לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

bat47


נסיון לגעת בנימי נפשם של החוצים את חיי.

כינוי: 

בת: 65





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

טו באב


 

לא מזמן קיבלתי במייל מצגת חביבה ומתוקה שבה ילדים מתארים מה בעיניהם היא אהבה.

היו שם פנינים נפלאים שיכלו לצאת מפי עוללים

 

אבל את הפנינה היקרה ביותר קיבלתי מבן זוגי –

 

" אחרי כל השנים שאנחנו ביחד, כאשר אני מסתכל עליך, אני רואה את אותה הבחורה החיננית והחייכנית בת 25 בה התאהבתי אז.

 אני לא רואה את הקמטים מסביב לעיניים , אני לא רואה את הבטן הנפולה, את המשקל העודף, את שזה כדי לקרוא את מכתבי האהבה שלי את זקוקה למשקפי קריאה, את הקול המצטרד, את השיער שהכסיף.

 

אני יודע שכל זה קיים - אבל בלתי נראה . בעיני נשארת פרח רענן שאהבתי כל כך."

 

כאשר שמעתיו לראשונה, מימד הציניות שבי גאה – אבל אחרי שעיכלתי את עומק דבריו ,הבנתי עד כמה שאהבתו אמיתית , כי גם אני, כאשר אני מתסכלת עליו אני לא רואה דבר פרט לאותו בחור משובב הנפש, הרומנטיקן והרגיש שאהבתי אז.

 

נכתב על ידי , 29/7/2007 14:57  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של litana ב-1/8/2007 10:12



6,358
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbat47 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bat47 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)