לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog =)


את הדברים האמיתיים, לא רואים בעיינים, מרגישים ב-ל-ב!

Avatarכינוי:  Viki :)

בת: 31

ICQ: 329429047 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פרו!!


גם לי יש פרו D:

כמו לכל ישרא XD

מגניב.. [=


ממ.. אני די בתקופה עמוסה של לימודים ובכלל.

לא הלכתי כבר איזה שבועיים לטניס, הייתם מאמינים? O=, כן, גם אני לא מאמינה..

או שהייתי חולה, או שסתם הייתי עייפה.. או שהיה לי שבוע עמוס בגלל הלימודים \=. אני מנסה לקחת הכל בשלווה ולהרגע. (לא שאני מצליחה בזה ממש, אבל שיהיה)

היום יש לי מעט זמן פנוי אז אני אלך לטניס, למרות שעדיין המצב הכללי שלי לא משהו (אני במחזור.. בעע :S)

 

טוב זהו, נתראה בשמחות..

אה ועוד משהו, אמור להיות לנו טיול שנתי, מעניין מתי יחליטו לעשות לנו אותו.. הלוואי שיהיה בקרוב מאוד.

* יש לי עוד כמה ימים יום הולדת ב-1.1.. הזמן עבר מזה מהר ><'

 

 

נכתב על ידי Viki :) , 27/12/2007 14:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנוכה שמח! D:


חג שמח לכם =]

 

סוף סוף יש חופש אחרי חודשיים ברצף של למידה. אפילו יום אחד של שביתה, או משהו לא היה לנו \=.

לא נורא, העיקר עכשיו חופש!!! (אפילו שזה כולה שבוע, ובטוח זה יעבור בצ'יק)

אני בעננים מזה, הכי שמחה שיש (:

 

חופש! D:


ראיתי אתמול את הסרט "החוש השישי" אחרי מלא זמן שרציתי לראות אותו במלואו. איזה סרט מדהים! ממליצה בחום.

חח יום שלישי אני הולכת לפסטיגל >< , כל שנה אני הולכת P:

יוו איזה מזג האויר מעצבן, כל כך קר, גשם, רוחות. איזה באסה, אין טניס בגלל זה! =\

אני מקווה יום ראשון מזג האויר ישתפר!

טוב אז זהו..

 

ביי! תהנווו מהחופש אמיגוס.


 

שאלון נחמד שאהבתי. נלקח מהבלוג הזה-  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=469895

 

[  ] יש לך חבר.

[X] את אוהבת מוזיקה.

[X] יש לך חדר משלך.

[X] יש לך פלאפון.

[X] יש לך אמפי3 / אייפוד.

[X] ההורים שלך עדיין נשואים.

[X] יש לך יותר מחברה טובה אחת.

[  ] יש לך בריכת שחיה / ז'קוזי בחצר האחורית.

[X] את מתלבשת איך שבא לך.

[X  ] את נפגשת עם חברים יותר מפעם בשבוע.

[X] יש לך מחשב בחדר.

[ X] אף פעם לא הרביצו לך.

[X] החדר שלך לא קטן מדי לדעתך.

[X] את מקבלת דמי כיס / משכורת.

[ ] יש לך אוסף של משהו נורמלי.

[X] את לפעמים מצפה ללכת לבית ספר / עבודה.

[X] את לא רוצה להיות אף אחת אחרת.

[X] את עושה משהו אחרי שעות בית ספר.

[  ] יש בבעלותך מכונית.

[X] את לא רבה עם אמא שלך בדרך כלל.

[ ] את שלמה עם איך שאת נראית.

[ X] אין לך ציונים גרועים.

[X] יש לך חברים.

[  ] את מודעת לכל מה שקורה בעולם.

[X] אכפת לך מאנשים.

[X] את יודעת יותר משפה אחת.

[ ] יש לך חיית מחמד.

[X] את יודעת את המילים ליותר מ- 5 שירים.

[X] אין לך אויבים רציניים.

[X] את בדרך כלל בן אדם נחמד.

 

סך הכל- 23

 

עכשיו, תכפילי ב- 3, והסכום הוא האחוזים ששווה לך לחיות את החיים שלך.

69% ששווה לי לחיות את חיי. XD

אוי לא, עכשיו אני אלך להתאבד.. חח סתם.

שאלון מוזרר!

 

 

נכתב על ידי Viki :) , 7/12/2007 15:04  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,017
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לViki :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Viki :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)