לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Punk's Attack


זה בלוג דפוק ומגעיל

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 193024248 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

קעקועים שאני עושה


אני עושה קעקועים לליליה ולאלכס ויצא דיי נחמד והיה כיף

אז אני שם תמונות של הקעקועים שאני עשיתי לבד

 

אני עושה לליליה:

וזה מה שיצא:

וזה כבר לאלכס:

סתם תמונה:

 

וזה מה שיצא אצל אלכס:

 


 ועכשיו תגידו מה אתם/ן חושבים על זה?

חייה או לא?

נכתב על ידי , 24/6/2007 12:03  
9601 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל{{igaruk}} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על {{igaruk}} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)