לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זה שאין לו שאיפה להיות מאושר יותר, הוא המאושר באדם. :] ציניות היא פילפל. אוליביה תספק לכם פילפל.

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 221096457 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

הם.


שניהם ישבו דרוכים בחדר המצחין.

קירותיו הקלופים והאבק העלו אימת-מה בליבם הצעיר. החליפו מבטים מהוססים מספר, ובחנו זה את זו במורת רוח.

היא הביטה בו, שפתיה קפוצות ומהודקות וידיה שלובות על חזיה הכפוף. צמד גומותיה היבהב בלחייה ושערה הערמוני נפשך כאשד על גבה הכואב.

הוא בחן אותה קלות, מהוסס. חבק בידיו את כתפיו כמי שמבקש לגונן על עצמו, כמי שמתחנן ולו למעט מחילה. המיטה תחת ישבנו חרקה קימעה.

ושוב, עיניהם התוהות נפגשו.

משב רוח שרק מן החלון בקול מאיים. היא נבהלה, השפילה ראשה והניחה לעיניה לדמוע מבלי להוציא הגה קט מפיה.

והוא, הוא בהה בה בעצב. עיניו החומות טיילו על גבה השדוף.

"כמה -", קולו הבקיע את הדממה וצימרר את גופם של שני הצעירים. "כמה, כמה איום ונורא".

"כן, לורי, לפחות אנו מכירים זה את זו דיו כדי לעבור זאת יחד".


הו, יש סוגים רבים של הכרות. אני מניחה שגם כאלה.


אני דיי המומה מהסיפור המחורבן הזה, מה נכנס בי? רגע אחד פוסט משעשע למדיי של בלוג קליל וזרובבלי, ורגע אחר סיפור על שני ברנשים שמכירים אחד את השני כמו פלוץ.

אני חייבת להתחיל לסתום את הפה.


אני תוהה למה ל"ישראבלוג - תראו איך אתם נראים" יש כלכך הרבה כניסות. אז נכון, אנשים יפיי-תואר מציגים את גופם בבלוג חביב והכל, אבל היי, בשביל מה יש את פלייבוי?!

בכל מקרה, אני אחת מהשוקיסטים שטרחו להיכנס לבלוג. כן, אני מודה, גם אני נשביתי בקסמו.

אני חייבת להעיר שיש שמה כמה בחורות שנראות כאילו הרגע הן זחלו החוצה ממכונת כביסה. לעומתן, יש כאלה שנראות כאילו הרגע דילגו החוצה מתצוגת אופנה ממילאנו.

 

מסקנה: אשלח את תמונותיי לשחיטה! (כן, ממש. השופטים ב"ישראבלוג - תראו איך אתם נראים" יחטפו התקף אפילפסיה).


הבא נבחן את הפעילים למיניהם. (אני ארד לזנות בשביל להצטופף איתם שם ברשימה הנכספת).

ישראבלוג - תראו איך אתם בלה בלה בלה.

ואח"כ זרובי-בובי - נו, מה הפלא. היא כלכך שנונה.

ובמקום האחרון בפעילים שמופיעים בדף הראשי של ישרא-פוזה, יש את אפרוח מרוט בגשמי השנהב. הבא ניכנס ונבדוק מה יש לאפרוחים מרוטים להציע לישרא-בלופרים תמימים.

הו, משעשע.

במקום האחרון ברשימת הפעילים בכללית יש את עיקר החדשות.

 

 

רק רגע, מישהו משלם לי על זה שאני פאקינג מלנקקת אותו סתם כך?!

אוה, לא, הם לא צריכים. הם גם ככה מ-קובלים מ-גניבים סופר דופר קולים. *מצהיבה מקנאה*

 

אז אני אחזור לי למחוז הבלוגים הנטושים. המחוז בהנהלתי ובפיקוחי ובו נוכחים אני, אנוכי, עצמי ונוע.

