לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


!Always look on the bright side - unless of course the dark side is your bright side and that's okay too

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 296780834 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

פוסט אחרון , רווקות , ולהתראות ישראבלוג .


אין לי מושג למה אני המשכתי לכתוב פה כל השנים האלה ולא יודע אם ימצא מקום אחר אבל נהנתי מכל רגע וכואב לי לראות את הכל הולך ואוליי זה לטובה המון דברים לפניי אחרי הכל, ואני מאמין בעצמי יותר מתמיד ,אני חזק יותר אמיץ יותר ומקווה שקצת יותר בוגר , ב10 שנים האחרונות החיים שלי עברו מקצה לקצה כל כך הרבה פעמים שאני לא מזה את עצמי רוב הזמן ופה בבלוג רוב העבר הזה נמצא וסוף סוף הפרק הזה בחיים יגמר ואני ממשיך האלה .

מצחיק שפעם ראשונה בחיים עברתי פרידה הדדית לגמריי אם החברה שהיינו ביחד כמעט שנתיים עד ליפניי שעה וקיבלתי את כל מה שהיה לי חסר אם כבר פרידה, הגינות אמת והמון אהבה אבל שנינו שונים ולשנינו גורלות אחרים ובחרנו לתת לכל אחד לנסות לתפוס את שלו ,אנחנו נישאר ידידים וחברים לחיים אני מקווה , ואם זאת אני שוב לבד אבל מתוך בחירה נורמאלית ומוכן ומזומן להמשיך לצעוד קדימה ולגלות מה האלה , ורגע אחרי שחשבתי לנסות לכתוב משהו על זה פה אני מגלה שגם ישראבלוג נסגר .
ואת כל זה אני מקבל בחיוך ובהכרת תודה כמו סרט מושלם שהתחילו הכתוביות שלו תודה לאנשים תודה לזיכרונות אני אוהב את כולכם
לא משנה איזה חלק לקחתם בחיים שלי , תמיד יהיו את הדברים שאני מצטער אלהם ובין אם אנשים יסלחו לי או לא אני מחליט ליסלוח לעצמי על הכאב שגרמתי לעצמי ועל הסבל שהעברתי את עצמי עבור שאר הרגשות כמו קנאה כעס ואכזבה .
תודה רבה עולם


 

 Don't be a stranger find me in facebook : Artium Altman

....soulless angel signs off for the last time

 Love u O


נכתב על ידי , 12/12/2017 18:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,191
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSoulless Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Soulless Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)