לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I may be mad I may be blind I may be viciously unkind

כינוי:  עכברה אפורה

בת: 43

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

אני עייפה


קפצה עליי המוזה ובאמצע יום עבודה פתחתי דף של WORD
והתחלתי לכתוב.

ידעתי מה הבסיס,
אך הדמויות פשוט קרמו עור וגידים
כמו נכתבו מעצמם.

זה לא קרה לי הרבה זמן.
שהדמויות חיות אצלי בקצות האצבעות ורק מחכות להתפרץ החוצה.
ברגע שהתחלתי לכתוב הדף התמלא באנשים, ריחות, צבעים, עבר, הווה ועתיד.
הכנה מושלמת לתסריט.

מאז עברו יומיים והדף נח לו בשלווה על הדסקטופ שלי.
ואני לא מצליחה להביא את עצמי לפתוח אותו, להתעקש עליו. להמשיך לכתוב אותם.



נכתב על ידי עכברה אפורה , 13/10/2009 14:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עכברה אפורה ב-3/11/2009 14:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעכברה אפורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עכברה אפורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)