לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life, My Rules.



כינוי:  *מורני*

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

מחשבות של בוקר.


תחנה מרכזית,

השמש כבר באמצע השמיים אבל בשבילי מוקדם בבוקר.

מחייכת אל המוכרת בקיוסק,

מרלבורו לייט, הפוך גדול ומצית, כי אני תמיד מאבדת - היא כבר יודעת.

איש עם כרס גדולה מתיישב לידי ואוכל גלידה,

אני מניחה שאם לא הייתי בדיאטה לא הייתי חושבת לעצמי "איך הוא מרשה לעצמו"

אבל אני בדיאטה, אז חשבתי.

כשנפלה לו חתיכה קטנה של שוקולד חייכתי כי ראיתי ציפור שאכלה ממנו,

כנראה שבכל דבר יש משהו יפה.

איש מבוגר מגיע, מחזיק בגט עם שווארמה,

מזכיר לי שכבר 12 בצהריים, רק אצלי עוד מוקדם.

הלוואי ויכולתי פשוט לכתוב על דף,

אבל התרגלתי למקום הזה,

המחשבות שלי זורמות טוב על המקלדת.

חושבת קצת על גיא, כי נמאס לי לקרוא לו פה ג' מהרכבת

הוצאתי אותו מהחיים שלי והוא אפילו לא ניסה לחזור

אני אמורה לכעוס? כנראה שלא, כי טוב ככה.

חושבת על ההוא עם הצעיף שהזמין אותי למסיבה

הוא לא מהרכבת, אבל הוא פיספס את הרכבת שלו - איתי.


עכשיו אני מנסה לכתוב

אבל שחר חוזר מחו"ל, הצליל המוכר של ההודעה בפייסבוק

עם הפנים המוכרות שכבר הספקתי לשכוח

עשה לי טוב שהוא טס, בדיוק בזמן

הפסיק לבלבל אותי למשך חצי שנה.

ואיך הכל קשור אצלי ברכבות?

כי כשהוא עבד שם רעדתי מפחד שלא ניפגש.

השתדלתי להדחיק את הקיום שלו כשהוא היה שם

לא הסתכלתי בתמונות, לא תהיתי מה איתו

רק מדי פעם ברכבת, כשלא נזכרתי בגיא, חשבתי עליו.

ועכשיו הוא חזר, אז הסתכלתי

הוא גידל שיער

ובתמונות הוא מתוייג איתה...

הוא תמיד היה וישאר בלתי מושג - בארץ, בחו"ל..זה לא באמת משנה.

לפני כמה ימים עשיתי סדר במגירות לכבוד פסח

גלים גלים של נוסטלגיה,

מכתבי אהבה, וכעס, מהצבא ומלפני

מיום הולדת 14, 16, 18...בגיל 21 לא קיבלתי כלום..זה אומר משהו? אולי זה סתם מספר אי זוגי :)

אני חושבת שטוב לי עכשיו

הגעתי לאיזושהי שלוות נפש עם החיים שלי.

הצבא לקראת סיום,

אני כבר לא מחכה לאהבה,

כבר לא רוצה רק את מה שאין

טוב לי עם היש, ולמזלי יש המון.

עכשיו רק נשאר לחכות ולראות כמה זמן זה יחזיק...

שבת שלום.

 

 

נכתב על ידי *מורני* , 26/3/2010 22:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיפוי לאחור ב-28/3/2010 01:43
 



אהבת אמת.


אני יודעת שאתה שם, מחכה לי...

קצת סבלנות, זה יקרה בסוף.

העיניים שלנו יפגשו במקרה, אתה תסתכל ואני אחייך

כשתחזיר חיוך יהיה ברור לי שאני רוצה עוד

אבל בבקשה תבין אם בהתחלה יהיה לי קשה לזהות שזה אתה,

הרי דמיינתי אותך בכל כך הרבה אחרים

אני כבר מתה לספר לך כמה מאכזב היה לגלות שזה רק כמעט.

ואולי כבר ראיתי אותך? והעיניים שלנו נפגשו מבלי שאשים לב?

אני מרגישה קצת כאילו אני חייבת לך התנצלות,

הרי טוב לי בלעדיך ולפעמים אני אפילו אומרת שאני לא באמת צריכה אותך

אני מקווה שאתה לא נעלב,

זה רק כי לפעמים נמאס לי לחכות וכי אני מפחדת שאיתך כבר לא יהיה מקום לפינות השקטות שלי

ואז בעצם אני נזכרת, שאיתך זה אחרת, אתה תמיד משאיר לי מקום.

יש לי כל כך הרבה דברים לשאול אותך

אני לא מפסיקה לתהות אם אתה נהנה מהטיולים שלנו בירושלים

כל שנה, בגשם הראשון...עם מעיל ארוך וצעיף

אם גם אתה מחכה כמוני, לעטוף אותי בידיים הגדולות שלך

אם תצליח להרגיש כמה טוב אני מרגישה, כמה בטוחה.

יקח לנו המון זמן להשלים את כל הפערים,

חיים שלמים שהתחלקו ללפני ואחרי

וה"לפני" שלי מלא בך וחסר אותך כאחד.

אני מתגעגעת אליך מבלי שפגשתי אותך מעולם

אני מרגישה אותך מבלי שנגעתי בך אי פעם

אני זוכרת אותך ואוהבת אותך כבר מעכשיו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QAkOEfNnKV4&feature=PlayList&p=474E184120E2B868&playnext=1&playnext_from=PL&index=55

נכתב על ידי *מורני* , 20/3/2010 23:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מסטר יודה ב-29/3/2010 16:00
 



חסומה


מעצבן אותי שכבר יותר מדי זמן אני עצובה ומרגישה ריקנות בלי סיבה.

אפילו לכתוב אני לא מצליחה כמו פעם.

חסומה

נכתב על ידי *מורני* , 17/3/2010 21:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~PaLito~ ב-20/3/2010 22:14
 



לדף הבא
דפים:  

7,412
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*מורני* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *מורני* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)