לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


!Always look on the bright side - unless of course the dark side is your bright side and that's okay too

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 296780834 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2018

חלום סוריאליסטי


אובחן המקום הזה עדיין קיים.. 

זה עושה את הפוסט האחרון פתאום לפחות רלוונטי אבל נזרום כל עוד ישראבלוג קיים כניראה.

אז 2018 ..התחלה מאוד מוזרה , בין חברים מהעבר שפתאום מתעניינים לשלומי לבין אקסית שרוצה לחזור עד לתקופת המבחנים עכשיו הכל מרגיש קצת מרוחק וצריך לעשות קצת חשבון נפש , כמובן שזה היה יכול להיות נחמד אם העבודה לא הייתה לוחצת , אני מוצא את עצמי במקום מעניין במיוחד מבחינת עבודה , החודש הקרוב אחרי הערכת עובדים אני אמור לקבל הצטיינות והעלאה משמעותית בשכר ,אחרי הכל אני דיי יודע כל מה שיש לעשות במקום העבודה ואחראי כרגע להפעלה של המכונה הכי חשובה , אבל מרגיש שמגיע לי יותר אחרי כל הקורסים שעשיתי דרך העבודה מצד אחד , מצד שני לא מעוניין כבר לקחת אחריות נוספת כי יש גבול עד כמה שיכולים לשלם עבור ידע בלי לנסות לנצל אותך , פשוט נקודה למחשבה .





תאמת רציתי לכתוב פה כרגע ב4 בבוקר כי התעוררתי מחלום , חלום שפשוט תפס אותי כל כך לא מוכן שזה הפחיד , יצא לי לחוות המון דברים המון מצבים וכבר כמעט וכלום לא מפתיע אותי , פה התעוררתי פשוט ולקח לי כמה דקות לעבור על כל הפרטים , הכל נראה כל כך אמיתי וזוכר כל שלב מהחלום , כמו סיפור פשוט וכמובן שאת חזרת בו והמון זמן לא היית בראש שלי אבל הנה חוזרת וכמו נבוט בראש מזכירה שאת קיימת , החלום היה פשוט ספר שרק חילק לי רמזים עד לטוויסט בעלילה שהופעת בו ואנחנו בכלל בעתיד , כל החיים מאחורינו וחיינו אותם איך שיכולנו וראיתי מה עשית עם שלך וזה היה מדהים הצלחת בכל מה שרצית השגת כל מה שרצית בחיים , בסוף החלום הבנתי כבר שאני חולם והרגשתי שאני מתחיל לאבד את האחיזה ופשוט להתעורר אז נפרדתי לשלום ממך כמו שהייתי צריך ועשות , והתשובה שלך...חח כל כך את אבל כל כך סוריאליסטי  "יופי לקח לך זמן להבין , עכשיו תתעורר שהחלום לא ימשיך ויהרס"



והנה אני מוצא את עצמי פה שוב , לילה טוב ושנה טובה לכולם.







If you're sick like me


There's no stopping now,

Try to break it up

And just let it out

If I was sick like you,

I would feed the fire

I would light it up


And watch it all down







נכתב על ידי , 9/1/2018 03:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSoulless Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Soulless Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)