הכבוד לשואה זוכרים,משתתפים באירועים אבל מותר לצחוק ( לא בהקצנה ) אבל אנחנו במאה 21 כמו שצוחקים על בדיחות של יהודים


*בתחנה  כלשהי ראיתי בעל חנות מדבר עם הפליפנית ואז אחרי שהיא לא רוצה להעלות אליו (לא יודע לשם מה ) הוא ניסה לחתוף לה תשקית ולא הצליח אז ויתר וחזר לחנות.. כעבור דקותים הפיליפינית עלתה ביחד איתי בתחנה. כל הנסיעה ראיתי את שערה, היא ישבה מקדימה וצפיתי איך הכרטיסן יושב לידה בודק אותה לוקח לה מסמך עומד מעליה במבט מאיים ומדבר ומדבר .. לאט לאט זה לא היה מוצא חן בעיני שהוא כל  הזמן רוכן מעליה כי מה כבר הוא יכול לדבר איתה שעות ולחזור למקום ושוב ללכת לדבר. בסוף שהיא ירדה מהאוטובוס התגלתה הפאדיחה שזו לא היא! נבהלתי על לא כלום שהוא מטריד אותה יותר מידי .( באמת חשבתי לגשת באותן דקות לבדוק מה הוא חופר לה ומאיים עליה מלמעלה). (לא חושב שהצלחתי להסביר את הסיפור כהוגן, אני לא כשרוני בכתיבה, בינונני למדי  )


*לגבי אלימות בצה"ל זה חמור, הנה עכשיו אני קורא על מפקדים שהרביצו לחיילים שהיו בעיינים מכוסות וזה דורש עונש. אבל לדעתי מכות פשוטות של דרבון וצחוקים קלים מותרים ונדרשים שהחיילים לא יהיו מרגרינה.


*הביאו מכות לקוף- למרות שהוא אחד המצחיקים אחרי שהוא יוצא נגד כל העולם ובמיוחד נגד ישראל מגיע לו קצת שילמד לא להגזים בשנא של כל דבר כמעט שקשור לישראל. (לא זוכר על מה נאמר משפט זה )


*שוב כל עוד יאיר-ציפי-חלי לא מצטרפים אחד לשני המפלגה הנכונה תמשיך להנהיג אותנו כי אין משהו אחר יותר טוב באופק.


*שגרה חייבים לשבור-קשה  ומשעמם כל הזמן לבצע אותן פעולות בנאליות ביומיום.


*פייסבוק יוצר לנו אשליה שנעים לחיות בא אבל אסור להכנס לתוכה יתר על המידה.


*איך בא לי לראות סרטי אסקימו לימון של פעם,היו זמנים יפים מצחיקים שהיינו קטנים !


*עם הטכנולוגיות של היום-צמחים,צמחי מרפא,ניתוח,דיקור,ספורט,מזון,תרגילים, מכשירים מיוחדים ניתן לרפא  כמעט כל מחלה פיזית או נפשית גם לחלק מסוגי הסרטן יש האומרים שיש טיפול .


*ארגון מסוים שהייתי חבר בו שלח לי שאלונים בדואר 4 פעמים עד שאני יענה לו "כאילו אני חייב " עניתי כי יש לו השפעה בכל זאת על עתידי.


*נמרד הראל עושה קסמים-היפנוזה-סוגיסטיות ,על ידי עריכה ועוד כמה דברים עושה טלויזיה נחמדה , אחד הטריקים שעליתי עליו זה שהוא כאילו הדביק לעץ מספר שהבחורה חשבה עליו אבל לא באמת המספר הופיע כשהיא חשבה אלה אחרי שסיימו תקטע צילמו שוב תעץ עם מספר מודבק


יש לו לוחות,דפים וכלים מיוחדים שאם יודעים איך להפעיל אותם עושים שואו בלי שהקהל יבין מה הולך ושעובדים עליו.


*כלבוטק אחלה תוכנית הבעיה שהם לא מודיעים מה קורה לפושעים אחר כך .כמעט לא מגישים תביעות ולא תופסים את העבריינים ( יש פושעים שמופיעים לאורך שנים בתוכניות,בטח בשביל רייטינג שנראה עד כמה אותם עבריינים מסוכנים).


*אין לי כוח לזה עכשיו אבל אני יודע שאני חייב וכמו כל ילד ממושמע בסופו של דבר אני יסיים תמטלה ואנסה להשיג את המטרה על הצד הטוב ביותר.


*מצאתי זמן לא להוציא אותה מהראש,זה לא שיצא לנו לדבר הרבה, לא יודע איך בכלל נכנסה לפינה החמה הזאת ועוד אחרי אה ודה שהיה עם אחרת.


כנראה הלב מחליט, הפשטות, האמונה, החיוך, המילים של ההגנה על האחר, היכולת של השילוב בחיים כל זה ביחד נתן תפוש להאמין שאולי זאת האחת מבלי אפילו לדבר איתה או להגיד שעל ליבי לאחרונה ממש, נחיה ונראה מה יקרה להבא למרות המרחק המבדיל, שיהיה לי המון הצלחה איתה .


 


 


לילה טוב עוברים ושבים

נכתב על ידי plmx , 19/1/2013 23:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של plmx ב-27/1/2013 01:46




כינוי:  plmx

בן: 36






קוראים אותי
5,346
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לplmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על plmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)