לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להוציא רגשות


No one knows...

כינוי:  Israeli_Freak

בן: 35

ICQ: 160471561 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007

פוסט קצרצר


המממ...

סתם עולה לי מחשבה בראש...

על השחיטות במדינה... ראש הממשלה... שר האוצר... על נשיא המדינה...

וחשבתי לעצמי...

 

יכול להיות שכל האנשים שכותבים, מדברים ומבקרים אותם... יכול להיות שהם צדיקים בסדום?!

אישית... לא נראה לי... ממש לא....

 

אז אנשים... אני יודע שאתם נורא אוהבים להשמיע את דעתכם... ונורא אוהבים להיראות בעניינים וחכמים ולנהל דיונים...

 

אני יודע.. ראש הממשלה, שר האוצר, נשיא המדינה... ועוד רבים ו"טובים" אולי לא עושים את התפקיד כמו שצריך... אולי כן צריך לבקר אותם כל הזמן....

 

אבל תעשו קודם חשבון עם עצמכם... תראו אולי אתם עושים את אותם דברים בדיוק.... פשוט בסדר גודל קטן יותר? או אולי זה בגלל שאתם לא בעיתונים וחשופים לתקשורת כל הזמן?

יש מצב אתם חושבים?

 

לי אישית נראה שכן...

 

נ.ב.

אני יודע אני לא טלית שכולה תכלת... ותאמינו לי שאני עושה עם עצמי חשבון כל יום... ולרוב אני יוצא מופסד... תתחילו גם אתם אולי תמצאו דברים מעניינים....

נכתב על ידי Israeli_Freak , 26/4/2007 00:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIsraeli_Freak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Israeli_Freak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)