לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


- The beauty of the everyday life -


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

שומו שמיים! חזיז ורעם! שוד ושבר!


יש לי שיעורים.

-

זה החל,

ויש המון פרצופים

והרבה שמות

חלק נחמדים יותר

חלק נחמדים פחות

בנתיים כולם נחמדים

אבל זה שלב כזה,לא?

 

המגורים סבבה,

הפיפי-רום מחוץ לחדר קצת משגע

אם לפני כן הייתי עצלנית מכדי להתפנות עתה אני מוצאת את עצמי דוחפת את שלפוחיתי חסרת הישע והאונים עד לקצה גבול יכולתה.במחילה,שלפוחיתי.

 

אני אוכלת דיי בריא, קינואה וכאלה.מזל שאלה צימחונית.

יש כבר כמה אנשים שאני מחבבת מאוד,

אחד אפילו גר קרוב אליי,והוא רוסי וג'נטלמן,שזה בעצם אותו דבר,לרוב.

 

ומידי פעם,כשאין עם מי לדבר פתאום קצת בודד,

ומרגיש קצת נעזב,

אבל זה עובר דיי מהר..

 

המרצים מצחיקים,

וזהו בנתיים.

פסיכלוג עצמי יגיע בהמשך אני מאמינה,

הוא עדיין בתהליכי היגרמות (זאת מילה,לא המצאתי).

 

 

לילה טוב,

אני אוהבת אתכן 3>

נכתב על ידי , 20/11/2008 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVerdetta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Verdetta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)