לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I may be mad I may be blind I may be viciously unkind

כינוי:  עכברה אפורה

בת: 43

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

רטוב....



מסירה ממנו את המדים המטונפים, את הגופיה שקצותיה נפרמו. שיערו יבש, נוקשה מצפין בחובו את אבק המדבר, גופו חם, שזוף.
הוא לא מפסיק לדבר; מתאר את הלילות עם הפינג`אן וקפה שחור של גברים, על ה"חמישיות" שזמן רב לא נסע בהם,


על השמיים במדבר שלא מתביישים לחשוף את פצעיהם. עיניו עייפות, קולו עמוק וצרוד.
אני מאזנת את המים, מוסיפה חמים לקרים. הוא משתתק רק כשהזרם מצליף בחזהו.
אני שולחת יד, מעצם הזנב ועד לעורף, מחדירה אצבעות לשיער שצמח פרא,
דרך הכתף, אל החזה, לפטמות הקטנות שמתקשחות למגע ידי.
הוא מושיט ידו, נשען על דפנות המקלחת, נותן לראשו ליפול מטה, מעבירה את זרם המים בין שערות ראשו, נותנת להם לשטוף את הגעגוע.
אוחזת בסבון, משפשפת אותו בין ידי, יוצרת קצף לבן, ריחני.
מתכופפת בין רגליו, מעבירה את הסבון על כף רגלו, בין האצבעות, מקשת כף הרגל ועד לקרסול, במעלה השוק, לירכיים החזקות.
הוא מסתובב לאט, כשיכור. מלטפת את לחיי ישבנו, מעבירה אצבע בחריץ, מחדירה אצבע מסובנת היטב, הוא נאנח, איברו מתחיל להזדקף.
שוטפת את ידי, מקציפה סבון בשנית. מעבירה אצבע עדינה  מהרווח הצר בין ישבנו לאשכיו המלאים, חופנת אותם, ממוללת, מתאפקת לא לאחוז בזין הקשה.
הוא נוהם, מנסה להסתובב, אני מונעת ממנו, הוא לא מתייאש. שולח כפות ידיים גדולות לחזה שלי. מטפטף טיפות צלולות על הגופיה שלי, יוצר חלונות שקופים לפטמות, לפופיק, פיסות בטן.
מסבנת את הבטן שלו, את החזה הנוקשה, עוברת על הזרועות, נכנע למגע, מתמסר.


לא מצליחה להתאפק.


נכנסת לתוך המקלחת, נצמדת בחזי לגבו.


הוא מסתובב במהירות מקלף ממני את הגופיה הרטובה, את התחתונים הספוגים.
מחדיר לשון רכה בין שפתיי, יד אחת אוחזת בכח בעורפי, השניה מניפה את רגלי.
הוא חודר בכח, בגעגוע. אני מרגישה כיצד הוא מפלח אותי, מרחיב את הכוס שלי, מתאים אותו למענו.
נאחזת בו, נתלית על גופו.. שלא ילך שוב.
געגוע שנכלא בשנינו מתפרץ, מכה בנו בלי רחמים, הוא מנשק את פני בכח. את העיניים, השפתיים, הלחיים, המצח, לא מפסיק לחדור אלי.
הוא מביט בי, שפתיו מתעוותות "אני גומר.."


מנשקת אותו "תגמור" .
נכתב על ידי עכברה אפורה , 16/6/2006 19:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפור ירוק ב-31/1/2008 01:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעכברה אפורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עכברה אפורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)