ואני יושבת הכי מקדימה באוטובוס הישרא-בלוגי, ואני עושה ברכות "חופש נעים" למחנכת שלי, ואני מתכננת ללמוד גיאו-פיזיקה באוניברסיטה, ולי יש משקפיים ממש ממש ממש עגולים, כאלה שלידם המשקפיים של סטיב ארקל מעויינים.

 



על מי אתה מסתכל, חתיכת שמוק?!

 

 

 

<למען האמת אני מגה-פקאצה קשוחה ואפלה עם המון צמידים בידיים ואודם אדום וגופיית תחרה ורדרדה. ואני לא ממש בקידמת האוטובוס, אלא אם המדריך בטיול הכיתתי חתיך. אבל בישרא בלוג העולם אחר ושונה ובכלל, ישרא בלוג זה עולם בפני עצמו. והעולם הזה, מאוד מאוד לא מחבב אותי ואת כת-הנטושים שלי. בוע.>

נכתב על ידי , 23/6/2006 16:02  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוליביה. :] ב-12/7/2006 01:37
 



לעזאזל.


למה המחשב שלי נגזל ממני?

סאמק, למה?!

כבר עידני עידנים שיש לו בעיות שגוזלות את מחשבי יחידי מחיקי.

אתמול המקלדת, היום העכבר, מחר עכברוש.

דיי! דיי לעצב!

 

אינלי את הפוטושופ עם המברשות והפונטים יקיריי החביבים. יש פה פוטושופ ידידותי ולא גס רוח, אבל עדיין, הוא לא זה!

וכיצד אעדכן את הרשימות בלי שאוכל לעצב אותן כראוי?

אוה, אני יודעת איך! התאבדות.


אני רוצה לעשות פוסטמונות. אבל אוה, לא, אי אפשר. המחשב הזה לא שמע על חיבור יאה של המצלמה המחורבנת לפוטושופ.


טוב, מפאת השיעמום שתוקף אותי, נוע, החלטתי לעזור לכם - לאזרחים התמימים ואובדיי העצות, כאלו שלא יודעים לשרוד כראוי. לא, לא פליטי ראליטי חמומי מוח כגון רודריגו.

לא, לא דיוות חסרי כל חוש-אופנה שגובל בטעם הטוב: כמוכן, מיכל אמדורסקי ודנה אינטרנשיונל.

לא, לא חוסר טאקט כזה של מרילין מנסון.

מדריך. המדריך השלם לאזרח אובד העצות.

 


 

 

הו, אני ספונטנית!!!

 

1) לעולם אל תצעד ברחוב עם תחתונים על ראשך כאשר לא גילחת את שיערות בית-השחי הרבות שלך והינך מושפע מכמויות רבות של אלכוהול ולבוש כוויקינגי.

הסיבה:

אנשים עלולים לחשוש מפניך. חשש רב. רב עד מאוד.

כיצד להימנע ממצב זה?:

פשוט לא להגיע למצב זה. רב תודות.

 

2) לעולם לעולם לעולם אל תצביע באצבעך על ערס ישראלי מצוי.

הסיבה:

אין להצביע באבצע ערומה על אנשים לבושים. הערס ימצא זאת כדבר בלתי ראוי להיעשות.

כיצד להימנע ממצב זה?:

להימנע מנטיות אובדניות.

 

3) לעולם, לעולמי עולמים, אל תמרח כמויות אדירות של איפור על דגיך.

הסיבה:

כי ככה, לעזאזל.

כיצד להימנע ממצב זה?:

להימנע מדגים.

 

4) לעולם אל תניח לשיעמום ולתשוקה לפושופך האבוד במחשב חסר אונים אחר להשתלט עליך. לעולם, ידידי.

הסיבה:

בוע.

כיצד להימנע ממצב זה?:

בוע.

 

5) לעולם אל תקפץ במקום נטול לבוש עם פיאה נוכרית ירוקה על ראשך בכיכר המדינה בעודך צועק וצווח את מילותיהן של שירים של מריה קארי.
הסיבה:

זהו דבר משעמם וחסר תכלית. מנסיון.

