לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I may be mad I may be blind I may be viciously unkind

כינוי:  עכברה אפורה

בת: 43

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

אסור


אתה שוכב לצידי.
סוכם כבר לפני, אסור לגעת. זה לוקח אותנו למקומות רגשיים, אחרים שמעמיסים על שנינו.

אני בשקט מתקרבת, נצמדת לגוף החם. הגוף שלך מגיב, כמעט מתוך שינה, היד נשלח לאסוף אותי לתוך החזה שלך.
ידך השנייה מלטפת באיטיות את גופי, טוענת אותו יותר ויותר, מהפופיק גולשת למותן, גורמת לי להתכווץ, ומשם עולה למעלה כמעט עד החזה עוצרת את נשימתי.
אני יכולה להרגיש את חום ידך קרוב לחזה שלי, מתמהמהת שם וגולשת חזרה לבטן.
היד ממשיכה באיטיות עד לקו התחתונים, אני מתנשמת, מנסה שלא ירגיש בהתרגשותי אבל הוא כבר מכיר אותי, מטייל עם אצבעותיו על הגומי הדק, יודע לא להמשיך נמוך יותר.
אני נרטבת, רוצה שלא יחכה, שיכנס מתחת לבד, שיחדור באצבעותיו אבל הוא עושה עצמו ישן ורק ידו, ערה.
הוא ממשיך ללטף את הבטן, לוחץ קלות על קימורי המותן, מעביר כף יד גדולה על הירך. אני מנסה מצידי, שולחת יד ללטף את החזה הרחב, מעבירה אצבעות כמסרק בשערות הנחות עליו, מחליקה על נקודות שגורמות לו להצטמרר, אך הוא לא מוותר. לא פוקח עיניים וידו ממשיכה לטייל.
אני מתקרבת יותר, שפתיי קרובות לשפתיו, מריחה את נשימת הבירה שהתערבבה עם משחת שיניים. הוא פוקח עיניים, מביט בי במבט חצוף ולא זז. אצבעותיו מלטפות את שפתיי, את צווארי ואת העורף. אני נכנעת למגע רק כשהוא שולח את האצבעות לתוך סבך שיערי, פולטת גניחה ראשונה כשהוא מהדק את היד ברכות.
זה כבר שבר אותו.
לופת את מותני, מצמיד אותי אליו ומטיל אותי עם הגב למיטה, תולש את התחתונים ממני, מעביר אצבע על הדגדגן הנפוח, מרטיב אותה ומחדיר אותה לתוכי. אני כבר לא יכולה לעצור, נשימותיי מתקצרות רוצה להרגיש אותו בתוכי. מנסה להתרומם, אך הוא שולח יד ארוכה ומשכיב אותי חזרה, אני מנסה ללכוד את ידו, דוחפת את אצבעותיו לתוך פי, הוא נאנח.
אני מכניעה אותו לאט מתרוממת בלי שירגיש, מלקקת כל איבר שנקרה בדרכי, אך הוא לא מוותר- משכיב אותי חזרה: "תתחנני".
אני גונחת ביאוש, אצבעותיו חוקרות עמוק בתוכי, "עוד" אני לוחשת.
"תתחנני" הוא לוחש,
"עוד" אני גונחת "אני רוצה אותך בפנים", אצבעותיו נתקעות בתוכי עמוק יותר, "תכנס" אני צועקת "בבקשה תכנס" הוא חודר לתוכי באחת, כל גופי מכיל אותו, אוחזת בו שלא יזוז, גומרת.

נכתב על ידי עכברה אפורה , 22/6/2006 00:53  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרוטון ב-24/6/2006 23:57



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעכברה אפורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עכברה אפורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)