לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

סיגריה.


חיכיתי לחבר ועישנתי בפארק לא רחוק מהבית סידרתי את השיער שנכנס לעיניים,

נראתי רגוע אבל הציק לי שהוא מאחר. אני זוכר איך אותה אישה שהסתכלה עלי כמה

רגעים עד שהיא זיהתה אותי, וגם אני בלי משקפיים יכולתי לראות שזאת אמא שלי.

היא הייתה מאוכזבת המומה אפילו שהבן הקטן שלה שלפני מצמוץ בעיניה מצץ מוצץ

עכשיו שואף עשן כמו איזה פועל נמל. אני חושב שהיא יותר התאכזבה שהתבגרתי מזה שעישנתי.

ועכשיו אני כבר זקן עם חצי קרחת מדליק אחת, נראה שזאת אותה אחת שעישנתי לפני כן

בצעירותי אבל הטעם של זאת שונה. ואני מת שאמא שלי תעבור פה שוב ותראה אותי ותתאכזב

או משהו, כל דבר, אבל לאף אחד כבר לא אכפת מאיזה זקן משתעל שמעשן,

וגם ככה זה לא אותו הדבר הריגוש שבדבר נעלם מזמן, התאדה בעשן.

 

 



 

 

נכתב על ידי , 24/11/2008 23:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של z`Z`z~ G0stav0 ~z`Z`z ב-5/12/2008 02:12



9,951
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHolden. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Holden. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)