לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרציתי לזכור


אני עוד לא יודעת. זו תקופה נוראית, ואת כל הדברים היפים אני רוצה כאן. גם את הרעים. את כל הדברים ששווה לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


"יש מצב שהיא מוצאת חן בעיני"

 

פעם בחיים אמרת את המשפט הזה, לפני שבוע. עלי.

אמרתי בנחרצות שלא נדלקתי עלייך, בלי סיבה מיוחדת. שזה פשוט לא קרה. ואולי זה קרה?

לעולם לא יהיה בינינו דבר. פגיעה צפויה מדי. זה פשוט נועד להיות מכדי שזה יהיה.

אה, ויש לי חברה.

 

שלוש שעות של דיבורים אל תוך הלילה. את מקסימה. ואני כל כך לא אמורה לעשות עם זה כלום.

נכתב על ידי זוכרת , 11/7/2008 03:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/7/2008 15:19
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  זוכרת

בת: 35




1,305
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוכרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוכרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)