כיצד להימנע ממצב זה?:

אלוהים, מה איבדת בכיכר המדינה?


תכחישו כל קשר לפוסט הזה.

 

שלכם תמיד, גם במצבים קשים מאוד מאוד,

נוע.

נכתב על ידי , 22/6/2006 23:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוליביה. :] ב-31/8/2006 15:57
 



תשובות לשאלון השבועי


מה המאכל הכי אהוב עלייך?
הו, יש המוני המונים. אני שמנה בנפשי, אבל כלפי חוץ אני נמלה.

נו טוב.
אז ספגטי בולונג עם פרמזן ופיצה עם זיתים ירוקים וסטייק וכנפיים עם רוטב ברביקיו ולאפה גדולה עם מנה גדושה של פלאפל וחומוס ואין על פיתה עם שווארמה וסלט ירקות.
(הרשימה לא כוללת ממתקים וקינוחים ועוד המוני מיני מזון).

אבל שוקולד. הו, אלוהי השוקולדה. *מזילה ריר*

מה המאכל הכי שנוא עלייך?
ללא ספק - פיצה. (כן, בטח).
טוב, אז אני שונאת מאוד - אממ - אנשובי?
רגע, גם זה טעים.

הא! בשר נא! :]

לא,בעצם צ'יפס. אני שונאת צ'יפס. ואני רצינית.

איזה ממתק את הכי אוהבת?
רק רגע, זאת שאלה נורא נורא קשה. הו, גלגלי מוחי חורקים עקב מחשבה ממושכת.

פאקינג שוקולד.
שוקולד.

מה המאכל האחרון שאכלת?
שוקולדה. שוקולד קינדר, ביצת הפתעה חביבה ועסיסית. הייתי מתארת את מראיה החיצוני לולא טרפתי אותה בשנייה וחצי ומיד התפנתי להרכיב את הפאזל של 'דורימון'.

מה את אוהבת יותר - אוכל של אימא או אוכל ממסעדה?
אוכל של אמא.

במשפחה שלך נהוג לאכול ביחד או שכל אחד אוכל מתי שבא לו?
אני אוכלת עם המשפחה וגם מתי שבא לי, וגם מתי שלא בא לי. הו, אלוהי השומן.
(אני כלכך מדמיינת את פרצופיי מכריי המגחכים עכשיו. אני כלכך רזה).

האם את אוכלת בשר, טבעונית או צמחונית?
הכל. כל מה שאכיל, חוץ מבשר נא. (למען האמת לא טעמתי בשר נא).

יש מאכל מסויים שמזכיר לך דברים מהעבר?
הממ... שוקולד? P=
(מזכיר לי שזה בדיוק מה שאכלתי אתמול).

את מרבה לאכול אוכל בריא או ג’אנק פוד?
אוכל בריא.
טוב, אני אוכלת הרבה דברים, אבל אני כמעט ולא אוכלת ג'אנק פוד, חוץ מ - נניח, פיצה.

(היתרון היחידי שאני רואה במקדונלד'ס זה שהגלידה שלהם זולה כמו שקפקף בשוק הפשפשים וטעימה בין היתר. אולי זה כי ראיתי את "לאכול בגדול" פעמיים והושפעתי, אולי זה כי יש לי פאקינג רבע שכל בראש. ואני לא מהססת להשתמש בו).

איזה מעמד יש לאוכל בסדר העדיפויות שלך?
. אחרי הכל, ישנם מושיקו החתלתול, טיפוח חיצוני, בישום, מים ומוזיקה. אוכל זה לא כ-זה חשוב. זה רק תחביב.

(אני שנונה בערך כמו מצה).

נכתב על ידי , 22/6/2006 23:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוליביה. :] ב-23/6/2006 18:42
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא ו ל י ב י ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א ו ל י ב י ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)