לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


!Always look on the bright side - unless of course the dark side is your bright side and that's okay too

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 296780834 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2018

אני עדיין פה.


ישראבלוג עדיין לא נסגר?.. זה נחמד ,ועוד אחרי כל הרעש שזה עשה המקום .

 בחיי שיום אחד אני ימחק קצת שיט מפה אבל עד אז ימשיך להתעצל , לפחות סגנון המוזיקה שלי לא השתנה Thats nice.

כל כמה זמן פתאום מרענן לעצמי את הספריה ומגלה איזה שיר שמתמכר עליו ואז מקשיב אך ורק לו עד שמוצא משהו אחר , וכרגע 

מצאתי שניים אז ישמור יפרסם אותם פה בהמשך .


אז...אפריל לא חובב גדול של החודש הזה , המזג אויר לא יכול להחליט על עצמו וכך גם אני .

חצי שנה רווק אבל מרגיש כאילו זה היה רק שבוע , לא יודע למה אני מחכה כביכול אבל צריכה הפסקה עדיין אני מזמן לא הרגשתי חופשי כל כך , אני לא אחד שרץ לעשות שטויות ישר , אם כבר אוהב לנסות לראות דברים בפרספקטיבות שונות , וממה שאני רואה לעזאזל ! זה בסדר שלכולנו יש את הדפקות שלנו אבל כולם כל כך תקועים אחד לשני בתחת ואני יושב ומנסה להבין למה שנים רציתי לצאת ולהכיר יותר אנשים .

כולם כל כך ממהרים כל הזמן ואני מבין את זה גם אני לקחתי את החיים שלי בידיים וסוף סוף עושה משהו מעצמי עבור עצמי והעתיד שלי אבל אי אפשר בלי לעצור לפעמים בשביל להנות מהדברים הקטנים .



שיר טוב (;





שמתי לב שבזמן האחרון אנשים יותר מתחברים אליי דווקא בגלל איך שנהייתי , בלי מסיכות בלי יותר מידיי שקרים פשוט יותר אמיתי 

הרבה אנשים זה ירחיק כי אין לי בעיה להודות שאני רחוק ממושלם אבל להם קשה לקבל את זה שהם גם , ופתאום הדעה שלי יותר "טהורה "

אני יהיה זה שיגיד את האמת גם אם היא כואבת , ואנשים נמשכים לזה אפילו כאלה שלא מכיר ככה שיציאות עכשיו הרבה יותר משעשעות .


הרבה דברים ואנשים נוסטלגיים עולים על פני השטח בזמן האחרון מקווה שאת לא תהיה אחת מהם .


שיר כל כך טוב P:


שיהיה שבוע טוב אנשים עוד נפגש .


 

נכתב על ידי , 14/4/2018 15:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSoulless Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Soulless Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)