לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Boom.Snap.Clap.


it's NOT over. yet.

Avatarכינוי:  LastSongEver

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


אני טפשה.
ואני מגעילה את עצמי.
פשוט בא לי ללכת לישון ולקום עוד שבועיים,

לגלות שכלום לא קרה.. שהכל בסדר ושלא סיכנתי את החיים שלי כמו פוסטמה.

 

נכתב על ידי LastSongEver , 15/3/2008 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ועכשיו אתה חוזר בחזרה.

זה טוב.. כי עכשיו אני גם יודעת שזה סתם.. סתם עוד משחק שלא נגמר.

ועכשיו אני מוצאת את עצמי חצי שפויה וחצי שוחה בתוך המיץ של עצמי.

שהטעם המר של הדמעות והאלכוהול עדיין בפה וענן של עשן סיגריות אופף אותי.

לפעמים זה גם נחמד.. לדעת לומר הכל בלי לחשוב באף אחד

כי לא באמת מעניינת אותי הדעה שלכם אתם סתם עוד חבורה של אנשים שעברה בחיים שלי..

אין מביניכם אף אחד שהוא מיוחד, אף אחד שאני תופסת ממנו יותר משאר האנשים שאני מכירה

אני פשוט משתדלת יותר מדי להסתיר דברים שאני מעדיפה שאנשים כמוכם לא ידעו, פשוט כי אין לי כוח לסרטים שלכם..

אתם סתם חושבים שאתם יודעים הכל ובעצם.. אתם לא יודעים כלום.. אתם פשוט לא יודעים כלום.

אני בטח שוב אצטער שאני רושמת פה דברים כאלו.. אבל על הזין שלי.

אני עוצרת את עצמי בכל הכוח לא לחזור להרגל ההדחקה של פעם

כי הכאבת לי.. אין לך מושג כמה הכאבת לי

הרגשתי כאילו בלוק נפל לי על הלב והתמקם שם ולא מתכוון לזוז בזמן הקרוב.

וזה משחק.. שאין בו מפסידים ולא מנצחים.

שהחוקים שלו נקבעים על ידי מצבי הרוח המזדיינים שלך.

שהשחקנים מתחלפים בין רגע.

אין לך אלוהים. פשוט אין לך אלוהים.

זו הצגה, זאת הצגה אחת גדולה ואתה השחקן הכי גרוע בעולם.

 

 

אבל מה באמת אני יודעת?

אתה בנאדם שצריך לסמן איקס על הזדמנויות מעורבות ברגשות איתך.

אתה פשוט איכס. איכס. איכס.

 

 

 

 

תמות.

 

 

 

 

אמרתי לעצמי שאני האדון לגורלי, שאני הקפטן של נשמתי.

וגם שאני לא אבכה בגלל זה לעולם יותר

גם נשבעתי לעצמי שזה נגמר ושאני אעבור הלאה בכל הכוח שלי וזה קשה.

זה פשוט קשה ולאף אחד אין מושג כמה..

 

 

 

 

 

למה אני לא יכולה שתהייה פה עכשיו ושאני אוכל שתחבק אותי ושתגיד לי שאתה אוהב אותי ושהכל יהיה בסדר?

גם אם זה לא נכון.. לא אכפת לי.

גם אם זה כלום עבורי, גם אם זה שוב עוד משחק מטומטם של שנינו

אני פשוט רוצה להרגיש קרובה למישהו. אני רק רוצה להרגיש כך שוב.

 

 


 

אם יש חלק בגוף שאסור לתת לאף אדם לגעת בו, זה השיער.

אז אחרי הטעות שלי.. הלכתי שוב לספרית שתשפץ לי טיפה..
נאמ.
תוצאות:

 






 

 


 

 

-אני כבר לא יודעת מה אתה; שקרן או מסכן.-
אני מקווה שתחליט מהר מאוד.
נמאס לי מהחוסר שליטה במצב שמלווה אותי בזמן האחרון..

 

 


 

 

נכתב על ידי LastSongEver , 8/3/2008 01:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLastSongEver אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LastSongEver ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)